looney wrote:Cik nobraukums?
Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai.
Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?
Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?
kokkss wrote:Moldingus var mēģināt ar fēnu sildīt, domājams ka būs uz abpusēju lentu lipināti.
Sent from my m2 note using Tapatalk
seisis wrote:looney wrote:Cik nobraukums?
Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai.
Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?
Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?
Cik saprotu,tad kārba bija noņemta un sajūgs arī,izstāsti,ko un kā diagnosticē spararatam,ka viņš jāskrūvē nost?
looney wrote:seisis wrote:looney wrote:Cik nobraukums?
Es ka savējo nopirku, mazliet pabraucot un iepazīstot ap 198k, jutu ka sāk slīdēt - ripojot, metot otrajā atlaižot sajūg vaļā un gāzējot lai varētu 'iekļauties' satiksmē tahometrs griezās trakāk nekā skrēja riteņi. It kā braukt varēja jo ikdienas braukšanā neslīdeja vēl, bet ja gribējās iespiest, tad gan tas traucēja.
Spararatu nost neņēma bet 'pačamdot' nekādu abnormālo brīvspēli nejuta, tāpēc teica ka var ietaupīt naudu un nemainīt jo akordam spararats dārgs, bet cik vēl viņš nobrauks protams nevarēja pateikt jo tad jāņem nost, jādiasgnosticē, kas maksā papildus... Izlēmu pataupīt ieliku jaunu sajūga komplektu.
30k vēlāk vēl braucu, pfu pfu pfu, un cerams ka vēl izturēšu līdz nākamajai sajūga diska maiņai.
Par 'restaurāciju,' nezinu, man liekas ja mašīnu negrasies vismaz tuvākajā laika pārdot, tad nav vērts. Labāk ielikt jaunu, braukt, nedomāt pa šo dārgo prieku. Protams ja domā pārdot, tad tā ir cita runa.
Zinot, ka spararats ir vajā vieta sim modelim, tad ko saka cilvēki par vienmasnieka konvertāciju? Par to arī labāk aizmirst?
Jo jā divmasnieks labs aftermarket(LUK) 450€, tad original cik piķo? nezin?
Cik saprotu,tad kārba bija noņemta un sajūgs arī,izstāsti,ko un kā diagnosticē spararatam,ka viņš jāskrūvē nost?
Neesmu jau mehāniķis, bet spararats tak stāv pieskrūvēts kloķvārpstas pusē - noņem kārbu, noskrūvē grozu, tur disks un spararats. viss tas nav 'vienā detaļā' kas turētos kopā ar dažam skrūvēm.
'Pieskrūvētu' spararatu var tik pabaudīt, vai pārāk neļurkājas u.t.t. bet realitātē cik atsperes nolietojušās to jau tik var noņemot un izskaitot attalumu pēc tiem zobiem un pēc specifikācijas izsecinot vai ir sasniegts maksimalais attalums vai nav. Pēcāk vietā precīzi jāliek ar līdzināšanas rīku u.t.t.... Tas viss prasa laiku un laiks ir nauda.
Pa cik paņemi visu pilno komplektu?
Buu wrote:seisis wrote:Man vidējais ir tāds pats 6,1
Man tāds patēriņš
ZaSa wrote:Gribētos uzzināt vairāk par bluetooth opciju, cik izmaksāja, kur pirkta un varbūt ir kāds guide un vai bluetooth nāca, ar mic vai ne? Ilgi so te meklējis, esmu priekš sava. vai derēs priekš executive Navi?
klflv wrote:ZaSa wrote:Gribētos uzzināt vairāk par bluetooth opciju, cik izmaksāja, kur pirkta un varbūt ir kāds guide un vai bluetooth nāca, ar mic vai ne? Ilgi so te meklējis, esmu priekš sava. vai derēs priekš executive Navi?
To, ko biju sākumā uzlicis, neiesaku. Dārgs (ebayā kaut kas ap 50€ bija, cik atceros), skaņa švaka (kluss, maz basu salīdzinājumā ar radio). Nobeidzās pēc ~3 mēnešu lietošanas. Nopirku Xiaomi Roidmi 3s FM modulatoru pa 15€ ebayā, skan ļoti tuvu CD kvalitātei. Ja iesprauž bagažnieka piepīpētājā (blakus antenai) var aizmirst par frekvenču slēgāšanu - sastrēgumā sēžot pārsit 99,9% "konkurentus" Vienīgais drusku kaitinošais - nepietiek strāvas startera griešanas laikā un atvienojas no teleofona, bet ir ideja vienam workaroundam, gaidu tik detaļas no aliexpress.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests