Motora maiņa no ne-VTEC uz VTEC (D15B7 uz D15Z1)

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Postby saulins » 11 Feb 2008, 15:01

orcan wrote:
saulins wrote:
orcan wrote:
saulins wrote:Sveiki.

Patreiz motors ir fiziski nomainits, visas nepieciešamās daļas arī saliktas, bet nav vēl mēģināts pielaist jo nepieciešami citi svečvadi, kurus dabūsu tikai šodien vai tuvākajās dienās.
Cik saprotu tad meistariem bija nepieciešams mainīt vēl šo to (kaut kādus zobusiksnas rulīšus un vēl šo to).

patreizējās problēmas:

1. Kā man paziņoja meistars tad esošais ieplūdes kolektors nav derīgs šim dzinējam līdz ar to varētu nestrādāt pats VTec kā tāds. Vai kād zinās pateikt, kādas funkcijas pilda ieplūdes kolektors, vai to tiešām nepieciešams mainīt?

2. Vēl man meistars šaubijās vai man šis VTEC solenoids strādās tā vienkārši savienojot vadus. Viņš saka ka šādiem dzinējiem vajadzētu būt kaut kādai aktivizēšanas/ieslēgšanas pogai/kloķim salonā vai kas tml.?
Es tā pieņemu ka pie ši gan viņš kļūdījās, jo cik sapratu iepriekš sarunājoties ar Robertu tad VTEC strādā nepārtraukti un un tā darbība tiek nodrošināta ar attiecīgā kompja pieslēģšanu (vadu savienošanu).

1. muļķības, ieplūdes kolektoram naf nekāda sakara ar VTEC
2. VTEC ieslēdzas elektroniski no ECU pie konkrētiem apgriezieniem, tikai jāaizvelk no VTEC solenoida līdz ECU 3 vadi un jāpievieno


Nu jā man arī šķita ka viņš varētu kļūdīties:

1. Tad par ko tomēr atbild ieplūdes kolektors un vai man viņu būtu nepieciešams mainīt?
2. Man tomēr sanāk ka 2 vadi trešais ir zemejuma vads (skat. augstāk esošajos ierakstos un bildēs)?

1. naf vajadzība mainīt dzinējs strādas arī pietiekoši labi ar to kas ir
2. ja pareiz 2 vadi


paldies.
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby saulins » 11 Feb 2008, 15:51

Patreiz pēdējais neskaidrs jautājums:

Cik saprotu tad jaunajam motoram (D15Z1) ir nepieciešams mainīt vēl vienu detaļu - lambdazondi. Esošā ir tikai ar 1 vadu savukārt VTEC motoram nepieciešama labdozonde ar 5 vadiem.
Cik saprotu tad tāarī atbild par degvielas padevi motoram, plus vēl kaut kādu rādītāju nolasīšanu.
Mans meistars teica ka viņji man tagad atstās esošo, jo viņīi tāpat nezinot kur tie vadi būtu jāvelk un kā vinjus kur vienot. Cik es sapratu pēc sarunārm ar citiem foruma dalībniekiem tad ar esošo lambdozondi nebūs nekādas aršanas un VTEC's nestrādās pilnvērtīgi.

Principā es jau sarunāju kur es vinju varu iegādāties, bet man nav īsti skaidrs kā vinja izskatās un kur tie alikušie vadi varētu būt jāvelk. Cik sapratu no labdozondes īpašnieka tad visi vadi ir sapīti kopā un slēdzās vienā stekerī motorā vai nu klur tur vēl...
Bet ja 1 vada vietā man tagad būtu 5 tad tak tam štekerim kur inji spraužās arī būtu kaut kā jāatsķirās???

Vai kāds nevarētu līdzīgi ka Roberts iepriekš iedot kādu bildi/shēmu/paskaidrojumus attiecībā uz šo lambdozondi? kur kurš gals slēdzās, kā izskatās un tml.?
paldies jau iepriekš.
Last edited by saulins on 11 Feb 2008, 15:55, edited 1 time in total.
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby orcan » 11 Feb 2008, 15:55

saulins wrote:Patreiz pēdējais neskaidrs jautājums:

Cik saprotu tad jaunajam motoram (D15Z1) ir nepieciešams mainīt vēl vienu detaļu - lambdazondi. Esošā ir tikai ar 1 vadu savukārt VTEC motoram nepieciešama labdozonde ar 5 vadiem.
Cik saprotu tad tāarī atbild par degvielas padevi motoram, plus vēl kaut kādu rādītāju nolasīšanu.
Mans meistars teica ka viņji man tagad atstās esošo, jo viņīi tāpat nezinot kur tie vadi būtu jāvelk un kā vinjus kur vienot. Cik es sapratu pēc sarunārm ar citiem foruma dalībniekiem tad ar esošo lambdozondi nebūs nekādas aršanas un VTEC's nestrādās pilnvērtīgi.

Principā es jau sarunāju kur es vinju varu iegādāties, bet man nav īsti skaidrs kā vinja izskatās un kur tie alikušie vadi varētu būt jāvelk. Cik sapratu no labdozondes īpašnieka tad visi vadi ir sapīti kopā un slēdzās vienā stekerī motorā vai nu klur tur vēl...
Bet ja 1 vada vietā man tagad būtu 5 tad tak tam štekerim kur inji spraužās arī būtu kaut kā jāatsķirās???
nočipo kompi un varēsi vispār nelikt klāt lamda zondi :D
Civic EJ1Image
BMW E91 318d Image
orcan
LHK biedrs - Rafšan
LHK biedrs  -  Rafšan
 
Posts: 3417
Joined: 28 Apr 2005, 15:32
Location: Banānu republika

Postby saulins » 11 Feb 2008, 15:57

kā tā čipošana aizstātu labdozondi, varētu pastāstīt sīkāk par lambdozondes darbību?
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby orcan » 11 Feb 2008, 16:00

saulins wrote:kā tā čipošana aizstātu labdozondi, varētu pastāstīt sīkāk par lambdozondes darbību?
lamda zonde koriģē degvielas padevi tukšgaitā un pie zemiem apgriezieniempie lieliem apgriezieniem viņa neko nemaina
čipojot ir tāda iespēja kā atslēgt lambda zondi
Civic EJ1Image
BMW E91 318d Image
orcan
LHK biedrs - Rafšan
LHK biedrs  -  Rafšan
 
Posts: 3417
Joined: 28 Apr 2005, 15:32
Location: Banānu republika

Postby saulins » 11 Feb 2008, 16:15

orcan wrote:
saulins wrote:kā tā čipošana aizstātu labdozondi, varētu pastāstīt sīkāk par lambdozondes darbību?
lamda zonde koriģē degvielas padevi tukšgaitā un pie zemiem apgriezieniempie lieliem apgriezieniem viņa neko nemaina
čipojot ir tāda iespēja kā atslēgt lambda zondi


Nu jā tā tad tomēt vinja ir nepieciešama korektai VTEC darbībai un ja jau es esmu nopircis un mainijis ECU kompi, kas it kā bija tāds pats un derēja (bet arī neatbalstīja šo pašu kā degvielas korektu padevi padevi) tad arī šo man droši vien vajadzētu mainīt?

parasti kaut kāda čipošana vai tad nesaistās ar upgreidošanu tobiš jaudas papildu iegūšanu?

kā ar to vadu izkārtojumu, nav kādas informācijas?
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby saulins » 11 Feb 2008, 16:33

Pats interneta atradu itkā kā diengan saprotamu izskaidrojumu lamda zondes darbībai, bet nu priekš manis vienalga tas nav pilniba skaidri.

http://www.ngkntk.ru/1453.0.html

vēl tikai derētu noskaidrot kā ir ar to vadu pieslēgšanu.
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby slayerxx » 11 Feb 2008, 16:59

saulins wrote:Pats interneta atradu itkā kā diengan saprotamu izskaidrojumu lamda zondes darbībai, bet nu priekš manis vienalga tas nav pilniba skaidri.

http://www.ngkntk.ru/1453.0.html

vēl tikai derētu noskaidrot kā ir ar to vadu pieslēgšanu.


Lamda meera benziina / gaisa atieciibu, ja benziina padeva pa lielu, tad nodod zinju ECU kursh atieciigi samazina benziina padevi, un otraadi.
Ex Honda Concerto 1.6i 16v SOHC (D16Z2 )
Ex Honda Concerto 1.6i 16v DOHC (D16A9)
Ex Honda Civic 1992g. 1.5 SOHC (D15Z3)
Ex Honda Civic 1997g. 1.4 SOHC (D14a4 ) RHD
Ex Honda Accord 2000g. SE 1.8vtec RHD
Vauxhall Vectra 2005g. 2.0T
slayerxx
*
*
 
Posts: 506
Joined: 12 Oct 2005, 12:19
Location: UK Wolverhampton

Postby saulins » 11 Feb 2008, 18:02

Meklējoties pa googli uzgāju šādu attēlu:

Image

http://www.lambdasensor.co.uk/main/hondantk.htm

Kā arī pēc šim te lapām saprotu ka šīs Lambda Zondes nav ar vienādiem konektoriem, kas arī ir diezgan loģiski jo papildus vadiem ir nepieciešams kaut kur iet...


http://www.gassavers.org/archive/index. ... -1957.html
sini forumā ir aprakstīts par velmi mainīt lidzīgu motorus un to kādu vadu pārvilkšana būs nepieciešama, bet man par daudz nesaprotamu terminu..
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby saulins » 18 Feb 2008, 16:02

Sveiki.

Patreiz jaunais motors ir pārlikts un mašīna ir pielaižama.

Vienīgā labā ziņā, ka atradu diengan labu autoelektriķu, kurš solījās savest kārtība visu saistībā ar vadu pārvilkšanu (VTEC solenoidu, lamda zondi un citas daļas kas atšķitās)
Mīnusi - naudas ir iztērēta jau krietni daudz, bet mašīna šķiet vēl sliktākā stāvoklī kā tas bija iepriekš:
- joprojām nestrādā "pečka", pie kā man teica esot bijis vainīgs iepriekšējais dzinējs
- apgriezieni nenormāli lēkā, kas arī kā man teica irepriekš bija saistīts ar gaisa cirkulācijas problēmām
- mašīnu var pielaist, bet tā
- brauc vēl sliktāk kā iepriekš - spiežot gāzes pedāli nav pilnīgi nekāda paārtrinājuma (tas iespējams gan varētu būt saistīts ar elekroniku)

p.s. šķiet ka BEIDZOT esmu atradīs īsto shēmu attiecīgajam ECU...
http://technet.ff-squad.com/wiring.obd1.htm

Patreiz man ir vēl 2 jautājums. Meistari kas salika kopā motoru teica ka Galvā esot bijis kaut kāds caurums kuram nēsot bijis attiecīga cauruma ieplūdes kolektorā. kam tas esot domāts vinji nav zinājuši, bet vinji man teica ka tam vajadzētu būt kaut kam priekš gaisa padeves vai kā tamlīdzīgi.Vai kāds nezin par ko varētu iet runa?
Vai kāds varētu 2-3 vārdos aprakstīt kā strādā VTEC solenoids un ko tieši tas dara?
Last edited by saulins on 18 Feb 2008, 16:17, edited 1 time in total.
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby Eddy » 18 Feb 2008, 16:08

Ak, kungs...
Image
Eddy
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2376
Joined: 19 Apr 2005, 20:08
Location: with wide view on city

Postby saulins » 18 Feb 2008, 16:17

Eddy wrote:Ak, kungs...


???
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby orcan » 18 Feb 2008, 16:37

saulins wrote:...
Patreiz man ir vēl 2 jautājums. Meistari kas salika kopā motoru teica ka Galvā esot bijis kaut kāds caurums kuram nēsot bijis attiecīga cauruma ieplūdes kolektorā. kam tas esot domāts vinji nav zinājuši, bet vinji man teica ka tam vajadzētu būt kaut kam priekš gaisa padeves vai kā tamlīdzīgi.Vai kāds nezin par ko varētu iet runa?
Vai kāds varētu 2-3 vārdos aprakstīt kā strādā VTEC solenoids un ko tieši tas dara?

tas caurums ir priekš EGR vārsta (tas ir lai izplūdes gazes iziet vēlreiz caur dzinēju tādējādi ir mazāki izmeši, nobloķējot to caurumu dzinejam tiek vairāk gaisa =>biku vairāk jaudas, bet pašam vārstam ir jābūt klāt pie dzinēja vai elektroniski jāatslēdz)
VTEC
http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC#SOHC_VTEC-E
http://world.honda.com/automobile-technology/VTEC/
Civic EJ1Image
BMW E91 318d Image
orcan
LHK biedrs - Rafšan
LHK biedrs  -  Rafšan
 
Posts: 3417
Joined: 28 Apr 2005, 15:32
Location: Banānu republika

Postby saulins » 18 Feb 2008, 19:57

orcan wrote:
saulins wrote:...
Patreiz man ir vēl 2 jautājums. Meistari kas salika kopā motoru teica ka Galvā esot bijis kaut kāds caurums kuram nēsot bijis attiecīga cauruma ieplūdes kolektorā. kam tas esot domāts vinji nav zinājuši, bet vinji man teica ka tam vajadzētu būt kaut kam priekš gaisa padeves vai kā tamlīdzīgi.Vai kāds nezin par ko varētu iet runa?
Vai kāds varētu 2-3 vārdos aprakstīt kā strādā VTEC solenoids un ko tieši tas dara?

tas caurums ir priekš EGR vārsta (tas ir lai izplūdes gazes iziet vēlreiz caur dzinēju tādējādi ir mazāki izmeši, nobloķējot to caurumu dzinejam tiek vairāk gaisa =>biku vairāk jaudas, bet pašam vārstam ir jābūt klāt pie dzinēja vai elektroniski jāatslēdz)
VTEC
http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC#SOHC_VTEC-E
http://world.honda.com/automobile-technology/VTEC/


Tad ja man viņš vienkārši palika tur vaļā motorā man vinju būtu nepieciešams kaut kā tagad nobloķērt, vai tomēr salāk sagādāt šo detaļu?
User avatar
saulins
 
Posts: 16
Joined: 15 Mar 2006, 13:41

Postby Roberts » 18 Feb 2008, 22:25

Blaa.. tu diivains esi vai kas ar tevi???

1. Es jau tev n-taas reizes visu esmu izstaastiijis!
2. Mega atbilde,kas tev jau sen ir teikta - tavs iepluudes kolektors noblokjee to caurumu! Daaaaa..!
3. Tev cilveeks censhas paliidzeet tikt galaa ar tavu swapu dodot nepiecieshamo informaaciju,bet tu vinju nenjem veeraa- taadad liec miiksto vinja atsauciibai!

Es pat speciaali biju gatavs prieksh tevis iziet ar testeri iziet cauri stock d15z1 provodkai,lai pateiktu,kur tieshi buus jaasleedz 1 zondes vads un,kur jaapievel EGR,lai nemet kluudu laukaa! Bet nu,ja kauna nav,tad nav.. Es laikam atmetiishu domu par to. :lol:

Internets ir PILNS ar shaada veida swapiem,lai smeltos iformaaciju! Ja tu domaa,ka taveejais kaut kaadaa veidaa ir citaadaaks vai iipashs,tad aizmirsti par to! Praktiski viss ir PLUG AND PLAY! Tu te saac studeet katru detalalju,kaa laikaa vnk izmatojot a tev iedoto info butu jau kapaajis apkaart ar savu Civic'u beedu nezinaadams!
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

PreviousNext

Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron