dev_hdd BB2 edition !!!!

dev_hdd BB2 edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:01

Nu takā pagaidām mana Lude atrodas restaurācijas procesā, tiek atjaunots vizuālais izskats, izdomāju mazuliet uzrakstīt, kas tad ir sadarīts pa garajiem 3 gadiem un uzmest šādas tādas nākotnes vīzijas, kas daļēji jau patlaban tiek veidotas un būvētas. :)

Šādu lūk es viņu iegādājos - skatīties pa labi :-D. Milano Red, H23A2, 4WS.
Image

Image

Pabraukāju kādu pusgadiņu UN SĀKĀS. Pirmā lieta JDM pielokāmie spoguļi. Pie visa varu "vainot" :) LHK forumu, kur radās arī ideja par sava autiņa apaudzēšanu tikai ar oriģinālajām ekstrām. Tadnu atgriežoties pie spoguļiem tika uziets tāds visiem labi zināms personāžs kā MayDay un iegādāti spoguļi un viss pārējais nepieciešamais. Diemžēl bildes nekādas nav saglabājušās.

Nākošais izgājiens bij atbrīvošanās no 4WS, jo braukājot pa "krutajiem" Latvijas ceļiem biju nonācis pie secinājuma, ka sistēma der tikai pilsētai vai labiem (bez risēm) asvalta ceļiem. Tika novākta nost 4WS sistēma un uzstādīts parastais tilts. Par 4WS neko sliktu nevaru teikt, bet LV tas ir pilnīgi garām risinājums. |(

Vel kādu laiciņu priecīgs pabraukāju un nedaudz sākot interesēties izrādijās ka ir pieejami oriģinālie miglinieki, protams nenoturējos un pielauzu sevi tos iegādāties. Kārtējo reiz izdevās iegūt pilnu komplektu - miglinieki, relejs un oriģinālā poga.
Image
Bildīte protams nav no manas kolekcijas, bet tādi nu lūk tie OEM miglinieki izskatās . + rekur podziņa:
Image

Par ļoti lielu brīnumu (jo taja laikā vēl nezināju) izrādijās, ka oriģināli visiem IV gen prelūžu priekšējiem bamperiem ir jau iebūvēti stiptrinājumi, jāizgriež ir tikai caurumi priekš pašiem migliniekiem.

Protams apetīte rodas ēdot un nākošo mērķi uzliku sadabūt vēl retāku lietu - regulējamo antenu. Vis izpaudās ļoti vienkārši - antena un poga. Kārtējo reiz izrādījās, ka iekš SM donoru centra :-D ir šis tas atrodas un tā nu prelūdē bij uzradusies JDM regulējamā antena. Diezgan forša štelle.

Tagat īsti nevaru vairs atcerēties, bet manuprāt nākoša štelle bij salona stop lampa, kas karājas uz griestiem pie aimugurējā stikla. Interesanta lietiņa, jo tumsā aizmugurē braucošais redz spilgu Prelude uzrakstu stilīgajā IV gen šriftā.
Image

Paralēli vācot visus šos OEM nieciņus, tika samainīti visi hadenes mezgli, šarnīri, bukses utt, bet taipat laikā jau gatavojos klimata kontroles un kondicionēšanas sistēmas iegādei un uzstādīšanai. Kamēr vācu visu nepieciešamo literatūru un iepazinos ar visām elektriskajām shēmām, ienācās informācija, ka iekš LV ir ienācies JDM donors ar A/C un klimata kotroli un ļoti labā stāvoklī. Sakontaktēju ar īpašnieku (šoreiz tas bij savulaik ļoti fanātisks prelūdists D3 -kas zin tas atcerēsies) un izdevās aizrunāt visu sitēmu. Pietam ieguvu ļoti foršu iespēju noskrūvēt visu pats un tādejādi jau iepazīties ar visu sistēmu. Loti patīkami bij ta ka sistēmu izdevās iegūt ar pilnīgi visiem sensoriem, štekeriem, visām kandiškas sastāvdaļām + bonusā kaudzi skrūvju un visu japšu pečku ar ventelatoru un iztvaicētāju.
Tākā painteresējoties Bensonā (vēl) uzzināju cik "seksīga'' cena ir jaunam, tika paklausīti gudrāki cilvēk un pārbūvēts JDM iztvaicētājs uz EDM variantu. Rekur dažas bildtes:
Image
Image
Image
Iztvaicētājs tika pārbūvēts aptuveni 2 nedēļu laikā, pa vakariem paņemoties ar lodēšanu. Un Varēja sākt ķerties pie klimata kontroles instalācijas priekiem.
Image
Image
Image
Šeit mazuliet tiek pārbūvēts vakuma solenoīds priekš pečkas krāniņa
Image
Tā vadi tiek noslēpti no drazas, mitruma un ziņkārīgām acīm
Image
Pārējie vadi, tiek smuki pievienoti klāt oriģinālajiem stiprinājumiem un pravodkai
Image
Image
Image
Un gala reazultātā rekur viņa ir
Image

Pēc klimata kontroles un kandiškas uzstādīšanas nozvērējos ilgi un dikti neko nedarīt, bet pienāca pavasaris un atnāca HYPERFLEX poliuretāna bukses. Tānu tika izārdīta visa hadene un saliktas jaunās bukses. Daudz esu dzirdējis no cilvēkiem runas ".. o sporta bukses, gan jau baigi cietās utt.." - pilnīgas muļķības. Autiņš kļūst krietni stabīlāks nezaudējot amartizācijas īpašības.

Pa vidam, vairs jau neatceros kad, un kā lude sapuvušās stock izplūdes vietā dabūja smuku un diezgan paskaļu taisno izplūdi. Palicis vēl ir uzlikt kolektoru un bikses, bet tas viss ir procesā 8-) .

Pie "īsti neatceros kad" apgreidiem var pieskaitīt arī melno bampera pagriezienu un spārnu pagrieziena lukturu iegāde un uzstādīšana.

Pēc kāda laiciņa tika izraktis OEM Prelūdes 5.1 skaņas sistēmas trūkstošie elementi, aizmugurējais vūfers un paneļa pīkstuļu panelītis.
Tā izskatās aizmugurējais vūferis
Image
Ja runa iet par skaņu tad visi pārējie ir JBL (aizmugurējais plaukts) un pioner (durvis) komponenti, galva protams ir PIONER, kautgan šur tur bildēs vēl ir redzama vecā SONY XPLOAD galva, kuru man zaga 3 reizes (katru reiz pa sastāvdaļai). 8-)

Visas iepriekš uzskaitītās ekstras izņemot poliuretāna bukses tika uzietas tepat iekš LV un nesakiet man ka nevar atrast, vajag tikai rakt un visu var atrast. :-D .
Tālāk jau sekoja eBay ēra.
Pirma lietiņa manuprāt, ja protams atkal pareizi atceros, bij OEM durvju vizori (kā pareizi latviski nosaukt jejbogu nezinu). Patīkama lieta it īpaši pīpmaņiem :-D .
Image
Un šitā izskatās jau uzstādīti (lude izpušķota uz kāzām)
Image

Nākošais solis, atbrīvojos no pretīgā haubes stutējamā un ieliku smukus amartiņus.
Image
Uzreiz visiem, kas gribēs šitādu uzparikti likt uz savām ludēm - eBayā tiek piedāvāti ķipa plug&play kiti, muļķības, neviens no viņiem neder, visi ir jāpiedzen.

Cik pamanīju pēc bildītēm (pats jau esu aizmirsis secību) jau bijām ar SM starpniecību uztaisījuši swapu no H23A2 uz H22A 8-) . Tad nu mazlietiņ bilžu no šitā procesa.
Vecais "asiņojošais" 2.3
Image
Image
Image
Ar MayDay vedam kautkādu aktīvu muldēšanu, ganjau par kautkādām pilnīgām muļķībām :-D
Image
Šitā ir oficiālā SM cenu lapa
Image
Tākā procesa laikā var tikt klāt pie visādiem štruntiem motortelpā tike atrestaurēts akumulatora plaukts
Image
un nomainītas šofera durvju eņģes, vecās bij pilnīgi un galīgi nosēdušās.
Image
Nu un rekur jau pīrādziņš nāk ārā
Image
Image
un cits pīrādziņš nāk vietā :-D
Image
Image

Pīrādziņš arī pēc kāda laika tiek pie jauna radiatora
vecais:
Image
jaunais KOYO pēc mazām modifikācijām:
Image
Image
Image

Nedaudz izskaistinot motortelpu vārstu vāks tiek nokrāstos ar pulverkrāsu zilā krāsā, uzliktas silikona radiatora trubas no X2O racing, NGK irīdija sveces un Wision Motorvorks 3 kodolu silikona svečuvadi.
Image

Vēl pavisam panelis arī tiek pie spidometra plazmas paneļa, ļoti labi iekļaujas kopējā interjērā, bet bilde visticamāk kautkur ir, bet esu par slinku lai sameklētu :-D .

Tadnu tā tas vis ir bijis darīts tagat pieķersimies mazuliet pie patreiz ejošajiem projektiem. 8-) .
Soziem nonācu pie secinājuma, ka prelude tiks būveta un restaurēti tikai un vienīgi vasaras braukāšanai, tāpēc pa ziemu tika sameklēts donors ar sterīliem bleķiem un izgriestas arkas un sliekšņi:
Image
Image
Image
Image
Patreiz nekādīgi nevaru atrast bildes, kur bij safočēts donors pēc sliekšņu un argu izgriešanas :twisted: :twisted:
Sliekšņi un arkas tika izgriesti diezgan brutāli, tapēc, lai atvieglotu darbu pie metināšanas un pirmsmetināšanas apstrādes, visas izgriestās detaļas tika izjauktas pa punktmetinājumu vietām un attīrītas. Rekur pa kādai bildītei ir aizķēries.
Image
Image
Image
Visas detaļās protams pēc attīrīšanas tika apstrādātas ar pagaidu grunti, šinī gadījumā tā bij parasta pūšamā cinka grunts.
Image

Nuja ta viņš patlaban ir, uz doto brīdi Lude atrodas pārmetināšanas procesā bildes un no procesa būs pieejamas tikai pēc tam, kad būs atrādīta dzīvē .

Ak jā pareiz ir uzstādīti arī JDM sisknu turētāji un paralēli savilkta arī automātirkā siksnu spriegošanās ietaisīte, vienīgais, kas patlaban tiek aktīvi veidots ir vadības bloks, kas ieslēgs lampiņu panelī :crazy .

Patreiz skapī vēljoprojām stāv MEGAN Racing, priekšēju un aimugurējo augšējo un apakšējo glāžu savilcēji, MSD ārējā indukcijas spole ar caurspīdīgu sadalītāja vāku, aiz dīvāna stūrī iemsta kaste ar EXEDY organisko sajūgu, kurvi un FINDANZA atvieglināto spararatu. Tāpat paralēli vēl tuvojas noslēgumam videējās kosoles pārbūves projektiņš. Un vēljoprojām noputējušas stāv V gen prelūdes 5 skrūvju stupicas, atīrītas ar smilšu strūklu un izkrāsotas ar melnu glancētu pulverīti (pulverkrāsu). Tākā vēl būs visādi diezgan interesanti apgreidi.
Nākotnes plānā un visticamākais uz nākošajiem garajiem ziemas vakariem paredzēta ludes hadenes pilnīga restaurācija caur smilšutrūklu un pulverkrāsošanu, bremžu sistēmas uzlabošana, Ludes pannas (prelūdes apakšējā daļa) attīrīšana no rūsas pleķīšiem un apstrāde un intrigas saglabāšanai vēl dažas ļoti interesantas lietas kas saistās ar ABS modifikācijām.. 8-)
Last edited by dev_hdd on 10 Nov 2010, 03:33, edited 1 time in total.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:02

Piemirsu arī šitādu maziņu interjēra apdeitu.
Šādi te pīkstuļu paneļi

Image

nomainīti pret šādiem te

Image

Jaunie nāca ludēm no 1994 gada, krietni vizuāli pievilcīgāki nekā vecās pumpas, kautgan iz pieredzes - viedokļi dalās :-D
Last edited by dev_hdd on 01 Apr 2010, 21:32, edited 1 time in total.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:05

Nuvo vakardien Prelude tikai aizvizināta uz krāsošanu, takšto varu mazuliet atzīmēties par padarīto, līdz krāsošanai.

Rekur atradu dažas bildītes vēl no donora bleķu atīŗīšanas procesa:
Iekšējā arka pirms
Image
Iekšējā arka pēc atīrīšanas - smuks spīdīgds sterīls bleķis.
Image
Arējā arka atīrīšanas procesā
Image
Un šitādā vīzē tika gatavoti pilnīgi visi bleķi abiem autiņa bortiem :-D !!!

Tas bij iz aptuveni 9 mēnešus senas pagātnes. Tagat pastāstīšu, kur tad viss tas mežonīgi gatavotais tika sabāzts un kādā stāvoklī tagat ir autiņš.
Vispirmāmkārtām, jautrība sākās beidzamājā braucienā no Rīgas uz metināšanas projektu - nobeidzās priekšējais labais amartiņš, bet tas īpaši nemaisīja uz Mārcienas jaunā ceļa izspiest pilnu pulksteni (vietējie zinās par kuru ceļu runāju .
Kad tika savākti visi materiāli un viss pārējais nepieciešamais čupiņa izskatījās aptuveni šitāda te
Image
Pēdējās bildes pirms ķeramies klāt - viņa tā vairs neizskatīsies nekad :worried:
Image
Image
Image
Un aidā :-D
Pirmā pauze - labajā pusē aptuveni trešdaļa iekšējās sliekšņa daļas pārvērtusies rūsā kuru veiksmīgi kopā satur makroflex (vismaz tā izskatījās)
Image
arkas arī neparko labu neliecina :worried:
Image
Kreisajā pusē taspats tikai traģiskāk
Image
Image
Pēc visas pakaļas nojaukšanas (kamēr Osis jauca priekšu) izdomāju nedaudz ar drāšu birsti parakņāties arkās, tajās vietās, kur pirmstam bikiņ līda ārā rūsa. Šī ir labā arka - pirmstam pie bampera bij atlūzis maziņš špakteļa gabaliņš un iemeties bij maziņš džordžs. Rokot atklājās pavisam interesanta auto iepriekšējā dzīve.
Image
Iepriekšējie čaļi bij tādi malači, ka spieda uz teicienu "špaktels nerūsē" un visu rūsaino metālu ar rezervi aizstāja ar kārtīgu stiklenes špakteļa pļeku.
Pēc kārtīgākas situācijas izpētes, arka pastāstīja ar kādiem vēžiem vēl būs jācīnās :)
Image
Pa starpai tika arī nedaudz pabaulētas durvis, Rīgā kānekā ir pilns ar durvju atvēršanas un parkoties nemācēšanas invalīdiem.
Image
Un tāds lūk ir galarezultāts paviršai attieksmei pret auto remontiem
Image

Tāda nu lūk izskatījās sākotnējā situācija labajā pusē. Palūrēsim, kas notiek kreisajā pusē :twisted:
Skats uz kreisā spārna iekšējo daļu no bagažnieka puses
Image
No ārpuses - brīnos, pie kā vispār bamperi turējās, laikam pie augstvērtīgi uzburbušas rūsas, kas piesūcināta ar dažnedažādiem špakteļiem
Image
Bagažnieka kopējais stāvoklis neskatoties uz visām figņām pat vairāk kā labs, šur tur rūsiņā + jāuzliek ielāpiņš virš kreisā landžerona.
Image
Vēl neko neesu izstāstijis par apstrādi. Ļoti vienkārši, drāšu birste (vēlams uz urbja) un pēctam visu atīrīto piedzenam ar BRUNOXu, šitais smāķis ideāli izkož ārā palikušo rūsu + iekonservē atīrīto vietu līdz nākošajām darbībām. Vismaz nav jāuztraucas, ka kamēr strādās kautkas var no jauna uzmesties.
Kreisā arkas pāripalikušais bleķis tiek "netīšām nolausts" :twisted:
Image
Skats no malas
Image
Image
Jauno lindraku aptuvena piemērīšana un skatamies vai viss vajadzīgais ir izgriests no donora.
Image
Image
Ceļam augšā metināšanai.
Image
Tākā ap priekšējā loga kanti bij šurtur maķenīt saburbuļojis, izgriezām stiklu
Image
Nuja šitā Prelūde izskatās uz bluķīšiem
Image
Un rekur jau visi iemesli kapēc tika izgriest stikls
Image
Image
Image
Image
Kamēr es ņēmos ap priekšējo loga aili, attīrot to no rūsas pleķiem un sagatavojot nelielai metināšanai, Osis biškiņ nogrieza bojātās kreisā sliekšņa un arkas daļas. Skats diezgan pabriesmīgs, bet rūsa tikai virspusēja. Visas šīs vietas tika atīrītas ar smilšu strūklas palīdzību, jo es personīgi nepaszīstu nevienu cilvēku kurš būtu spējīgs tur iebāzt savas rokas kopā ar kādu elektroinstrumentu un notīrīt visu. Bilžu diemžēl nav jo smilšustrūklas aparats tikai aizlienēts un jāstrādā bij nezēlīgajos tempos.
Image
Image
Image
Un rekur kreisā aizmugurējā spārna daļa atīrīta (līdz tai vietai ko naizstās ar sterīlu bleķi) un apstrādāta ar BRUNOXu.
Image
Un arka no iekšpuses. Maitas - savulaik ir maukuši bez padkriļņika, nodauzīta visa arka un sapūdēta degvielas truba. Pat negribējās zvanīt uz Niponu un prasīt cik maksā jauna.
Image
Tādi nu lūk izskatās vecie sliekšņi no iekšpuses, apakšā arī mētājas vecās arkas.
Image
Takā aizmugurējais panelis bij ļoti labā stāvoklī, tas tika atīrīts un iekonservēts ar pagaidu cinka grunti.
Image
Pa vakariem panelī tika izgriests caurums un ielikta beidzamā OEM 5.1 skaņas sistēmas komponente.
Image
Un tejau kreisā puse sāk iegūt automobīļa izskatu ar jaunu bleķi.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Tik kautkur pasēta bij auss, kas paredzēta bampera stiprināšanai, vēlāk atradu to turpat noliktavā pie MayDay, maita bij aizkrituse aiz kastēm.
Image
Tā lūk pārtapa kreisā puse, visbojātākā. Visu līdz metināšanas pabeigšanai apstrādājām ar cinka grunti. Kā pagaidu grunti, cinka grunti es nosaucu tāpēc, ka pakosultējoties ar krāsošanas spečukiem, uzzināju, ka visi smāķi tai skaitā arī BRUNOX ir jātīra nost, jo laba bleķa grunts pirms krāsošanas vai mastiku vilkšanas pacels gan BRUNOXu gan visas cinka gruntis augšā. Cinks praktiski metālā paliek tikai poru līmenī, kas tieši arī ir vajadzīgs.
Šeiten tiek mazuliet piedzītas jaunās arkas, lai smuki sapasētu šuves ar bamperi
Image
Atrestaurējam priekšējā un aizmugurēja bampera kronšteinus. Krāsots ar HAMMERIT, atīrīts BRUNOXu un drāšu birsti.
Image
Image
Pa starpai uz Oša muteres veļas striķiem tiek žāvēti visi salona paklāja polsteri, pats vēl nobrīnijos, ka tajos sakrājies tik daudz ūdens.
Image
Nuvo un kreisā spārna apakšēja kante arī nomainīta, vēlāk izfrēzēju smuku caurumu priekš bampera kronšteina. Pa vidam arī bija pāris ugunsgrēki - nolādētā mastika, kur var tik labi degt :-D
Image
Protams ugunsdrošības labad viss salons iztīrīts un izvākts ārā. Salons visa projekta laikā laikam tika tīrīts kādas reizes 6 :-D
Image
Nuvo redzkur arī auto labā puse atgūst metālu
Image
Image
Tejau pārvācāmies uz garažu, jo laiks ārā tā maķenīt pamatīgi samaitājās :wasntme:
Image
Protams nelaidīšu garām iespējupaņemties arelektrību, ja jau pie visa tik mierīgi var tikt klāt un visus vadus var ļoti smuki savilkt . Auto iegūst dienas režīma paneļa apgaismojuma slēdzi un pravodku.
Image
Image
Un vēl mazliet no labā sliekšņa un arkas
Image
Image
Bišķin pastrādājām ārā, a to garažā nu gribot visu nevar ieraudzīt
Image
Mazlietpadarbojos pie haubes, bet visticamāk kautkad tiks domāts par karbona/kevlara haubi, danunafig šitādu bleķa kluci vadāt līdz.
Image
Pēdējais skats pirms ķeros klāt ar orbitālo slīpmašīnu :twisted: :twisted:
Image
Visu cinku drilējam nost + piedzenam iepriekšējo gadu kultūrslāņus
Image
Un pirmā špakteļa kārta, stiklašķiedra, manā uztverē izdevās sametināt un izspaidīt (kur tas bij vajadzīgs) visu tik veiksmīgi, ka špakteļa kārta bij vienkārši smieklīga.
Image
Osis atņēma orbitālo :twisted:
Image
Un labā puse
Image
Image
Sanāca noķert pāris foršas saulainas dienas, automātiski izstūmām lūdi ārā un ķērāmies pie mastiku vilkšanas. Mastikas nosaukumu neatceros, bet smāķis ellīgi labs, iegādājos FORMULĀ, pēc konsistences gandrīz tāda pati kā oriģinālā tikai bāzēta uz poliuretāna. Pirms mastiku klāšanas visas apstrādājamās virsmas tiek atīrītas no pagaidu cinka grunts, attaukotas un apstrādātas ar metāla grunti (grunts afigenna laba, dabujām caur info no SIGNĀLA). Tālāk attēlos viss kas ir balts ir mastika.
Image
Image
Rekur nodauzītā arka, tikai tagat noņemta nost degvielas truba.
Image
Image
Image
Image
Nelie padarbošanās ar elektrību, samainīju nodegušu kontaktgrupu un drošinātāju kasti. Pa kreisi vecā pa labi jaunā.
Image
Iekš auto parādās šādas tādas jaunas lietiņas, kas nenāca modeļiem ar kreiso stūri. Uzmanīgākie pamanīs 8-) 8-)
Image
Un paralēli arī nelielas pārbūves apakšā esošajā shēmā, tā lai visu varētu sajūgt kopā.
Image
Image
Un pēdējā naktī pirms braukšanas uz krāsošanu prelūde iegūst jaunu degvielas trubu. Aptuveni 3 stundas, kamēr atīriju V gen prelūdes trubu līdz spīzdīgam. Likvidēju arī oriģinālo anodējuma pārklājumu. Šī tiks apstrādāta ar speciāliem smāķiem. Patreiz vēl neesu izlēmis, pilnībā iespējams ka aizbrauks uz pulverkrāsošanu. 8-)
Image
Image

Nu tā lūk, un lielā diena, braucam uz krāsotavu. Kārtējo reiz izdevās no savējiem sarunāt trali. Lielais paldies Oša sencim par esošajām atbilstošās kategorijas tiesībām. :-D
Image
Prelūde tiek izrūcināta ārā no garažas, cik patīkami dzirdēt "sporta" 8-) bunduļa dūkoņu pēc tik ilga laika klusama, un nevara iedomāties kā norēcāmies par Osi kad šis bez beņķiem sēžot uz grīdas izstūrēja āra no garažas :-D
Image
Image
Iepakojām
Image
Un jaunā Preludes mājvieta uz tuvākajām pāris nedēļām - SIGNĀLS.
Image

Domājams, ka pa garajām brīvdienām saņemšos un uztaisīšu visu smāķu sarakstu, kas tika lietoti un kārtību kā tie tika lietoti. Jāpaskatās moška arī kautko no aprīkojuma piemetīšu klāt. Lai nākošiem šādu renovāciju kārotajiem būtu jau kautkas aiz kā aizķerties

Nu tā lūk tas pa šito laiku kamēr jūs mani redzat ar ričuku apkārt nēsajamies ir noticis ar manu Pre-Ļudu. :-D . Nākošie apdeiti jau krāsošanas procesā un tadjau tikai salikšana un atrādīšanās dzīvajā. Projekta deadline 10. jūlijs - 11. jabūt uz HONDA MEETu.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:08

Beidzot dabūju oriģinalo IV Preludes antispārniņu ar stopu iekšā.

Image
Image
Image

Bildēs jau sagatavots krāsošanai - nomatēts un izslīpēts. Izskatāš ka pirms manis jau ir bijis 2 reizes krāsots, bet vienmēr vienā un tajā pašā krāsā :-D !!!

P.S. Paldies Rolim un Kikim 8-) !!
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:09

Beidzot arī saņemta paciņa no štatiem un uztaisīta maza restaurācija visiem skaļruņu apšifku paneļiem.
Rekur salīdzinājums. Visi paneļi stāv uz jaunā auduma salīdzināšanai, principā pats gribēju redzēt, kāda būs starpība.

Image

Un rekur jau pārvilkti

Image

Rezultāts dzīvē ļoti iespaidīgs 8-) !!!
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby edy333 » 09 Jul 2009, 07:19

traks :D
Image Image Image
edy333
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1446
Joined: 29 Oct 2007, 12:17

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby Nowiii » 09 Jul 2009, 07:20

Labs projekts :D Cepums par uznjeemiibu ;)
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:22

Nowiii wrote:Labs proooooooooooodžekc :D Cepums par uznjeemiibu ;)

Sūds par pīrāgiem, galvenais mīkla, bet tapat paldies :-D :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby Uldis » 09 Jul 2009, 07:34

Cepuri nost! Esi labi pastradajis! Kadaa kraasaa buus luude, ja nav nosleepums? :D
Image
Honda Prelude 4th gen H22 LSD
Uldis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1067
Joined: 21 Apr 2008, 08:11

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 07:57

Uldis_cc7 wrote:Cepuri nost! Esi labi pastradajis! Kadaa kraasaa buus luude, ja nav nosleepums? :D

Pgaidām noslēpums, bet varu pateikt, ka būs no HONDAs to laiku paletes. :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby Eddy » 09 Jul 2009, 08:04

Es hu jeeju! Tas ir pi zdģets! Šitādu apņēmību, laiku un naudu!
Skaisti! Katra kārtīga autopeder asta sapnis! MALACIS!

p.s. Un, protams, paldies Osim :wink: :-D
Image
Eddy
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2376
Joined: 19 Apr 2005, 20:08
Location: with wide view on city

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby WhiteAngel » 09 Jul 2009, 08:15

Tieshaam malacis!
Ja nav noslepums - cik jau Tu vinjaa esi iegruudis?
Shaadas mantinjas leeti nebuus. Vnk es pats zinu kaa tas ir - paarbuuveet Ludi ;)
www.PreludeKlubs.lv
Image
User avatar
WhiteAngel
*-
*-
 
Posts: 689
Joined: 10 Jun 2008, 22:26
Location: United Kingdom

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby dev_hdd » 09 Jul 2009, 08:21

WhiteAngel wrote:Tieshaam malacis!
Ja nav noslepums - cik jau Tu vinjaa esi iegruudis?
Shaadas mantinjas leeti nebuus. Vnk es pats zinu kaa tas ir - paarbuuveet Ludi ;)

Es nepārbūvēju, lēts šķūnis mani tracina, manā uztverē Preludei vairāk par konfektes stoku, seksīgu (vidēju) sēdinājumu un pieskaņotiem ļitakiem, neko arī vairāk nevajag. Ja liek kautko vairak visam ir jabūt nostrādātam profesionāli, visām šuvītēm jābūt piedzītām uz urrā, piekārtajiem plastmasiem jābūt simetriskiem, viegliem un bez tonnas špakteļa. Diemžēl iekš LV tās visas īpašības ir ierakstītas melnajā grāmatā.

Tāpēc tieši mana lude tiek restaurēta un strādāts tiks pie ekstrām, dzinēja un hadenes.

Ieguldītie līdzekļi atsvērs izdarīto, ņemot vērā to cik naktis ir pavadītas pie autiņa.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby moro » 09 Jul 2009, 09:03

Nice project :smt023
86 | Roadster | Type R
moro
*-
*-
 
Posts: 791
Joined: 26 Jul 2005, 12:17
Location: リガ

Re: dev_hdd BB2 "full stock" edition !!!!

Postby woo » 09 Jul 2009, 09:04

līdz 11.07 pagūsi uz atrādīšanu?
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage Image
woo
domo addicted
 
Posts: 1972
Joined: 26 Aug 2008, 10:57
Location: Rīga, Madona

Next

Return to Prelude

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron