Elektro kompresors.

Sarunas par turbo, kompresoriem u.c. papildus elementiem | Discussions about turbo, compressors etc. additional elements.

Elektro kompresors.

Postby Honders » 23 Sep 2009, 15:15

http://www.tvnet.lv/auto/about/accessor ... id=4979749

izskataas ka shis nav ebay chainiiz ventelatorinjsh iepluudes trubaa.
shitie chali izskataas ka ir njeemushi nopietni sho lietu, un arii raadiitaaji ir neslikti.
Honders
-
-
 
Posts: 197
Joined: 12 Nov 2005, 23:47
Location: Riga

Re: Elektro kompresors.

Postby Valdis » 23 Sep 2009, 15:23

moro, elektrikji - kaa ar shitaa reguleeshanu?
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: Elektro kompresors.

Postby Kristaps » 23 Sep 2009, 15:27

tvnet wrote:Kā piemērs vilkmes pieaugumam tiek minēts salīdzinājums starp 1,2 litru motoru ar elektrisko kompresoru un 1,6 litru atmosfērisko dzinēju. Ražotājs norāda, ka ar 1,2 litru motoru paātrinājums no 70 līdz 100 kilometriem stundā augstākajā pārnesumā aizņem 11 sekundes, savukārt ar atmosfērisko motoru - 18 sekundes.


Paņēmuši nepareizo atmosfērisko motoru un bundžu :-D

Valdis wrote:...elektrikji - kaa ar shitaa reguleeshanu?


Kādu labu laiku atpakaļ viens plāniņš bija 8-)
EDM 3rd gen Honda Prelude 2.2i 16v DOHC LSD E85 Image

Image

UK EP3 #25
LHK ziemas power Impreza GF8
Civic Aerodeck VtiS B18C4 LSD Sold3
Kristaps
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8197
Joined: 02 May 2005, 23:31
Location: Rīga/Mārupe

Re: Elektro kompresors.

Postby Honders » 23 Sep 2009, 17:55

droshi vien ka saakumaa maksaas traku naudu, ja vsp tiks taalaak par ruupniicas telpaam.
bet nu izskataas paarliecinoshaak par tiem ''ventilaatorinjiem'' :mrgreen:
Honders
-
-
 
Posts: 197
Joined: 12 Nov 2005, 23:47
Location: Riga

Re: Elektro kompresors.

Postby Roberts » 23 Sep 2009, 18:18

Valdis wrote:moro, elektrikji - kaa ar shitaa reguleeshanu?


Kaadeel lai buutu kaadas probleemas ar reguleeshanu? Same sh*t :)
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: Elektro kompresors.

Postby laksh » 23 Sep 2009, 18:34

nu man jau liex ka veel vajadzees vismaz 8gadus lai tiktu tik taalu ka vareetu reaali konkureet ar parastaam turbiinaam :-D
Bet nu kaa ruupniicas auto vareetu buut labs :)
Honda civic coupe
1. D15B7
2. D15B7 Turbo (blowed up)
3. D15Z6 Turbo 180zs 220nm
4. D16 Turbo...
Accord 2.2D (vecums nenāk viens)
Image
laksh
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1596
Joined: 25 Oct 2008, 18:56
Location: Riga-Roja

Re: Elektro kompresors.

Postby #MR » 24 Sep 2009, 08:31

vienīgi atkal senais jautājums: cik daudz strāvas vajag tam kompresoram, lai būtu jēga no viņa un cik močnam jabūt ģeneratoram?
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Elektro kompresors.

Postby Valdis » 24 Sep 2009, 08:53

#MR wrote:vienīgi atkal senais jautājums: cik daudz strāvas vajag tam kompresoram, lai būtu jēga no viņa un cik močnam jabūt ģeneratoram?


taa uz to skatoties - principā tas ir tas pats kompresors ar ko pumpē riepas :-k
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: Elektro kompresors.

Postby orcan » 24 Sep 2009, 09:58

Valdis wrote:
#MR wrote:vienīgi atkal senais jautājums: cik daudz strāvas vajag tam kompresoram, lai būtu jēga no viņa un cik močnam jabūt ģeneratoram?


taa uz to skatoties - principā tas ir tas pats kompresors ar ko pumpē riepas :-k

principā nav gan jo kompresors ar ko pumpē riepas nevar nodrošināt tik lielu gaisa plūsmu kā auto kompresors, elektro patēriņš varētu būt diezgan pamatīgs lai nodrošinātu 75k apgriezienus/min
Civic EJ1Image
BMW E91 318d Image
orcan
LHK biedrs - Rafšan
LHK biedrs  -  Rafšan
 
Posts: 3417
Joined: 28 Apr 2005, 15:32
Location: Banānu republika

Re: Elektro kompresors.

Postby DimanC » 24 Sep 2009, 10:02

enerģijas zudumi saražojot strāvu un šitai pūtējmotorā būs lielāki nekā kompresorā vai turbīnā. ne tā?

elektropūtēja pluss varētu būt tas, ka var "iepūst" tad, un tik daudz, cik vajag.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Elektro kompresors.

Postby martins.knipshis » 22 Jan 2010, 18:18

Principā arī izplūdes gāzu darbināts turbokompresors arī maņem savu enerģiju.
Ja viņi ir radījuši ekonomisku, izturīgu elektromotoru, kas patērē mazāk jaudas uz elektrības sarazošanas rēķina, kā parastā turbīna paņem jaudu no izplūdes, tad elektriskā turbīna varētu ielikt parastajai performancē.
Parastā turbīna savukārt ieliks uz tā rēķina, ka tā tik un tā būs izturīgāka un uzticamāka. Mazāk detaļu kas var saplīst. :)
Piekrītu Dimancam, elektro turbīnas pluss ir ka tā praktiski momentāni (0.34 sek) maksimāli iegriežas un tā ir regulējama.
martins.knipshis
 
Posts: 27
Joined: 06 Jan 2010, 13:47

Re: Elektro kompresors.

Postby martins.knipshis » 08 Mar 2010, 19:38

Puišiem izstrādes stadijā ir jaudīgs ģenerators ko griezīs izplūdes gāzu turbīna. :shock: tikai tagad tam pievērsu uzmanību... :-k

http://www.cpowert.com/products/tigers.htm

Tas laikam lai būtu pietiekama strāva elektriskās turbīnas griezšanai. Kopā tas viss izskatās dārgi... :?
Vēl tam visam klāt jāliek jaudīgs aķis kā viņi raksta.
martins.knipshis
 
Posts: 27
Joined: 06 Jan 2010, 13:47

Re: Elektro kompresors.

Postby Oto » 09 Mar 2010, 00:52

Nu ja tas tiešām strādās, tad kopā ar Hondas IMA sistēmu kaut kam derētu, bet cena drošvien $$$$
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31


Return to Agregāti | Aggregates

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest