no 1.4i uz 1.4iS

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Postby didzinators » 11 Apr 2007, 09:43

1.4iS ir savadaka sadalene nekaa 1.4i, kaa ari kompresija 9.0 kamer 1.4i kompresija 9.3

Veicot minetas izmainas tiek ieguti max. 3ZS, kas tomer ir daudz prieksh iegulditaa darba un 0 izmaksaam! :wink:
User avatar
didzinators
_
_
 
Posts: 96
Joined: 16 Aug 2006, 11:29

Postby Eddy » 11 Apr 2007, 09:44

didzinators wrote:1.4iS ir savadaka sadalene nekaa 1.4i, kaa ari kompresija 9.0 kamer 1.4i kompresija 9.3

Veicot minetas izmainas tiek ieguti max. 3ZS, kas tomer ir daudz prieksh iegulditaa darba un 0 izmaksaam! :wink:

Arī fakc :? 8-)
Image
Eddy
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2376
Joined: 19 Apr 2005, 20:08
Location: with wide view on city

Postby didzinators » 11 Apr 2007, 18:59

Man jautajums topika autoram!

Vai parliecinajies, ka 1.4iS starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta tā metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu, vai nav ielikta? :lol:
User avatar
didzinators
_
_
 
Posts: 96
Joined: 16 Aug 2006, 11:29

Postby cirvīc » 12 Apr 2007, 14:05

didzinators wrote:Man jautajums topika autoram!

Vai parliecinajies, ka 1.4iS starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta tā metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu, vai nav ielikta? :lol:




kāpēc, lai 1,4iS tur būtu tā plāksne? ar to jau tas motors atšķiras no 1.4i, ka viņas tur nav. D14A3 un D14A4 ir IDENTISKI motori. nekādas sadales vārpstas tur neatšķiras un kompresijas netik.

lai tev būtu skaidrība uz EJ9 trīsdurvju civikiem no 96-01 gada gāja šādi motori sākoties ar D14:

1.4i_____________________________
D14A3: kompresija 9.2:1, 75zs (euro2)
D14A7: kompresija 9.8:1, 75zs (euro2)

1.4iS____________________________
D14A4: kompresija 9.2:1, 90zs (euro2)
D14A8: kompresija 9.0:1, 90zs (euro2)
D14Z2: kompresija 9.8:1, 90zs (euro3)
________________________________
tādas pārbūves var veikt tikai no D14A3 uz D14A4. un nevajag jaukt ar D14A8.

ja tur būtu tikai 3zs pieaugums nez' vai tas motorels vispār uzgriestu līdz 180 km/h un vairāk 8-) .
Last edited by cirvīc on 12 Apr 2007, 14:58, edited 1 time in total.
User avatar
cirvīc
_
_
 
Posts: 52
Joined: 19 Mar 2007, 16:10

Postby didzinators » 12 Apr 2007, 14:37

cirvīc wrote:
didzinators wrote:Man jautajums topika autoram!

Vai parliecinajies, ka 1.4iS starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta tā metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu, vai nav ielikta? :lol:




kāpēc, lai 1,4iS tur būtu tā plāksne? ar to jau tas motors atšķiras no 1.4i, ka viņas tur nav. D14A3 un D14A4 ir IDENTISKI motori. nekādas sadales vārpstas tur neatšķiras un kompresijas netik.

lai tev būtu skaidrība uz EJ9 trīsdurvju civikiem no 96-01 gada gāja šādi motori sākoties ar D14:
D14A3: kompresija 9.2:1, 75zs (euro2)
D14A7: kompresija 9.8:1, 75zs (euro2)
________________________________
D14A4: kompresija 9.2:1, 90zs (euro2)
D14A8: kompresija 9.0:1, 90zs (euro2)
D14Z2: kompresija 9.8:1, 90zs (euro3)
________________________________
tādas pārbūves var veikt tikai no D14A3 uz D14A4. un nevajag jaukt ar D14A8.

ja tur būtu tikai 3zs pieaugums nez' vai tas motorels vispār uzgriestu līdz 180 km/h un vairāk 8-) .




Paskaties 1.4i motora parametrus

Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1396 см3
Мощность 75 л.с.
При оборотах 5700
Крутящий момент 112/3000 н*м
Система питания Распределенный впрыск
Наличие турбонадува -
Газораспределительный механизм ohc
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 75 мм
Ход поршня 79 мм
Cтепень сжатия 9.3
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо АИ-95


Un sheit 1.4iS

Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1396 см3
Мощность 90 л.с.
При оборотах 6400
Крутящий момент 120/4800 н*м
Система питания Распределенный впрыск
Наличие турбонадува -
Газораспределительный механизм ohc
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 75 мм
Ход поршня 79 мм
Cтепень сжатия 9
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо АИ-95


Tumshaa tekstaa iezimeju to kam turpmak pievers uzmanibu, un to, ka vieniga starpiba shiem motoriem ir tavaa know how plaksnee, to stasti savai mammai :lol:

Shie parametri vien liecina, ka iS ir cita sadalene un kompresija
User avatar
didzinators
_
_
 
Posts: 96
Joined: 16 Aug 2006, 11:29

Postby cirvīc » 12 Apr 2007, 15:36

tad man jāprasa par kuriem no 1.4i un 1.4iS dzinējiem tu runā?

tad, kad sapratīsi ko esi sarakstījis, tad vēlēsies kaut nebūtu te postējis.
User avatar
cirvīc
_
_
 
Posts: 52
Joined: 19 Mar 2007, 16:10

Postby samurai » 20 Apr 2007, 17:16

orcan wrote:
Andzey wrote:
cirvīc wrote:
[Edzis] wrote:Kompi pārprogrammēt nevajag, pēc šādas ķirurģiskās iejaukšanās?
:roll:


Nē. Motorīts griežas supā...


imho noreseteet gan vajag

jā pietiks, programmēšana šiem komjiem naf iespējama dēļ imobilaizera vadības blokā



ja ir veel kaads kursh nezin kas ir taa "noresetoshana" tad jaukais cilveex Orcan apgaismoja:
"....ja ir nelielas izmaiņas dzinēja darbība kompis nedaudz pielāgo degvielas padevi, "noresetot" var noņemot aķi uz pāris sekundēm tad pieliek atpakaļ un palaizh mašīnu un tukšgaitā lai padarbojas pāris minūtes" :wink:
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Postby cirvīc » 20 Apr 2007, 22:20

samurai wrote:
orcan wrote:
Andzey wrote:
cirvīc wrote:
[Edzis] wrote:Kompi pārprogrammēt nevajag, pēc šādas ķirurģiskās iejaukšanās?
:roll:


Nē. Motorīts griežas supā...


imho noreseteet gan vajag

jā pietiks, programmēšana šiem komjiem naf iespējama dēļ imobilaizera vadības blokā



ja ir veel kaads kursh nezin kas ir taa "noresetoshana" tad jaukais cilveex Orcan apgaismoja:
"....ja ir nelielas izmaiņas dzinēja darbība kompis nedaudz pielāgo degvielas padevi, "noresetot" var noņemot aķi uz pāris sekundēm tad pieliek atpakaļ un palaizh mašīnu un tukšgaitā lai padarbojas pāris minūtes" :wink:


principā, pietiks tikai, ja noņemsi masas spaili no aķīša. nu lai būtu pavisam drošs var noņemt abas spailes un salikt kopā (tikai nedari to pie akumulatora pievienotiem vadiem, citādi aķīts uzpūtīsies :-D) un izņemt back-up drošinātāju.
jā, būtu labi ja pēc tam tukšgaitā padarbinātu bez gāzēšanas līdz uzsilst līdz darba T.
User avatar
cirvīc
_
_
 
Posts: 52
Joined: 19 Mar 2007, 16:10

Postby cirvīc » 14 May 2007, 13:52

pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.

Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs :-D
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.
User avatar
cirvīc
_
_
 
Posts: 52
Joined: 19 Mar 2007, 16:10

Postby Pakalns » 19 Dec 2007, 20:01

cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.

Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs :-D
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.



un tiem kuriem ir D16Z5?
Honda civic sedan Ed4 - summer party car
Honda crx ed9 B16A1 - iedod kārbu
Kymco super 9 50 LC - drink & drive
Toyota carina 2.0D - (kaput)??????
VAZ 2103 1.6 1974.g - marineejaas
User avatar
Pakalns
LHK biedrs - maigais zefīriņš
LHK biedrs - maigais zefīriņš
 
Posts: 3441
Joined: 12 Sep 2005, 12:08
Location: Brasalona, Vijciems

Postby DVIELIS » 19 Dec 2007, 20:04

Pakalns wrote:
cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.

Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs :-D
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.



un tiem kuriem ir D16Z5?


vai tev ir tieshaam izlasot sho topiku veel gruuti saprast ka tas ir tikai konkreetiem, shajaa topikaa mineetiem motoriem (motora kodus skaties) un ka tas ir tikai 1.4 motoriem... (Iznjemot D16A9, bet neviens to veel nav paarbaudijis :-D )

neuzdod glupus jautaajumus, izlasi kaartiigi topiku :!: .. a to buus read only..
Zinot kāds no manis inženieris, bail iet pie ārsta... Image
Image
Smags auto ar D5+chip - pēc teorijas 206hp/415Nm :-D EG-70
EK `98 VTi B16A2 EX
EG `92 D16Y8 daudz kas pielikts un noņemts EX

Image
User avatar
DVIELIS
LHK ex-biedrs
 
Posts: 700
Joined: 17 Mar 2006, 12:38
Location: Riga, Ikšķile

Postby Pakalns » 19 Dec 2007, 20:24

DVIELIS wrote:
Pakalns wrote:
cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.

Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs :-D
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.



un tiem kuriem ir D16Z5?


vai tev ir tieshaam izlasot sho topiku veel gruuti saprast ka tas ir tikai konkreetiem, shajaa topikaa mineetiem motoriem (motora kodus skaties) un ka tas ir tikai 1.4 motoriem... (Iznjemot D16A9, bet neviens to veel nav paarbaudijis :-D )

neuzdod glupus jautaajumus, izlasi kaartiigi topiku :!: .. a to buus read only..


nu lab lab vnk bija piemineets CRX un gribeeju pajautaat topika iipashniekam kaa ir ar D16Z5. varbuut tam arii var ne tikai d16a9
Honda civic sedan Ed4 - summer party car
Honda crx ed9 B16A1 - iedod kārbu
Kymco super 9 50 LC - drink & drive
Toyota carina 2.0D - (kaput)??????
VAZ 2103 1.6 1974.g - marineejaas
User avatar
Pakalns
LHK biedrs - maigais zefīriņš
LHK biedrs - maigais zefīriņš
 
Posts: 3441
Joined: 12 Sep 2005, 12:08
Location: Brasalona, Vijciems

Postby orcan » 19 Dec 2007, 21:59

Pakalns wrote:
DVIELIS wrote:
Pakalns wrote:
cirvīc wrote:pēdējās ziņas ir, ka šādu pārbūvi var veikt tiem civiciem, kas nāk no Beļģijas, Norvēģijas un arī laikam Šveices tirgiem.
Viss tikai dēļ kaut kādiem vides nodokļiem.
Honda šitādas lietas piekopj arī mocīšiem (modeļus neprasiet). Tātad, tur kaut kur braukā mocīši ar "mākslīgi" samazinātu jaudu.

Tagad labas ziņas visiem CRX īpašniekiem.
Tiem kuriem ir CRIksi ar 130zs (vai cik tur precīzi?) un motoru kodu D16A9 ņemiet skrūvgriežņus un atslēgas rokā, jo ir iespēja pieaudzēt 20zs :-D
tālāk vairs nestāstīšu, cerams sapratāt, kas jādara.



un tiem kuriem ir D16Z5?


vai tev ir tieshaam izlasot sho topiku veel gruuti saprast ka tas ir tikai konkreetiem, shajaa topikaa mineetiem motoriem (motora kodus skaties) un ka tas ir tikai 1.4 motoriem... (Iznjemot D16A9, bet neviens to veel nav paarbaudijis :-D )

neuzdod glupus jautaajumus, izlasi kaartiigi topiku :!: .. a to buus read only..


nu lab lab vnk bija piemineets CRX un gribeeju pajautaat topika iipashniekam kaa ir ar D16Z5. varbuut tam arii var ne tikai d16a9

dzinēja bloki, galvas, ECU un degvielas sistēmas teorētiski ir vienādas, par regulēšanu neko nezinu
Civic EJ1Image
BMW E91 318d Image
orcan
LHK biedrs - Rafšan
LHK biedrs  -  Rafšan
 
Posts: 3417
Joined: 28 Apr 2005, 15:32
Location: Banānu republika

Postby Eddy » 20 Dec 2007, 08:36

nu nu nu...
Image
Eddy
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2376
Joined: 19 Apr 2005, 20:08
Location: with wide view on city

Postby Oto » 02 Jan 2008, 14:28

Tā detaļa saucas droseles blīve (gasket throttle, Прокладка дроссельной заслонки), det. nr. 16176-P3X-G01 un ar šo numuru tā ir tikai konkrēti 1.4i civicam(96 - 98 ). Ja slinkums izgatavot no jauna tipa var aizstāt ar blīvi no pārējiem civic(vai no del sol un hr-v) det. numurs 16176-P2A-004.

Tāds pats joks ir ar Honda Civic MB2 un Mb8 1.4i:

D14A3 75 PS / D14A7/D14A8 90 PS
det.nr.:16176-P1J-G22


Te ir līdzīgs apraksts no citiem forumiem:
http://www.maxrev.de/civic-96-01-ej9-umbau-75-ps-90-ps-t227.htm
http://www.autoextrem.de/showthread,t-101068.htm
Dyno:
http://www.maxrev.de/dyno-bild-24345.htm
Last edited by Oto on 03 Jan 2008, 15:35, edited 2 times in total.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

PreviousNext

Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron