1.4iS ir savadaka sadalene nekaa 1.4i, kaa ari kompresija 9.0 kamer 1.4i kompresija 9.3
Veicot minetas izmainas tiek ieguti max. 3ZS, kas tomer ir daudz prieksh iegulditaa darba un 0 izmaksaam!
didzinators wrote:1.4iS ir savadaka sadalene nekaa 1.4i, kaa ari kompresija 9.0 kamer 1.4i kompresija 9.3
Veicot minetas izmainas tiek ieguti max. 3ZS, kas tomer ir daudz prieksh iegulditaa darba un 0 izmaksaam!
didzinators wrote:Man jautajums topika autoram!
Vai parliecinajies, ka 1.4iS starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta tā metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu, vai nav ielikta?
cirvīc wrote:didzinators wrote:Man jautajums topika autoram!
Vai parliecinajies, ka 1.4iS starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta tā metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu, vai nav ielikta?
kāpēc, lai 1,4iS tur būtu tā plāksne? ar to jau tas motors atšķiras no 1.4i, ka viņas tur nav. D14A3 un D14A4 ir IDENTISKI motori. nekādas sadales vārpstas tur neatšķiras un kompresijas netik.
lai tev būtu skaidrība uz EJ9 trīsdurvju civikiem no 96-01 gada gāja šādi motori sākoties ar D14:
D14A3: kompresija 9.2:1, 75zs (euro2)
D14A7: kompresija 9.8:1, 75zs (euro2)
________________________________
D14A4: kompresija 9.2:1, 90zs (euro2)
D14A8: kompresija 9.0:1, 90zs (euro2)
D14Z2: kompresija 9.8:1, 90zs (euro3)
________________________________
tādas pārbūves var veikt tikai no D14A3 uz D14A4. un nevajag jaukt ar D14A8.
ja tur būtu tikai 3zs pieaugums nez' vai tas motorels vispār uzgriestu līdz 180 km/h un vairāk .
orcan wrote:Andzey wrote:cirvīc wrote:[Edzis] wrote:Kompi pārprogrammēt nevajag, pēc šādas ķirurģiskās iejaukšanās?
Nē. Motorīts griežas supā...
imho noreseteet gan vajag
jā pietiks, programmēšana šiem komjiem naf iespējama dēļ imobilaizera vadības blokā
samurai wrote:orcan wrote:Andzey wrote:cirvīc wrote:[Edzis] wrote:Kompi pārprogrammēt nevajag, pēc šādas ķirurģiskās iejaukšanās?
Nē. Motorīts griežas supā...
imho noreseteet gan vajag
jā pietiks, programmēšana šiem komjiem naf iespējama dēļ imobilaizera vadības blokā
ja ir veel kaads kursh nezin kas ir taa "noresetoshana" tad jaukais cilveex Orcan apgaismoja:
"....ja ir nelielas izmaiņas dzinēja darbība kompis nedaudz pielāgo degvielas padevi, "noresetot" var noņemot aķi uz pāris sekundēm tad pieliek atpakaļ un palaizh mašīnu un tukšgaitā lai padarbojas pāris minūtes"
cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.
Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.
Pakalns wrote:cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.
Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.
un tiem kuriem ir D16Z5?
DVIELIS wrote:Pakalns wrote:cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.
Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.
un tiem kuriem ir D16Z5?
vai tev ir tieshaam izlasot sho topiku veel gruuti saprast ka tas ir tikai konkreetiem, shajaa topikaa mineetiem motoriem (motora kodus skaties) un ka tas ir tikai 1.4 motoriem... (Iznjemot D16A9, bet neviens to veel nav paarbaudijis )
neuzdod glupus jautaajumus, izlasi kaartiigi topiku .. a to buus read only..
Pakalns wrote:DVIELIS wrote:Pakalns wrote:cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.
Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.
un tiem kuriem ir D16Z5?
vai tev ir tieshaam izlasot sho topiku veel gruuti saprast ka tas ir tikai konkreetiem, shajaa topikaa mineetiem motoriem (motora kodus skaties) un ka tas ir tikai 1.4 motoriem... (Iznjemot D16A9, bet neviens to veel nav paarbaudijis )
neuzdod glupus jautaajumus, izlasi kaartiigi topiku .. a to buus read only..
nu lab lab vnk bija piemineets CRX un gribeeju pajautaat topika iipashniekam kaa ir ar D16Z5. varbuut tam arii var ne tikai d16a9
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests