DIY: Civic d sērijas dzinējs ar VAG individuālajām spolēm

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

DIY: Civic d sērijas dzinējs ar VAG individuālajām spolēm

Postby Roberts » 06 Jan 2019, 11:46

Sagatavoju info priekš starptautiska foruma tādēļ apraksts angļu valodā. Ja kādi jautājumi, droši rakstiet tepat.
Individuālās spoles var uzstādīt ar tādiem vadības blokiem kā Hondata, Hondavert, AEM utt.

This diy shows you how VAG (Volkswagen Audi Group) coils work on d16z6 and d16y8 d-series (and probably many more including b-series) engine with Coil On Plug aka Coil Pack Retrofit.

There are few topics on internet how newer Honda coils fit older plug wire engines but haven't seen much info about other manufacturer coils.

SO, I got a chance to buy low mileage coils from Bentley (also VAG) really cheap and gave them a try to be part of my Coil On Plug setup.

Image

Pros using these coils:
+ much affordable price wise
+ can order new aftermarket wiring harness for cheap
+ they do work and fit great

Cons:
- these particular are a little bulkier than Honda coils
- not a Honda coil :ninja:

On the left side is original coil, on the right modified to fit d16 engine
Image

First thing to modify is to remove rubber seal and cut plastic lip off (see screwdriver tip). This small lip removal ensures coil to slide right right into spark plug tube. I did it with dremel but I am sure you can cut it with knife as well.
Image
Image
Image

Now coil should be ready to fit your engine! Test fit it. Mine fit PERFECT, like meant to be there.
Image

To protect moisture/water from getting close to plugs, you may want to add rubber seal!
Just carefully cut it little shorter with knife. See screwdriver tip for refference of modification place.
Note: this new rubber seal goes OVER valve plug cover "rings"!
Image
Image
Image

Here is a photo of part number (07c905100). It's OLD, outdated and discontiniued, but you can find newest replacement part number which is 07c905115.
Image

The one I used is original VAG coil made by Bremi, but you can buy these coils made by DENSO much cheaper than Honda ones. This coil comes from Bentley Continental and is also found in Audi 1.8T and other VW/Audi models.

Last but not least, you can buy completely new wiring harness or connectors with pigtails for these coils! Just search for "VW Audi 1.8T Ignition Coil Connector Plug Harness 97-05"
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: DIY: Civic d sērijas dzinējs ar VAG individuālajām spolē

Postby rimix » 06 Jan 2019, 12:37

Ieguvums no šādas modifikācijas? Dzirkstele labāka?
Sadalītajs jau tāpatas paliek. Aprakstā vēl deretu norādīt kur un kā vadi tiek savienoti, lai arī kreiļi saprot. :D
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: DIY: Civic d sērijas dzinējs ar VAG individuālajām spolē

Postby Umbro » 06 Jan 2019, 13:24

Labs, vairāk tādus DIY forumā! :plusviens:
'05 Civic Type-R EP3
'94 Civic EJ2
'97 Civic EJ9
User avatar
Umbro
----
----
 
Posts: 462
Joined: 14 Apr 2008, 16:40
Location: Riga

Re: DIY: Civic d sērijas dzinējs ar VAG individuālajām spolē

Postby Roberts » 06 Jan 2019, 20:21

rimix wrote:Ieguvums no šādas modifikācijas? Dzirkstele labāka?
Sadalītajs jau tāpatas paliek. Aprakstā vēl deretu norādīt kur un kā vadi tiek savienoti, lai arī kreiļi saprot. :D


Ieguvums ir spēcīgāka un uzticamāka aizdedzes sistēma! Tiek apieti pāris lieki un vāji ķēdes posmi, kas ir standarta aizdedzē, kā piemēram, sadalītāja rotors, kurš "pa gaisu" izsvaida dzirksteli uz sadalītája vāka kontaktiem un svečvadi. To visu dara viena spole, kurai ir liela slodze, jo jānodrošina ar dzirksteli visi cilindri. Individuālo spoļu gadījumā uz katru sveci/cilindru ir sava spole, kurai tiek dots daudz lielāks uzlādes laiks un tikai viena dzirkstele ciklā. Tas viss visvairāk nepieciešams augstas kompresijas un turbo dzinējiem, kur viena dzirkstele var maksāt galvas blīvi vai sliktākajā gadījumā dzinēju.

Lai arī sadalītājs paliek, tas pilda pavisam elementāru funkciju, kas ir, sadalenes pozīcija. Manā gadījumā komutātors ir drošā un vēsā vietā motortelpā un sadalītājā ir tikai pozīcijas sensori.

Domāju, ka foto vai apraksts kā savilkt vadus ir katra paša ziņā, jo šī instrukcija ir visiem brīvi pieejama Hondata vai Hondavert mājaslapās.
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla


Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron