402hp k26 n/a

Sarunas par turbo, kompresoriem u.c. papildus elementiem | Discussions about turbo, compressors etc. additional elements.

402hp k26 n/a

Postby Gapchugs » 29 Oct 2008, 20:57

īsts K sērijas spēks. 402zs atmosfēriskā izpildījumā- iespaidīgi.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: 402hp k26 n/a

Postby Nowiii » 29 Oct 2008, 22:28

K series :smt007
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Re: 402hp k26 n/a

Postby samurai » 31 Oct 2008, 10:51

Baaaa... :shock: Vot to es saprotu...
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: 402hp k26 n/a

Postby Gapchugs » 31 Oct 2008, 13:08

K sērija- pareizais dzinējs jau standartā. šis te un arī igaunis ar zaļo eg pierāda to ka K sērijai potenciāls ir tiešām iespaidīgs
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: 402hp k26 n/a

Postby Deivids » 01 Nov 2008, 00:12

Tādu naudu ieguldot jebkurā dzinējā ir potenciāls.
tur nekas no stock nav palicis pāri, tākā secinājums ir ka to var praktiski jebkuram dzinejam izdarīt kuram ir daudzmaz pareiza ģeometrija dz.galvai.
un te jau parsvarā visas detaļas ir uz pasūtijuma individuāli izgatavotas.
ImageImageImage
User avatar
Deivids
----
----
 
Posts: 449
Joined: 07 Dec 2007, 17:53
Location: Silver Engine

Re: 402hp k26 n/a

Postby Volviz » 01 Nov 2008, 10:56

Gapchugs wrote:K sērija- pareizais dzinējs jau standartā. šis te un arī igaunis ar zaļo eg pierāda to ka K sērijai potenciāls ir tiešām iespaidīgs


Taisiisi? :-D
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: 402hp k26 n/a

Postby Gapchugs » 01 Nov 2008, 14:06

Volviz wrote:
Gapchugs wrote:K sērija- pareizais dzinējs jau standartā. šis te un arī igaunis ar zaļo eg pierāda to ka K sērijai potenciāls ir tiešām iespaidīgs


Taisiisi? :-D

pasapņot tak katrs var, ne tā? :mrgreen:
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: 402hp k26 n/a

Postby samurai » 19 Dec 2008, 15:03

k seerijas miilniekiem... :-D

http://www.skunk2.com/project_cars2.php?project_carId=1

ja paiet atpakalj tad tur ir veel dazhi k seerijas briinumi..
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: 402hp k26 n/a

Postby elektriķis » 28 Apr 2011, 12:28

Deivids wrote:Tādu naudu ieguldot jebkurā dzinējā ir potenciāls.
tur nekas no stock nav palicis pāri, tākā secinājums ir ka to var praktiski jebkuram dzinejam izdarīt kuram ir daudzmaz pareiza ģeometrija dz.galvai.
un te jau parsvarā visas detaļas ir uz pasūtijuma individuāli izgatavotas.


Pilnīgi piekrītu. :D

Kaut vai reku.
Engine Type K24A DOHC iVTEC
Displacemnet 2.55 liter
Bore & Stroke 90.5 x 99
Compression Ratio 15.0 : 1
Horsepower 350 whp
Torque 225 wtq
Wheel Base 100.5”
Weight 1725 lbs w/driver
Valve Springs Skunk2 Pro-C
Pistons Wiseco
Con Rods GRP
Crank Genuine Honda
Cylinder Head Skunk2 CNC Port
Camshafts Skunk2 Stage 3
Camgears Skunk2 Pro Series
Valves Skunk2 Forged Stainless
Retainers Skunk2 Titanium
Header Skunk2 Prototype 4-1
Intake Individual Throttle Bodies
Transmission Genuine Honda 6-speed
Intake Individual Throttle Bodies

Tāds uz 98 neiet. :smt014
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: 402hp k26 n/a

Postby Volviz » 28 Apr 2011, 12:35

kurš te 3 gadus vecus topicus lasa :-D
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: 402hp k26 n/a

Postby elektriķis » 28 Apr 2011, 13:09

Man jau liekas ka tieši šogad tādi būs aktuāli. :D

Es ar nepacietību gribu redzēt kā Samurajs griezīs tos 300+ zirgus.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: 402hp k26 n/a

Postby samurai » 02 May 2011, 10:51

elektriķis wrote:Man jau liekas ka tieši šogad tādi būs aktuāli. :D

Es ar nepacietību gribu redzēt kā Samurajs griezīs tos 300+ zirgus.


Būs jāpaciešās. :-D

Nezinu, bet ar B sēriju nav aršana. Un to saka pilnīgi visi kuri no būvētajām B sērijām pārkāpj uz K sēriju.
Parādi man kaut vienu B sēriju ap 400hp? Es tiešām neesmu redzējis. Kaut vai tie paši 300 ir reti redzami.

Izej cauri šim topicam - http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=34644 un tu sapratīsi kā tie zirgi kāpj attiecīgi modifikācijām k sērijai, atšķirībā no B sērijas.
Protams arī b sērija teorētiski varētu dabūt 400hp, bet te viss atdursies tilpumā.
Neaizmirsti, ka K24 ir 2.4 nevis kaut kāds 2.0 vai 1.8.. :wink:

Maz vajag priekš 300hp k sērijas. Pilnīgi nekā sarežģīta te nav atšķirībā no tā kas vajadzīgs priekš tādiem cipariem B sērijai.
The setup:

k24a block
89mm sleeves INLINEPRO
IPS 8620 K2 mark2 cams
IPS JE 12.5:1 compression pistons
IB SPEC RODS k24a I beam
SSR HEADER FOR K20a2 motors 4-2-1
STOCK RBC with karcepts ADAPTER
STOCK THROTTLE BODY
Karcepts Intake
STOCK 99mm crank
STOCK 2006 Civic Si head
SUPERTECH spings, titanium retainers, keepers with SUPERTECH FLAT FACE VALVES
Final tune on race gas and open header

tā ir jauda uz ratiem...
Image

Lūk cik smuki rezultāti standarta K24/k20 hibrīdam (Tādi iet ilgi un dikti) bez jebkādiem vijeboniem: :-D

Motor: k24a1, k20a2 head oem internals
Header: DC Race header
Cams: type s
Intake: type r manifold + TB
exhaust: 2.5 stright back
Tranny: type s tranny
Misc Mods: IMG
WHP: 232 hp / 191.2 tq

Daudzi piemirst, ka k24 nav mazās klasītes dzinējs, tam ir lielāks tilpums.
Ja paņem elementāru matemātiku, tad var izrēķināt cik zirgi ir uz sabūvētu b sērijas litru un tad to pareizināt ar k sērijas palielināto tilpumu. uzreiz ir manāma atšķirība.

K sēriju arī var pacelt uz 2.6l un pat ir redzēti 2.7-8L. B sērija to diez vai var.

Lai tu dabūtu uz savējo, ķipa, ap 300hp ir jālej metanols un slimi viss jāizvīlē, a K sērija to var dabūt gatavu ar 98 benžu, kaut vai paņemot augstāk minēto setupu un vēl drusku uzlabojot (neceļot kompresiju) ;) Ir starpība vai ne.

Protams ar B sēriju var braukt mazajā klasītē un cīnītes ar maziem pretiniekiem, bet manuprāt interesantāk ir iet pretīm īstiem vīriem lielākās klasēs. :-D
Ar K24 arī ikdienā ir patīkamāk braukt, jo nevienai B sērijai nav tādas griezes...

K sērijas spēks slēpjas - virzuļa ātrumā, kas ir ātrākais no visiem hondas motoriem - un tilpumā.
Viss pārējais ir +- tas pats.

Es ilgi domāju vai vajag K sēriju, pirms izlasīju visu K20.org forumu, rakstus žurnālos utt. Šīs diskusijas ir daudz un dikti un vienmēr k sērija pārsit B. :roll:
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: 402hp k26 n/a

Postby samurai » 02 May 2011, 11:29

LIELS MĪNUSS k sērijai ir dārga elektronika.. :?
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: 402hp k26 n/a

Postby nogurums » 31 Dec 2016, 12:04

RL3 Odyssey 2005
nogurums
*-
*-
 
Posts: 674
Joined: 28 Feb 2006, 00:45
Location: Finland


Return to Agregāti | Aggregates

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron