Shis ir paarbudiits.. Raxtiiju citaa topikaa... Iespeejams ka patieshaam ir 15zs pieaugums jo 1.4i top speed bija 16x km/h un peec tam kad paartaisiija bliivi bija ~18x km/h... Vilka daudz labaak..
X vietaa ievietojam jebkuru veelamu skaitli..
cirvīc wrote:Par cik esmu jauniņais Honda Forumā, tāpēc nezinu vai ir bijis jau līdzīgs topiks.
Pirms salīdzinoši neilga laika tika iegādāta Honda Civic ar 1.4i, kādu laiku tika nobraukāts un tad radās dabisks jautājums, kas cik lasīju forumā, tika jau uzdots: ar ko tad atšķiras 1.4i (75zs) no 1.4iS (90zs). vai pēc motora kodiem D14A3 no D14A4.
neko, lēnām tika izpētīti visi motora tehniskie parametri un nāca atziņa, ka motori ir pilnīgi identiski. ko nevarētu teikt par apkaunojošo un pilsētas sabtransam līdzīgo paātrinājumu 0-100km/h:
1.4i - 13,9sek
1.4iS - 10,8 jau stipri labāk
degvielas patēriņš identisks abiem 6.6L/100km
principā, 1.4i modelis tika radīts kaut kādām mistiskām vides un apdrošināšanas prasībām. tālāk jau tika meklēti mītisko un ne viena nekad neredzēto 15 zs meklējumi. protams netika jaukta nost dzinēja galva vai mērīti kloķvārpstas apgriezieni vai tml.
šajā gadījumā "japānis" par laimi mums, lai radītu itkā vēl vienu motoru ir gājis vieglāko ceļu tā vietā izmantojot krievu tehnikas metodes.
viss, kas nepieciešams ir mazliet pacietības, skrūvgrieznis, 12 atslēga un 1 tjūneris . darbs nav grūts, bet atbildīgs .
tagad visu pēc kārtas, skatīt bildes:
1. nojaucam gaisa kasti, atvienojam kartera ventilāciju un ašpadsmit šļaukas, tā lai paliek smuki redzams tikai droseļvārsts.
2. paverot droseli jau manāms kaut kas nelāgs
3. tālāk uzmanīgi un bez liekas agresijas noskrūvējam droseļvārstu nost no ieplūdes kolektora un tad ieraugam TO
no šīs bildes visiem, arī manai vecmammai, ir skaidrs, ka nekas labs tur nav redzams. lai deforsētu dzinēju uz 75zs starp droseļvārstu un ieplūdes kolektoru ir ielikta šāda te metāla plāksne, kas ierobežo gaisa plūsmu. nomērīju, tā šaujamlūka ir tikai 28mm, lai gan pilna ieplūdes trakta diam. ir kaut kas ap 55mm.
tās divas šļaukas, kuras redzamas pa kreisi pienākam pie droseļvārsta nebūtu vēlams skrūvēt nost. tur tek tāda zilgana, dzidra eļļa. ne ta spolīšu eļļa ne vells zin' kas un kur tāda vispār jāpielej klāt, ja notecina.
ņemam nost šo metāla plāksni, bet pag' nesteidzies visu skrūvēt atpakaļ un laist uz Trubām.
tās metāla plāksnes vietā vajag ielikt blīvīti ko vajag izgatavot ar līdzīgiem kanāliem kā redzami uz metāla plāksnes.
es tādu izgatavoju no elektrokartona, diemžēl nav sanācis uztaisīt nevienu bildi no šī radošā un darbmācības stundas atgādinošā darba. lai gan "īstajam" tjūnerim jau tā pat ir skaidrs kā tas jādara.
tad jau visu atpakaļejošā secībā saskrūvējam atpakaļ.
visā visumā aizgāja apm. 1h darba.
tad jau pienāca laiks izmēģināt. protams uzreiz nebiju pirmais latvietis kosmosā, bet 2. ātrumā cēliens ir krietni labāk jūtams tieši virs 4 tūkst. apgriez. ir jūtams arī labāks cēliens 3. un 4. ātrumā, bet visizteiktāk ir 2. ātrumā.
uz šosejas vēl nav sanācis notestēt.
šādas pārbuvēs, cik man zināms, var izveikt tikai ej9 civikiem tieši ar šo motora kodu D14A3.
tas arī viss, ja nu kādam arī ir patrāpijies 1.4i nemotors, tad šādā veidā vari mazināt savu nemotoru.
te viss auto kopumā:
1charly wrote:Un kaa paliek ar gaisa filtru, paliek tas pats vecais, vai jaunais no 1.4is?
Un kaa ir ar tiem K&N filtriem,visi baigi vinjus slavee,varbut taadu vel ielikt?
Galtrhan wrote:Kāda šādam motoram eļļa jālej?
Mix wrote:Domā šis pa trīs gadiem nebūs eļļu atradis?
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests