Sezona sen jau noslēgta, tāpēc īstais laiks izdarīt kopsavilkumu.
Pa lielam, lielākās galvassāpes šogad sagādāja 02 sensors un stāvbremzes.
Jau pagājušogad nobraukāju ar CheckEngine dēļ 1 sensora apsildes, pēc nomaiņas pret VEMO produkciju, Check nedega precīzi 30sek, tikai nu vēl papildus izmet arī 2 sensora kļūdu. Nākampavasar tiks mainīti abi sensori pret NTK.
Ejot TA, uzrādīja nepietiekamu stāvbremzes spēku, un kā netika pievilktas troses, tā izspiest vajadzīgos ciparus uz stenda nevarēja. Nomainam diskus un klučus uz Brembo, piebraucam, rezultāta nav. Tad nomainu uz jaunām pašas rocenes troses, ņemu no IC klāsta, tādus pašus kādi jau stāvēja, vai mazums brāķis vai kā. Rezultāta nekāda, kā neregule, stenda rādījumi zem normas. Beigu beigās aizbraucu pie dīlera un pasūtu OEM troses pa mega lielām naudām un še nu, rocene ķer kā vajag. Rezultātā kārtējā mācība par OEM/neOEM detaļu kvalitāti.
Vēl no modiem, beidzot uzlikts sen jau pasūtītais M2Motorsport CatBack ar rezonatoru un slash cut bunduli 100mm. Papildus ekstra - svilpe, CSDD pat skaļumu nemēra.
Pēc nobrauktām 5 sezonām, nomainīju dzesēšanas šķidrumu un uzliku Hyprid Racing silikona trubas radiatoram.
Vēl aiz intereses uzliku HybridRacing solid bukses ātrumpārslēga trosēm.
Neteiktu ka pirms tam bija slikti, bet nu tagad ātrumi slēzas kā Kalašņikova automātam.
Nobeigumā snapi no apmeklētiem JDM.LV un LHK saietiem.