Nutā, kamēr visi šodien lāpijās, tikmēr pamatīgs progress darbos.
Ļoti patīkams pirkums Auto Favorītā (vecie nebij atjaunojami)
un rezultātā šāda perversija
Uztaisīts pagājušo gad paredzētais otrais mods stock ieplūdei
Ar trešo piegājienu bet izdevās tomēr pilnībā salikt šādu agregātu. Kamēr iebraucu kā tam verķim ir jādarbojas, skrūvējoties biku apcūkoju pulverkrāsu.
Saskrūvēts priekšējais padramņiks. Manā izpildījumā tas izskatās šādi.
Un mazliet ieskatam uz hadeni pirms dzinēja iecelšanas. Šite tādas tīrības vairs nebūs nekad
Un visgarākais šīsdeinas process - dzinēja sagatavošana iecelšanai un iekšā celšana - vienampašam ellīga noņemšanās bet ar otro piegājienu viss sanāca pa smuko, nositot mazu krāsa gabaliņu tikai no labās paduškas kronšteina. Process...
...par halfshaftu nepiesieties - nepaspēju....
...atjaunotas arī visas oriģinālās uzlīmes...
...un vuolā!!!!
Un šeit pāris bildītes ar to kādā veidā izfunktierēju aiztaisīt ciet tukšos vītņu caurumus ar domu par nākotni - janu izdomāšu kautko tur pieskrūvēt. Pats par sevi saprotams, kaizstrādājumi ir no ņeržas !
Tāda nu lūk ir pagājušo 3 dienu bilance. Rīt pilna diena ar miljons visādu sīkumu skrūvēšanu un saspraušanu un ceru ka vakarā jau būs pirmais rūciens.
Re5pect wrote:Labs. Hmm, bet tiešām pulverkrāsa tik viegli lec nost?
Pulverkraasa viegli lec nost tad, ja ir uzklaata uz auksta metaala. Lai labaak tureetos, metaalu uzkarsee, un tikai tad nopuush. Parasti neviens pulverkraasotaajs taa nedara, jo tas gandriiz dubulto laiku un arii palielina izmaksas.
Civic FN2 ex. Accord CN1 N22A ex. Civic EG8 D15Z3 ex. Accord CC7 F20Z1 borissb[at]inbox.lv ------------------------ Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stacionary, that's what gets you. (c)Clarkson
Urā - šīvakara izskaņā uztaisīts pirmais rūciens. Šķidrumi itkā nekur nemīž garām, palikusi regulācija, jo apgriezieni negrīb celties uz silšanas - lēkā - vienīgās aizdomas, ka TPS nav savā vietā. Pagāja arī kāds brītiņš kamēr dabūju aizdedzi puslīdz pareizajā leņķī - sen nebīju berzis no svecēm nost kvēpus ! Pilnībā ir apstiprinājušās aizdomas par čipoto P13, noskrūvet nenoskrūvēju, bet kompis pilnīgi neko nesaka par miskastē izmesto EGR un vēl dažiem solenoīdiem, rīt jānorauj zonde - testa pēc ! Rīt jāpabeidz skrūvēt kopā spārnus, bamperi un pannas un jālaiž beidzot lejā uz ripuļiem.
Dažas bildītes no šodienas.
Uzmanība sarkanajam vadam - samodoti HKS masas vadi. Kreisā paduška no bundžas uz padušku un vārstu vāku.
ASH armētā silikona truba priekš bremžu vakumņika. OEM neder,jo uzlikts ir cits vakumņiks. Turklāt šai šļaukai nāk iekšā drāts pinums, kas neļauj tai pārlūzt.
un dzinējs zborā tieši pirms pirmā šķīliena
Rītdienas vakara plānā arī pirmais izbrauciens. Cerēsim ka viss ies no rokas.
kas tas par sarūsējušo dzelzs gabalu pēdējā bildē? būtu vismaz notinis ar termolentu un gaisa trubai zobubirste arī nenāktu par ļaunu motoram tika veikti kādi uzlabojumi, vai tikai kapitālais?
Protams vē ir visādi mazi sīkumiņi, ko paliek novērst. Ieplūde un izplūde ir uz pagaidu laiku, jo finanses tika bīdītas nedaudz citā virzienā, lai pabeigtu un sadarbinātu dzinēju. Darba apjoms ir milzīgs un visādos sīkumiņos nauda pazūd pašam nemanot. Tākā visu darīju pats tad to savā ziņā bij iespējams saplānot un sadalīt pa posmiem.