no 1.4i uz 1.4iS

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Postby samurai » 02 Jan 2008, 23:39

Shis ir paarbudiits.. Raxtiiju citaa topikaa... Iespeejams ka patieshaam ir 15zs pieaugums jo 1.4i top speed bija 16x km/h un peec tam kad paartaisiija bliivi bija ~18x km/h... Vilka daudz labaak..
X vietaa ievietojam jebkuru veelamu skaitli.. ;)
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby karlo » 26 Aug 2008, 12:40

šito joku es arī veicu uz D14A5 motora.
arī tam tur tāda plāksne ir.
paņēmu no "kamaza" blīvi un izgriezu savu :)

nezinu cik daudz, bet drusku kampiens parādījās, it sevišķi ap 4000
iista admina darba laiks ir no 2.00pm liidz 2.00am
User avatar
karlo
 
Posts: 6
Joined: 22 Jun 2006, 12:05
Location: Riga

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby orsons » 05 Mar 2009, 19:10

cirvīc wrote:Par cik esmu jauniņais Honda Forumā, tāpēc nezinu vai ir bijis jau līdzīgs topiks.
Pirms salīdzinoši neilga laika tika iegādāta Honda Civic ar 1.4i, kādu laiku tika nobraukāts un tad radās dabisks jautājums, kas cik lasīju forumā, tika jau uzdots: ar ko tad atšķiras 1.4i (75zs) no 1.4iS (90zs). vai pēc motora kodiem D14A3 no D14A4.
neko, lēnām tika izpētīti visi motora tehniskie parametri un nāca atziņa, ka motori ir pilnīgi identiski. ko nevarētu teikt par apkaunojošo un pilsētas sabtransam līdzīgo paātrinājumu 0-100km/h:
1.4i - 13,9sek :-D
1.4iS - 10,8 jau stipri labāk

degvielas patēriņš identisks abiem 6.6L/100km
principā, 1.4i modelis tika radīts kaut kādām mistiskām vides un apdrošināšanas prasībām. tālāk jau tika meklēti mītisko un ne viena nekad neredzēto 15 zs meklējumi. protams netika jaukta nost dzinēja galva vai mērīti kloķvārpstas apgriezieni vai tml.
šajā gadījumā "japānis" par laimi mums, lai radītu itkā vēl vienu motoru ir gājis vieglāko ceļu tā vietā izmantojot krievu tehnikas metodes.
viss, kas nepieciešams ir mazliet pacietības, skrūvgrieznis, 12 atslēga un 1 tjūneris :-D. darbs nav grūts, bet atbildīgs :-D.
tagad visu pēc kārtas, skatīt bildes:

1. nojaucam gaisa kasti, atvienojam kartera ventilāciju un ašpadsmit šļaukas, tā lai paliek smuki redzams tikai droseļvārsts.
Image
Image

2. paverot droseli jau manāms kaut kas nelāgs :-D
Image

3. tālāk uzmanīgi un bez liekas agresijas noskrūvējam droseļvārstu nost no ieplūdes kolektora un tad ieraugam TO :-D
no šīs bildes visiem, arī manai vecmammai, ir skaidrs, ka nekas labs tur nav redzams. lai deforsētu dzinēju uz 75zs starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta šāda te metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu. nomērīju, tā šaujamlūka ir tikai 28mm, lai gan pilna ieplūdes trakta diam. ir kaut kas ap 55mm.
tās divas šļaukas, kuras redzamas pa kreisi pienākam pie droseļvārsta nebūtu vēlams skrūvēt nost. tur tek tāda zilgana, dzidra eļļa. ne ta spolīšu eļļa ne vells zin' kas un kur tāda vispār jāpielej klāt, ja notecina.
Image

ņemam nost šo metāla plāksni, bet pag' nesteidzies visu skrūvēt atpakaļ un laist uz Trubām.
tās metāla plāksnes vietā vajag ielikt blīvīti ko vajag izgatavot ar līdzīgiem kanāliem kā redzami uz metāla plāksnes.
es tādu izgatavoju no elektrokartona, diemžēl nav sanācis uztaisīt nevienu bildi no šī radošā un darbmācības stundas atgādinošā darba. lai gan "īstajam" tjūnerim jau tā pat ir skaidrs kā tas jādara.
tad jau visu atpakaļejošā secībā saskrūvējam atpakaļ.
visā visumā aizgāja apm. 1h darba.

tad jau pienāca laiks izmēģināt. protams uzreiz nebiju pirmais latvietis kosmosā, bet 2. ātrumā cēliens ir krietni labāk jūtams tieši virs 4 tūkst. apgriez. ir jūtams arī labāks cēliens 3. un 4. ātrumā, bet visizteiktāk ir 2. ātrumā.
uz šosejas vēl nav sanācis notestēt.
šādas pārbuvēs, cik man zināms, var izveikt tikai ej9 civikiem tieši ar šo motora kodu D14A3.

tas arī viss, ja nu kādam arī ir patrāpijies 1.4i nemotors, tad šādā veidā vari mazināt savu nemotoru.

te viss auto kopumā:
Image

http://www.maxrev.de/civic-96-01-ej9-dr ... -t2453.htm
HONDA CIVIC EJ9 1,4I
HONDA CIVIC EK4 1,6 VTI
User avatar
orsons
 
Posts: 18
Joined: 31 Jan 2009, 17:14
Location: valmiera

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby Eddy » 05 Mar 2009, 21:38

Un arī tur nav izdrukas
Image
Eddy
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2376
Joined: 19 Apr 2005, 20:08
Location: with wide view on city

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby 1charly » 19 Jul 2009, 00:19

Un kaa paliek ar gaisa filtru, paliek tas pats vecais, vai jaunais no 1.4is?
Un kaa ir ar tiem K&N filtriem,visi baigi vinjus slavee,varbut taadu vel ielikt? :?
Honda Civic ek4 1.6 vti (b16a2)
Honda Civic ej9 1.4i (d14a3) inžektors (ex)
Honda Civic eg3/1.3 karburātors (ex)
User avatar
1charly
_
_
 
Posts: 62
Joined: 11 Sep 2008, 15:01
Location: Riga

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby samurai » 03 Aug 2009, 11:28

1charly wrote:Un kaa paliek ar gaisa filtru, paliek tas pats vecais, vai jaunais no 1.4is?
Un kaa ir ar tiem K&N filtriem,visi baigi vinjus slavee,varbut taadu vel ielikt? :?


Filtram ar sho mainjas procesu nav nekaada sakara. ;) Tur zem filtra ir taada bliiviite kura jaamaina vai jaapalielina diametrs no mazaa uz lielo.

1.4 un 1.4i tie gaisa filtri un kastes no ruupniicas ir vienaadi(cik esmu saskaaries).

K&N droši vien buus labaaks par ruupniicas, bet nedomaaju, ka tev veerts taadu pirkt.
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby 1charly » 30 Aug 2009, 22:41

Paldies Samuraj! :wink:
Man jau tikai vajadzeja zinat par tiem filtriem,par to blivi sen jau pieleca :D
Pats tak ari nesen iegadajos EJ9,tagad tik kaut kas jadomaa bus talaak.
Honda Civic ek4 1.6 vti (b16a2)
Honda Civic ej9 1.4i (d14a3) inžektors (ex)
Honda Civic eg3/1.3 karburātors (ex)
User avatar
1charly
_
_
 
Posts: 62
Joined: 11 Sep 2008, 15:01
Location: Riga

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby picis4 » 07 Dec 2009, 01:09

Man jautajums vai gadijuma motoram D13B2 nav ari kkada tadi pati stelle? Paldies jau ieprieks =D> :D
User avatar
picis4
 
Posts: 3
Joined: 12 Nov 2009, 14:05

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby samurai » 07 Dec 2009, 13:12

man liekas, ka nebija gan, bet tev ir visas iespējas paskatīties. ;)
:smt023 LHK filmas teaser - http://www.youtube.com/watch?v=HaX5ERw0DwE
"where an average B series setup ends, a K setup begins." :smt116
Honda Integra TypeR K24/K20 incoming..
Honda Civic EJ9 D14A3 SOHC non-VTEC TURBO (197hp) - Ex
Honda Civic EF D15B SOHC non-VTEC (102hp) - Ex
Honda Marine BF2.3B (2.3hp) - on water
samurai
LHK Biedrs - Niggačika
 
Posts: 3816
Joined: 25 Sep 2006, 16:55
Location: Somewhere Anywhere Everywhere

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby Galtrhan » 06 Aug 2011, 14:35

Kāda šādam motoram eļļa jālej?
Honda Civic 1.4 iS EJ9 3D hatch
Honda Civic 1.6 EK4
User avatar
Galtrhan
 
Posts: 23
Joined: 28 Aug 2008, 13:18
Location: Blome, Smiltene

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby Megacaca » 27 Dec 2014, 11:42

Galtrhan wrote:Kāda šādam motoram eļļa jālej?

Ja doma D14A3 tad jalej pussintētiskā 5w30... (vismaz visos papīros tas rakstīts) Var būt ka ir vel kāda...
User avatar
Megacaca
 
Posts: 19
Joined: 18 Dec 2014, 18:27

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby Mix » 27 Dec 2014, 14:29

Domā šis pa trīs gadiem nebūs eļļu atradis? :-D
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: no 1.4i uz 1.4iS

Postby Megacaca » 04 Jan 2015, 15:22

Mix wrote:Domā šis pa trīs gadiem nebūs eļļu atradis? :-D


Nebiju paskatijies laiku :D Starp citu kur es varu dabut vel tās bildes? :D Pats ar esmu nopircis d14a3 bet gribas dabut ara jadu... laigan daudz ko vel ar auto gribas izdarit :D ka ari velak uztaisisu topik par gaisa filtru... gribas sikak zinat jo divaina kastite pa kuru lasiju ka aizsargajot motoru no mesliem... ir sada tada doma atstat
User avatar
Megacaca
 
Posts: 19
Joined: 18 Dec 2014, 18:27

Previous

Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron