Vispirms noskaidrosim:
Antiradars ir ierīce kura slāpē vai rada trokšņus konkrētajā radara frekvenču diapazonā liedzot iespēju radaram noteikt automobiļa ātrumu.
Detektors ir ierīce kura, kura uztver radar radaīto signālu, nosaka diapazonu un brīdina par to braucēju.
Noskaidrosim otreiz:
Radars ir ātrumu fiksējoša ierīce kura strādā radio viļņu frekvencēs
Lidars ir ātrumu fiksējoša ierīce kura strādā ar spēcīga lāzera stara palīdzība
Tātad mūsu valstī Latvijā ir šobrīd ir trīs dažādi radari.
1. Iskra kura strādā K diapazonā un ja ir ieslēgta uz detektora pīkst uz automātiskajām durvīm un citā ierīcēm jo viņas strādā šajā pašā diapazonā. Jāpiemin, ka šie radari ir tikai Jūrmalā un Cēsīs.
2. Stalker strādā Ka frekvencē un ja nemalds šī frekvence ir slēgta līdz ar to traucēju viņā nerodas un tikai radari viņu izmanto.
3. Stalker Vision VHS arī strādā Ka frekvencē un atrodas jaunajos Volvo un citos ekipāžu auto. Vienlaicīgi tiek filmēts un mērīts ātrums.
Jēga no detektora:
1. Ja braucam viens pats pa šoseju tā ir laimes spēle. JO 50/50 vienmēr CP darbinieks šauj 2 reizes ar cerību, ka ātrums augs. Respektīvi brauam pa šoseju, iepīkstas detektors, metam pa mēmajiem un ceram ka šaus vēl. Līdz ar to pirmais šāviens piem 140km/h, otrais šāviens nu jau teiksim 120km/h jo esam jau nometuši un parasti tad viņi šauj vēlreiz un ja turpinam bremzēt tad nu jau ir 110km/h un tiekam galā bez soda. Sliktāks scenārijs ir, ja tiek izšauts nofiksēts un vairāk šauts netiek. Tad no soda neizbēgt. Principā ar labu detektoru tukšā laukā izredzes ir 50/50.
2. Braucam aiz sponsora, vai kolonnā. Tiek šauts pa pirmo auto, detektors nopīkstas, Cp darbinieks spiež M2 (Memory) pogu un šauj pa otro auto, pogas nospiešana aizņem aptuveni 1-2sec šajā laikā ir reāli nomest 10-35km/h ne vairāk. Bet ja ejam uz 150 tad tie 30 var daudz ko nozīmēt.
3. Braucam šosejā kur daudz automašīnas 99%, ka tiks šauts pa kādu kurš brauc priekšā un detektors jau laicīgi par to brīdinās.
4. Ja pretī, teiksim naktī brauc ekipāža ar parasto stalker un izšauj pa jums iespējas izbēgt ir zem 1%, jo tiek veikts tikai viens šāviens un ātrum jau nofiksēts. Pietam Ja šoseja ir tukša agrāka brīdinājuma nebūs.
Visi 3 gadījumi bija par ceļa malā stāvošajām ekipāžām ar Stalker priekš Stalker Vision darbojas tikai 3 gadījums.
Par Stalker Vision. Reāli radars ir visu laiku ieslēgts un jebkurā gadījumā detektors to jutīs jau agrāk un signāla stiprums tikai palielināsies, lai kur viņš stāvētu vai brauktu..
Tātad jāpiemin, ka cik tālu tiks uztverts radars ir vairāki faktori.
1. Laika apstākļi, lietus, bieza migla un sniegs manāmi slāpē radio viļņus attālums samazinās.
2. Tehniskie apstākļi uz un ap ceļu. Ja ceļa malās atroda koki, vai klajš lauks iespēja, ka radars tiks uztverts savlaicīgi ir mazāka, jo koki iekšēji atstaro un slāpē signālu, savukārt atklāts lauks nenod nekādu atstarojumu un tad radaru sajutīsim tikai tiešā trāpijumā.
3. Detektora novietojums, detekotam ir jābūt pa vidu priekšējam stiklam un maksimāli tuvu kapotam. Nedrīkst viņu novietot pie griestiem vai tml, tas samazina uztveramību jo kapots strādā kā radioviļņu spogulis.
ā un vēl tās vecu tantu runas par atņemtiem detektoriem un tml ir fufelis. Ja cilvēki nezina ko dara tad lai nemaz nelieto. Detektors ir jāizslēdz un neviens neko neteiks. Cp darbiniekam nav tiesību pat uzelpot uz tava auto kur nu vēl kautkam pieskarties un atņemt.
Labi ja vēl ko atcerēšos uzrakstīšu.
Ja ir vēlme iegādāties, tad es tirgoju detektorus visus detektorus.
Šobrīd topmodelis ir Bel RX65 kurš ir 3 labākais detektors pasaulē, mana cena un iespējams viszemākā LV ir 148,- Ls/gab, vairumā lētāk. Katru nedēļu tiek veikts pasūtījums un piegāde ir ~5 darba dienu laikā, prece nāk pa tiešo no ražotāja. http://www.radarbusters.com/products/be ... s/rx65.asp
Un vēl šobrīd ir tops pēc kvalitātes un iespējām.
1. vieta ir Bel STi driver
2. vieta ir Valentine One
3. vieta ir Bel RX65