Boost kontrolieris

Sarunas par turbo, kompresoriem u.c. papildus elementiem | Discussions about turbo, compressors etc. additional elements.

Boost kontrolieris

Postby astrs » 30 May 2008, 08:34

Kāds ir uzstādijis šādu lietu, nav saprašanas kur kas tiek pievienots:(
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/B-Manual ... 0030782144
User avatar
astrs
 
Posts: 15
Joined: 22 Nov 2006, 07:18
Location: Usa

Postby Cipans » 30 May 2008, 08:38

saaksim ar to - tev turbiina ir ?
Image Image Image Image
Cipans
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 10394
Joined: 27 Jul 2003, 14:47
Location: Pardaugava , Riga, Latvia

Postby V1 » 30 May 2008, 08:40

Ir.
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Postby astrs » 30 May 2008, 08:44

Ir, šāds regulātors nāca līdzi kitam, darbības pamatprincipu un rezultātu saprotu bet reali kā pieslēgt nesaprotu.
User avatar
astrs
 
Posts: 15
Joined: 22 Nov 2006, 07:18
Location: Usa

Postby Cipans » 30 May 2008, 08:52

liidziigs pec uzbuves:
Image
Image
Image Image Image Image
Cipans
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 10394
Joined: 27 Jul 2003, 14:47
Location: Pardaugava , Riga, Latvia

Postby astrs » 30 May 2008, 09:03

Jā, doma ir pieslēgt kā variantā B bet kurā vietā tas troijņiks nāk, vinam iekša ir bumbiņa tipa lai wests nevērtos vaļā pakāpeniski bet uzreiz. Ebaya zīmējumā ir bultiņa vinam, sanāktu loģiski tā: turbo ->(bultiņas virziens) wests bet tā trešā apakšējā uz regulātoru. Bumbiņa atveras kad no turbo pienāk teiksim 0.5bar spiediens un wests atveras (ja regulātors ir aizvērts un nav gaisa noplūde). Bumbiņa aizveras kad spiediens krīt un te sākas problēma, wests ciet neveras jo gaisam nav atplūdes normāli būtu ja tas tiktu
atpakaļ turbo bet starpā ir bumbiņa kura ir aizvērta un gaisam nav kur palikt.
User avatar
astrs
 
Posts: 15
Joined: 22 Nov 2006, 07:18
Location: Usa

Postby GintsK » 30 May 2008, 10:01

Manupraat T-gabals ir jaaliek starp spiedienu un W-gate, bet tas kraans - atzarojumaa ar otru galu gaisaa. Bumbinjai vajadzeetu radiit pretestiibu spiediena piepluudee taalaakajai sisteemai. Ja kraans ir ciet, spiediens sanaak minimaalais (ja bumbinja laizh tikai vienaa virzienaa un kraans ir ciet, tad tieshaam peec pirmaa puutiena sanaak atmosfeeriskais motors), ja valjaa - maksimaalais.

Tikai paardomas. Varbuut viss ir savaadaak...
User avatar
GintsK
_
_
 
Posts: 96
Joined: 12 Sep 2005, 21:03

Postby astrs » 30 May 2008, 10:17

Sķiet atradu infu pa temu:)
http://www.honda-tech.com/zerothread?id ... d=33245414
Ne es vienīgais kas nesaprot:)
P.S Paldies Gintam par kādreizējo konsultāciju, sguirts ir apmeram apgūts un strādā:)
User avatar
astrs
 
Posts: 15
Joined: 22 Nov 2006, 07:18
Location: Usa

Postby GintsK » 30 May 2008, 10:41

astrs wrote:Sķiet atradu infu pa temu:)
http://www.honda-tech.com/zerothread?id ... d=33245414
Ne es vienīgais kas nesaprot:)
P.S Paldies Gintam par kādreizējo konsultāciju, sguirts ir apmeram apgūts un strādā:)

Tad kamdeelj neliec boostkontroli no MSa??? Tur var uztaisiit 3D reguleejumu atkariibaa no apgriezieniem un droseles %

Mana doma bij kaa 1:21 PM 2/24/2008 postaa esoshajaa bildee.
Tur ir greizas bildes arii!
User avatar
GintsK
_
_
 
Posts: 96
Joined: 12 Sep 2005, 21:03

Postby astrs » 30 May 2008, 10:56

No sākuma gribu salikt visu pēc iespējas vienkāršāk un pārbaudīt kā viss strādā un novērst trūkumus-nepilnības. Kad viss bus o.k tad doma arī bija uzlikt no MS un vel (aizmirsu kā sauc pareizi) dubulto spoli.

Salikšu kā tur parādīts un tad jau redzēs kas notiek:)
Dažās bildes ir pilnīgs sviests.
User avatar
astrs
 
Posts: 15
Joined: 22 Nov 2006, 07:18
Location: Usa


Return to Agregāti | Aggregates

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron