elektriķis wrote:Man jau liekas ka tieši šogad tādi būs aktuāli.
Es ar nepacietību gribu redzēt kā Samurajs griezīs tos 300+ zirgus.
Būs jāpaciešās.
Nezinu, bet ar B sēriju nav aršana. Un to saka pilnīgi visi kuri no būvētajām B sērijām pārkāpj uz K sēriju.
Parādi man kaut vienu B sēriju ap 400hp? Es tiešām neesmu redzējis. Kaut vai tie paši 300 ir reti redzami.
Izej cauri šim topicam -
http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=34644 un tu sapratīsi kā tie zirgi kāpj attiecīgi modifikācijām k sērijai, atšķirībā no B sērijas.
Protams arī b sērija teorētiski varētu dabūt 400hp, bet te viss atdursies tilpumā.
Neaizmirsti, ka K24 ir 2.4 nevis kaut kāds 2.0 vai 1.8..
Maz vajag priekš 300hp k sērijas. Pilnīgi nekā sarežģīta te nav atšķirībā no tā kas vajadzīgs priekš tādiem cipariem B sērijai.
The setup:
k24a block
89mm sleeves INLINEPRO
IPS 8620 K2 mark2 cams
IPS JE 12.5:1 compression pistons
IB SPEC RODS k24a I beam
SSR HEADER FOR K20a2 motors 4-2-1
STOCK RBC with karcepts ADAPTER
STOCK THROTTLE BODY
Karcepts Intake
STOCK 99mm crank
STOCK 2006 Civic Si head
SUPERTECH spings, titanium retainers, keepers with SUPERTECH FLAT FACE VALVES
Final tune on race gas and open header
tā ir jauda uz ratiem...
Lūk cik smuki rezultāti standarta K24/k20 hibrīdam (Tādi iet ilgi un dikti) bez jebkādiem vijeboniem:
Motor: k24a1, k20a2 head
oem internalsHeader: DC Race header
Cams:
type sIntake:
type r manifold + TB
exhaust: 2.5 stright back
Tranny: type s tranny
Misc Mods: IMG
WHP:
232 hp / 191.2 tq
Daudzi piemirst, ka k24 nav mazās klasītes dzinējs, tam ir lielāks tilpums.
Ja paņem elementāru matemātiku, tad var izrēķināt cik zirgi ir uz sabūvētu b sērijas litru un tad to pareizināt ar k sērijas palielināto tilpumu. uzreiz ir manāma atšķirība.
K sēriju arī var pacelt uz 2.6l un pat ir redzēti 2.7-8L. B sērija to diez vai var.
Lai tu dabūtu uz savējo, ķipa, ap 300hp ir jālej metanols un slimi viss jāizvīlē, a K sērija to var dabūt gatavu ar 98 benžu, kaut vai paņemot augstāk minēto setupu un vēl drusku uzlabojot (neceļot kompresiju)
Ir starpība vai ne.
Protams ar B sēriju var braukt mazajā klasītē un cīnītes ar maziem pretiniekiem, bet manuprāt interesantāk ir iet pretīm īstiem vīriem lielākās klasēs.
Ar K24 arī ikdienā ir patīkamāk braukt, jo nevienai B sērijai nav tādas griezes...
K sērijas spēks slēpjas - virzuļa ātrumā, kas ir ātrākais no visiem hondas motoriem - un tilpumā.
Viss pārējais ir +- tas pats.
Es ilgi domāju vai vajag K sēriju, pirms izlasīju visu K20.org forumu, rakstus žurnālos utt. Šīs diskusijas ir daudz un dikti un vienmēr k sērija pārsit B.