Saņēmos un ielēju. Bākā bija palikuši ~10L parastais. Ielēju 13L šo brīnumu, 25€ vērtībā. Nobrauktas jau divas dienas uz darb un atpakaļ saņēmos šo 'fikso' testiņu uzrakstīt.
Ielēju, nobraucu 20km, lai izdzen no trubām esošo. Noresetoju kompi un rādijums pēc 10km šosejas(kruīzs 95km/h) un ~6km pilsētas.
Ko vēl varu pateikt, pēc savām sajūtām, tikko piešķiļot - aukstam dzinējam ir mazāks ierastais sākuma dīzeļklakšķis uz pabrauktu eļļu. Pati dzinēja darbība šķiet tāda 'asāka' spiežot/atlaižot gāzes pedāli.
Iespiežot grīdā, vairs pilnīgi nekādu dūmu neizšauj, vismaz spoguļos neredz. Iepriekš bija tāds viegls.. Kā jau dīzelim.. Tagad paturot plaukstu izpūtēja galā un 'paņuhājot' liekas, ka elpo gaisu. Vispār nekādas nedz smakas nedz piesmakas (noteikti nav nekāda popkorna smaka.)
Ikdienā protams jēga maza liet šo dārgo, degvielu, ja vien nav super dziļa kabata un nezini kur naudu likt.
(tad tu brauc ar 2019g. teslu, ne 10+ gadus vecu dīzeli, ja gribi būt 'zaļš')
Bet nu uz skati, reizi gadā noteikti ir vērts, patīrīt dzinēju.
Ja mīli savu auto.
Honda Accord 2007g. Tourer 2.2i-ctdi N22A1