BirkoWs wrote:Kolēģis darbā stāstīja interesantu problēmu.
Viņa mašīnai stūre velk uz vienu pusi.
Samaina priekšējās riepas (ar visiem diskiem) vietām - velk uz otru pusi.
Riepu ražotājs, modelis, raksts, izmērs - viss sakrīt izņemot vienu parametru - temperatūras klase (protams līdz šim šim rādītājam neviens nepievērsa uzmanību).
Riepu spiediens vienāds (mērīts ar kaut kādu precīzo elektronisko barometru).
Balansieris nekādas īpašās atšķirības neuzrāda, bumbuļu vai citu riepu bojājumu nav.
Riepas ir ziemas sezonai paredzētas un plānojot ietaupīt kolēģim bija doma ziemas sezonas riepas nobraukt vēl vasaru (protektora dziļums vasaru vēl atļaujot, bet nākošo ziemu vairs ne).
Stock mašīnai mērīts attālums no arkas augšējās malas līdz zemei, tad samainītas riepas vietām un starpība esot 3.5mm uz vienu un otru pusi.
Dēļ konkrētās īpašības atšķirības (temperatūras klases vai kā tur viņu) it kā vienādās riepas uz ceļa veido savādāku saķeres punkta formu, kas arī veido pretestības utt. atšķirības un stūri velk uz vienu pusi.
Šajos gadījumos izmanto riepu vilkmes stendu!
Bet konkrētajā gadījumā izskatās, ka ir vecas un nobrauktas riepas, kuras vienīgi var atdot street klases drifteriem
EDM 3rd gen Honda Prelude 2.2i 16v DOHC LSD E85
UK EP3 #25
LHK ziemas power Impreza GF8
Civic Aerodeck VtiS B18C4 LSD Sold3