Atbilde par koniskajiem filtriem.

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Atbilde par koniskajiem filtriem.

Postby stryker » 20 Dec 2004, 01:45

Cik nu palasiju ko ROOT raxtija, tad atbilde man ir sekojosa.
Motora izdilums ir panakts ar nepareizu konisko filtru lietosanu un kopsanu.
Piedod man , bet tas ir pilnigs sviest s ko tu stasti. Motori ko japanu razotaji izlaida serijveida pirms 15 gadiem nebija vel attistijusies, nu kas tur vareja but par modernizaciju, Tada doma pat par V-tec vel nebija aizsakta.
Koniskos filtrus lieto un ir labi ka tos lieto. JAUTAJUMS PALIEK KADUS?
Ir daudz un dazadi. Visi koniskie filtri gan PIPERCROSS,K&N,GREEN tiek pirms izlaisanas tirgu parbauditi ar specialam aparaturam kuras maksa tadu naudu kas pratam nav aptveramas, zinatniekiem un darbiniekiem kuri atklaj un izdoma ka tik butu labaks produkts par ieprieksejo. Tad ludzu nestasti mulkibas ka tas viss ir BULL SHITS!
Tad jau driz jasak Teikt ka karburators ir labaks par iesprici un ka tas mazak patere degvielas un dod labaku jaudu?

PASAULE IET UZ PRIEKSU GAN ATTISTIBAS GAN TEHNOLOGIJU ZINJAA! NEVIENS NAV VAINIGS KA SAVA STULBUMA PEEC NEVAR LAIKA IZMAZGAT SAVU FILTRU, UN KA MUMS LATVIJAA PIENAAK OTRAS SKIRAS PRECES. ZINU KA PAR LETU NAUDU TUNINGA FIRMAS NEM NO VADOSAJAM RUPNICAM PRECES KURAM PARADIJUSIES MAZI DEFEKTI, TADEJADI IEGUSTOT PRODUKTU PAR IEVEROJAMI ZEMAKU SUMMU.
Korupcija drausmiga tapat ka SUX STATOIL, NESTE, TREST benzinu KACA NO VIENA TANKERA VENTSPILS OSTA UN D....RS KA KAUT KAS LABAKS < KA IPASA DEGVIELA (BULL SHITS) VISI NEM NO VIENA KATLA!
NETICAT? AIZBRAUCAT UN APLUKOJIET!


Sis nav domats ROOT vai kadam citam personigi, vienkarsi zeel ka TADA LATVIJA!
Over 200bhp
stryker
_
_
 
Posts: 75
Joined: 14 Dec 2004, 22:25
Location: Latvia

Postby frik » 20 Dec 2004, 02:03

labs skatiens no lietas otrās puses :smt045
frik
LHK ex-biedrs
 
Posts: 440
Joined: 30 Jul 2003, 15:33
Location: Liepaja

Re: Atbilde par koniskajiem filtriem.

Postby ro » 20 Dec 2004, 02:47

stryker wrote:Piedod man , bet tas ir pilnigs sviest s ko tu stasti. Motori ko japanu razotaji izlaida serijveida pirms 15 gadiem nebija vel attistijusies, nu kas tur vareja but par modernizaciju, Tada doma pat par V-tec vel nebija aizsakta.


taa ir taisniiba ka pirms 15 gadiem respektiivi 89-90 gadaa nebija nemaz doma par v-tec? :roll:
Honda CBR 600 F4 '00
Eclipse GS '97
ro
LHK VIP member
LHK VIP member
 
Posts: 324
Joined: 14 Aug 2003, 20:05
Location: Valmiera

Postby DjCrack » 20 Dec 2004, 07:47

atklaaji tikko veelvienu pasauli un atveeri visai latvijai acis =D> =D> =D> =D> =D>
kraninu nestaipu - dakters nelauj..
DjCrack
-
-
 
Posts: 174
Joined: 27 Oct 2004, 22:56

Re: Atbilde par koniskajiem filtriem.

Postby Guest » 20 Dec 2004, 09:08

[quote="stryker"]Cik nu palasiju ko ROOT raxtija, tad atbilde man ir sekojosa.
Tad jau driz jasak Teikt ka karburators ir labaks par iesprici un ka tas mazak patere degvielas un dod labaku jaudu?

A, kāpēc ne :-D
Guest
 

Postby Elvis » 20 Dec 2004, 09:09

:-D cik cilveeku, tik viedoklju...
Elvis
-
-
 
Posts: 133
Joined: 06 Apr 2004, 15:14
Location: Jelgava

Postby 323 » 20 Dec 2004, 09:18

skatiijums no abaam puseem. domaaju ka taisniiba ir kautkur abiem. vienkaarshi vajag normaali to filtru uzlikt. un aizsargaat no netiirumiem. bet es savam tomeer tagad arii likshu panelj filtru, jo es jau sen ieveroju cik netiira paliek iepluudes truba no iekshpuses. vajadzeetu atrast normaalu paneljfiltru tagad, vai nu likt konisko kastee....

vareet kaads ielikt cenas un firmas paneljniekiem..
BMW E30
BMW E46
323
-
-
 
Posts: 196
Joined: 11 Feb 2004, 13:12

Postby Guest » 20 Dec 2004, 09:24

TOstryker;....nu man liekas... V-TEC saaka izlaist no kaukaada tur 88g(varbuut kljuudos)....kas attiecas uz STATOIL 98ultima markas benziinu-varu pateikt;tas=viens no labaakajiem,ko pie mums var nopirkt...no kurienes es to raavu??? vnk...pirms~3 ned. manam spridzeklim tika veikta motora kapitalka...un mans meistars bija ljoti paarsteigts,ka motors ir(iekshpusee) ljoti tiirs->bet es leju, tikai 98ultimu....taa kaa ....
Guest
 

Postby Guest » 20 Dec 2004, 09:35

starpcitu piekriitu ROOT par tiem koniskajiem filtriem.....tieshi taadelj neesmu sev taadu uzstaadijis.....un par to jaudas pieaugumu....stipri apshaubu vai tur var 4 zirgus klaat dabuut....driizaak jau 1-2....neticu arii nevienam rakstam kur uz jaudas stenda paraadiits ka koniskais filtrs dod 7 zs klaat....
Guest
 

Postby FIB_ » 20 Dec 2004, 10:09

Hmz... man domaat, ka tas viss ir BULLSHITs, par tiem testiem utt... Tad kaa taadaa gadiijumaa lietojot sho tik ideaalo konisko filtru motoraa ir nokljuvushas smiltis? Ar teleportaacijas paliidziibu vai? Biju jau ieprieksh dzirdeejis par konisko filtru kaitiigo iedarbiibu, respektiivi par to, ka tie netiek galaa ar savu tiesho pienaakumu - filtreeshanu.

Par degvielu ir taa, ka principaa lejos Nestee un tikai 98 degvielu. Pirms tam braucu ar Viadas, Statoila, Nestes 95 degvielas marku. Tad saaku liet tikai 98 Nestee... Rezultaataa motora darbiiba ir palikusi vienmeeriigaaka un arii tukshgaitas apgriezieni ir palikushi zemaaki, kaa arii pateerinjsh ir mazaaks nekaa 95 degvielai. Rezultaataa maksaajot 1santiimu vairaak nekaa par 95. es uz visu baaku ietaupu tik pat cik braucot ar 95. Es izveelos Neste 98. un braucu svilpodams... Vispaar jau nekas jaunas tas nav, jo pie baakas uz vaacinja ir rakstiits Min Oct 98, tas noziimee, ka auto jau standartaa ir paredzeets 98 benziina lietoshanai...

P.S. Kaa buutu, ja es sev ielietu 100 benziinu, ko lieto rallijos? Man domaat, ka palielinaatos motora jauda, un samazinaatos pateerinjsh. Nav doma braukt ar 100. ikdienaa, jo tomeer cena ir :( , bet uz kaadiem machiem vareetu ieliet. kaadi komenti?
2007 Honda Accord DOHC iVTEC HH-711
1988 Honda CRX ED9 - sold
FIB_
LHK ex-biedrs
 
Posts: 2424
Joined: 06 Jul 2004, 10:22
Location: Meža parka apartamenti

Postby ek4 » 20 Dec 2004, 10:33

Nu, nu. Manam auto jau no pavasara ir koniskais filtrs "Green", mazgāju
un eļļoju apmēram ik pēc 7 t.km. Vasarā filtrs atrodas bamperī, zem
lampas, ziemā, motortelpā, lai nestāv "sālī". Ņemot nost, lai mazgātu
skaidri redzu, ka filtra iekšpuse ir perfekti tīra un arī alumīnija trubas iekšpuse ir tīra (iznāk arī pa zemes ceļiem pabraukt). Ūdens pēc mazgāšanas gan ir pabriesmīgs. Pēc 4/5 mazgāšanām jāpērk jauns.

Kad filtrs ir lejā (bamperī) auto iet čut labāk. Vēl autiņam ir pārtaisīts izpūtējs, irīdija sveces, resnie vadi. Jaudas stendā "Rolis' uzrādīja 178 zs.
un 184 Nm.
Ā motors B16A2 160zs no rūpnīcas.
Es domāju, ka tas galvenokārt ir pateicoties Cold air inteikam un filtram.
ek4
 

Postby FIB_ » 20 Dec 2004, 10:36

ek4 wrote:Nu, nu. Manam auto jau no pavasara ir koniskais filtrs "Green", mazgāju
un eļļoju apmēram ik pēc 7 t.km. Vasarā filtrs atrodas bamperī, zem
lampas, ziemā, motortelpā, lai nestāv "sālī". Ņemot nost, lai mazgātu
skaidri redzu, ka filtra iekšpuse ir perfekti tīra un arī alumīnija trubas iekšpuse ir tīra (iznāk arī pa zemes ceļiem pabraukt). Ūdens pēc mazgāšanas gan ir pabriesmīgs. Pēc 4/5 mazgāšanām jāpērk jauns.

Kad filtrs ir lejā (bamperī) auto iet čut labāk. Vēl autiņam ir pārtaisīts izpūtējs, irīdija sveces, resnie vadi. Jaudas stendā "Rolis' uzrādīja 178 zs.
un 184 Nm.
Ā motors B16A2 160zs no rūpnīcas.
Es domāju, ka tas galvenokārt ir pateicoties Cold air inteikam un filtram.


Man domaat, ka modificeetaa izpluude dod vairaak jaudas pieaugumu nekaa filtrs... Es nezinu par to konisko... Varbuut jau tieshaam nav tik traki, ja teiksim ik peec 1000km izmazgaato filtru un sapuustu ar eljljinju... Bet nu negribas riskeet, domaaju, ka varbuut var panaakt taadu pashu efektu ar drausmiiga izmeera gaisa tveereeju pa visu priekshu...
2007 Honda Accord DOHC iVTEC HH-711
1988 Honda CRX ED9 - sold
FIB_
LHK ex-biedrs
 
Posts: 2424
Joined: 06 Jul 2004, 10:22
Location: Meža parka apartamenti

Postby Guest » 20 Dec 2004, 10:38

ek4 wrote:Nu, nu. Manam auto jau no pavasara ir koniskais filtrs "Green", mazgāju
un eļļoju apmēram ik pēc 7 t.km. Vasarā filtrs atrodas bamperī, zem
lampas, ziemā, motortelpā, lai nestāv "sālī". Ņemot nost, lai mazgātu
skaidri redzu, ka filtra iekšpuse ir perfekti tīra un arī alumīnija trubas iekšpuse ir tīra (iznāk arī pa zemes ceļiem pabraukt). Ūdens pēc mazgāšanas gan ir pabriesmīgs. Pēc 4/5 mazgāšanām jāpērk jauns.

Kad filtrs ir lejā (bamperī) auto iet čut labāk. Vēl autiņam ir pārtaisīts izpūtējs, irīdija sveces, resnie vadi. Jaudas stendā "Rolis' uzrādīja 178 zs.
un 184 Nm.
Ā motors B16A2 160zs no rūpnīcas.
Es domāju, ka tas galvenokārt ir pateicoties Cold air inteikam un filtram.



starpcitu....par jaudas stendu-tas taa zinaashanai-ko juus cilveecinji domaajat,ka jaudas stends MEERA :!: jaudu?????? :?: =pilniigas MULJKJIIBAS :!: vieniigais ko jaudas stends var IZMEERIIT ir GRIEZES MOMENTS!!!!!-jaudu var tikai izreekjinaat(ko dara kompis)....bet kaa jau zinaams apreekjini un prakse=divas atshkjiriigas lietas...ar to es gribeeju teikt,ka tas ko paraada jaudas stends ir relatiivs.....piekam vienmeer kljuuda buus ar miinus ziimi.... :wink:
Guest
 

Postby ek4 » 20 Dec 2004, 10:43

Mašīna ir 97.g., pirms pāris nedēļām mainīju zobsiksnu un krāsoju vārstu
vāku "Beno auto", meistars teica, ka motors esot perfekt un "bundža"
sabrukšot pirmā, par konisko viņš pat neieminējās.
ek4
 

Postby Gustavs » 20 Dec 2004, 11:33

LIELISKS TOPICS :-D
atbildes uz jautajumiem, ko visu muzhu esmu meklejis

- koniskais filtrs ir suuds... likt nevajag
- par V-tec pirms 15 gadiem (1989) neviens nebija iedomajies
- viss benzins, ko var pie mums nopirkt ir suuds no vienas kannas
- jaudas stends ir vieta, kur cilvekiem pudere smadzenes un zs nemaz nav iespejams noteikt. droshi, ka razhotaji savam mashinam zs jaudu no pirksta izziizh.

secinajums:idea:
... rit pardoshu savu auto un braukashu ar tramvaju :-D
www.dizainanams.lv
[img]
TURBO OUTLANDER
NISSAN 350Z
Gustavs
--
--
 
Posts: 287
Joined: 30 Jul 2003, 08:43
Location: Riga, Latvia

Next

Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron