orcan wrote:saulins wrote:orcan wrote:saulins wrote:Sveiki.
Patreiz motors ir fiziski nomainits, visas nepieciešamās daļas arī saliktas, bet nav vēl mēģināts pielaist jo nepieciešami citi svečvadi, kurus dabūsu tikai šodien vai tuvākajās dienās.
Cik saprotu tad meistariem bija nepieciešams mainīt vēl šo to (kaut kādus zobusiksnas rulīšus un vēl šo to).
patreizējās problēmas:
1. Kā man paziņoja meistars tad esošais ieplūdes kolektors nav derīgs šim dzinējam līdz ar to varētu nestrādāt pats VTec kā tāds. Vai kād zinās pateikt, kādas funkcijas pilda ieplūdes kolektors, vai to tiešām nepieciešams mainīt?
2. Vēl man meistars šaubijās vai man šis VTEC solenoids strādās tā vienkārši savienojot vadus. Viņš saka ka šādiem dzinējiem vajadzētu būt kaut kādai aktivizēšanas/ieslēgšanas pogai/kloķim salonā vai kas tml.?
Es tā pieņemu ka pie ši gan viņš kļūdījās, jo cik sapratu iepriekš sarunājoties ar Robertu tad VTEC strādā nepārtraukti un un tā darbība tiek nodrošināta ar attiecīgā kompja pieslēģšanu (vadu savienošanu).
1. muļķības, ieplūdes kolektoram naf nekāda sakara ar VTEC
2. VTEC ieslēdzas elektroniski no ECU pie konkrētiem apgriezieniem, tikai jāaizvelk no VTEC solenoida līdz ECU 3 vadi un jāpievieno
Nu jā man arī šķita ka viņš varētu kļūdīties:
1. Tad par ko tomēr atbild ieplūdes kolektors un vai man viņu būtu nepieciešams mainīt?
2. Man tomēr sanāk ka 2 vadi trešais ir zemejuma vads (skat. augstāk esošajos ierakstos un bildēs)?
1. naf vajadzība mainīt dzinējs strādas arī pietiekoši labi ar to kas ir
2. ja pareiz 2 vadi
paldies.