klflv Accord CN2

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 24 Jan 2019, 20:16

Tuvojas sajūga maiņa (slīd jau 4.robā)... Skaidrs, ka jāmaina disks, izspiedējgultnis un kurvis. Uz jautājuma zīmes spararats - to redzēs, kad izjauks. Ja būs jāmaina, tad gribētos jau tajā brīdī zināt kādu ceļu iet..? Ko tauta saka par spararata atjaunošanu? Ir vērts? Kur? Cik ~maksā? Ja tāda ideja jāaizmirst - kādu labāk ņemt jaunu? Tikai oriģinālais vai ir ok arī citi?
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby K.S. » 26 Jan 2019, 09:19

Zinot, ka šiem akordiem spararats ir vājā vieta, tad vari gatavoties ka tas arī būs jāmaina. Kas par restaurāciju, ar to kā vienmēr kā ar bitēm var paveikties, bet var arī ka nojuks ātrāk nekā sajūgs nodils. Es visdrīzāk par jaunu original, vai labu aftermarketu.
1996 Honda Civic EJ6 D16Z9(R.I.P)==>D16Y3====>SOLD
2004 Honda Accord Tourer CN2 N22A===>SOLD
1999 Volvo S80 T6 ===> SOLD(never again :D)
1998 Honda Prelude V BB9 F20A4
User avatar
K.S.
--
--
 
Posts: 280
Joined: 04 Sep 2014, 17:33
Location: Rīga,Purvciems

Re: klflv Accord CN2

Postby looney » 03 Feb 2019, 20:38

Cik nobraukums?

Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai. :D

Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?

Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 04 Feb 2019, 09:49

Nobraukums 165k. Cik var ticēt auto vēsturei - iepriekšējais īpašnieks ripinājies praktiski tikai pa pilsētu. Šobrīd ir tā, ka pa pilsētu ripojot neko nejūtu, tikai tik cik pedālis "ņem pie pašas augšas" un gājiens ļoti mazs, bet uz šosejas slīd apdzenot arī 4. robā.

Auto pārdot nav plānots (kaut arī vienu brīdi bija doma pie šī kasjaka apgreidoties uz CW3), spararata stāvokli šobrīd varu minēt tikai pēc nelielās graboņas pašā "pedāļa augšā", tāpēc iepirku jau sajūga komplektu un jaunu spararatu (abus LUK firmas). Ceru, ka manu auto lietošanas laiku pietiks |-o< Nākošnedēļ došu skrūvēt.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby seisis » 04 Feb 2019, 16:27

looney wrote:Cik nobraukums?

Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai. :D

Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?

Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?

Cik saprotu,tad kārba bija noņemta un sajūgs arī,izstāsti,ko un kā diagnosticē spararatam,ka viņš jāskrūvē nost? :-D
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: klflv Accord CN2

Postby dev_hdd » 05 Feb 2019, 16:41

kokkss wrote:Moldingus var mēģināt ar fēnu sildīt, domājams ka būs uz abpusēju lentu lipināti.

Sent from my m2 note using Tapatalk


Ir uz abpusējās.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: klflv Accord CN2

Postby looney » 06 Feb 2019, 11:05

seisis wrote:
looney wrote:Cik nobraukums?

Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai. :D

Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?

Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?

Cik saprotu,tad kārba bija noņemta un sajūgs arī,izstāsti,ko un kā diagnosticē spararatam,ka viņš jāskrūvē nost? :-D



Neesmu jau mehāniķis, bet spararats tak stāv pieskrūvēts kloķvārpstas pusē - noņem kārbu, noskrūvē grozu, tur disks un spararats. viss tas nav 'vienā detaļā' kas turētos kopā ar dažam skrūvēm.
'Pieskrūvētu' spararatu var tik pabaudīt, vai pārāk neļurkājas u.t.t. bet realitātē cik atsperes nolietojušās to jau tik var noņemot un izskaitot attalumu pēc tiem zobiem un pēc specifikācijas izsecinot vai ir sasniegts maksimalais attalums vai nav. Pēcāk vietā precīzi jāliek ar līdzināšanas rīku u.t.t.... Tas viss prasa laiku un laiks ir nauda. :-D

Pa cik paņemi visu pilno komplektu?
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1
User avatar
looney
 
Posts: 49
Joined: 16 Jan 2018, 21:24
Location: Jūrmala

Re: klflv Accord CN2

Postby seisis » 06 Feb 2019, 12:13

looney wrote:
seisis wrote:
looney wrote:Cik nobraukums?

Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai. :D

Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?

Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?

Cik saprotu,tad kārba bija noņemta un sajūgs arī,izstāsti,ko un kā diagnosticē spararatam,ka viņš jāskrūvē nost? :-D



Neesmu jau mehāniķis, bet spararats tak stāv pieskrūvēts kloķvārpstas pusē - noņem kārbu, noskrūvē grozu, tur disks un spararats. viss tas nav 'vienā detaļā' kas turētos kopā ar dažam skrūvēm.
'Pieskrūvētu' spararatu var tik pabaudīt, vai pārāk neļurkājas u.t.t. bet realitātē cik atsperes nolietojušās to jau tik var noņemot un izskaitot attalumu pēc tiem zobiem un pēc specifikācijas izsecinot vai ir sasniegts maksimalais attalums vai nav. Pēcāk vietā precīzi jāliek ar līdzināšanas rīku u.t.t.... Tas viss prasa laiku un laiks ir nauda. :-D

Pa cik paņemi visu pilno komplektu?

Nepiespamošu topiku,bet Tev tur servisā ir sastāstījuši gudrības,to var arī uz mašīnas izsecināt,neņemot nost spararatu.
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: klflv Accord CN2

Postby Buu » 20 May 2019, 12:22

seisis wrote:Man vidējais ir tāds pats 6,1


Man tāds patēriņš :)
Image
CN1
User avatar
Buu
--
--
 
Posts: 275
Joined: 18 Jul 2006, 16:56
Location: Cēsis

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 20 May 2019, 12:49

Buu wrote:
seisis wrote:Man vidējais ir tāds pats 6,1


Man tāds patēriņš :)
Image


Neste MY? :-k
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby Buu » 20 May 2019, 13:01

Neste parastais uz 90 km/h par piekto :)
CN1
User avatar
Buu
--
--
 
Posts: 275
Joined: 18 Jul 2006, 16:56
Location: Cēsis

Re: klflv Accord CN2

Postby ZaSa » 22 May 2019, 11:47

Gribētos uzzināt vairāk par bluetooth opciju, cik izmaksāja, kur pirkta un varbūt ir kāds guide un vai bluetooth nāca, ar mic vai ne? Ilgi so te meklējis, esmu priekš sava. vai derēs priekš executive Navi?
ZaSa
 
Posts: 2
Joined: 17 May 2019, 07:17

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 22 May 2019, 14:58

ZaSa wrote:Gribētos uzzināt vairāk par bluetooth opciju, cik izmaksāja, kur pirkta un varbūt ir kāds guide un vai bluetooth nāca, ar mic vai ne? Ilgi so te meklējis, esmu priekš sava. vai derēs priekš executive Navi?


To, ko biju sākumā uzlicis, neiesaku. Dārgs (ebayā kaut kas ap 50€ bija, cik atceros), skaņa švaka (kluss, maz basu salīdzinājumā ar radio). Nobeidzās pēc ~3 mēnešu lietošanas. Nopirku Xiaomi Roidmi 3s FM modulatoru pa 15€ ebayā, skan ļoti tuvu CD kvalitātei. Ja iesprauž bagažnieka piepīpētājā (blakus antenai) var aizmirst par frekvenču slēgāšanu - sastrēgumā sēžot pārsit 99,9% "konkurentus" :-D Vienīgais drusku kaitinošais - nepietiek strāvas startera griešanas laikā un atvienojas no teleofona, bet ir ideja vienam workaroundam, gaidu tik detaļas no aliexpress.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv Accord CN2

Postby ZaSa » 02 Jun 2019, 20:20

klflv wrote:
ZaSa wrote:Gribētos uzzināt vairāk par bluetooth opciju, cik izmaksāja, kur pirkta un varbūt ir kāds guide un vai bluetooth nāca, ar mic vai ne? Ilgi so te meklējis, esmu priekš sava. vai derēs priekš executive Navi?


To, ko biju sākumā uzlicis, neiesaku. Dārgs (ebayā kaut kas ap 50€ bija, cik atceros), skaņa švaka (kluss, maz basu salīdzinājumā ar radio). Nobeidzās pēc ~3 mēnešu lietošanas. Nopirku Xiaomi Roidmi 3s FM modulatoru pa 15€ ebayā, skan ļoti tuvu CD kvalitātei. Ja iesprauž bagažnieka piepīpētājā (blakus antenai) var aizmirst par frekvenču slēgāšanu - sastrēgumā sēžot pārsit 99,9% "konkurentus" :-D Vienīgais drusku kaitinošais - nepietiek strāvas startera griešanas laikā un atvienojas no teleofona, bet ir ideja vienam workaroundam, gaidu tik detaļas no aliexpress.



Paldies par Infu. meginasim atrast, bet kā tad īsti ir ar mic instalāciju,kur to dabūja, un kā saslēdz?
ZaSa
 
Posts: 2
Joined: 17 May 2019, 07:17

Re: klflv Accord CN2

Postby klflv » 23 Jun 2019, 10:23

Varbūt kādam noder mana pieredze...
Vakar beidzot izmantoju iedvesmu novērst grabēšanu durvju abšivkās, kas parādījās uzgriežot skaļāk mūziku... Viskaitinošāk bija divas - viena pie ~96hz un otra pie 82-84hz.

96hz graboņa bija īzij - vads, vai precīzāk, gofra, kurā tas iekšā vibrē pret metālu un viens plastmasas klipsis. Grabēja bildē apvilktais klipsis un vads, kas no viņa aiziet uz iekšpusi.

Un tad kādas 3h n0.!$0s kamēr atradu visvairāk kaitinošo graboņu. Izrādās, ka grab izkaltusī logu gumija abšivkas augšpusē, kas vibrējot sitās pret stiklu. Vistrakāk grabēja tajā vietā, kas virs durvju atvēršanas ručkas. To it kā novērsu notīrot to gumiju, sapūtu dāsni ar silikonu, noslaucīju silikonu, kas tecēja, iezieķēju pavisam plānā kārtiņā ar silikona smēri, lai kaut nedaudz padarītu gumiju mīkstāku. Drusku pielocīju metāla paneļu šuvi, uz kuras tā gumija sēžās virsū. Pirms tam tajā vietā virs ručkas pat izskatījās, ka šuve nedaudz atlocījusies prom no stikla. Saliku visu kopā un pa lielam nekas negrab.

Ā un vēl uzlodēju nelielu brīnumu, kas novērš telefona bluetooth atslēgšanos no fm transmitera, brīdī, kad tiek griezts starteris.

Priecīgu līgošanu!
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

PreviousNext

Return to Accord

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron