by Bonz » 16 May 2017, 15:44
d16v1 leju 5w-30 sintētiku (sintizēto eļļu) personīgi nu jau tikai shell helix ultra, esmu mēģinājis arī citas. paliku pie shell ultra, kas ir sintezēta no dabas gāzes (nezinu ko kā ir mobils un motuls). diemžēl mazliet dārgāka, bet ir plusi! Eļļa nesageg kā citas, neveidojas arī uzdegums. (iespējamība, ka iedegs eļļas gredzeni ir maza)
piemēram lēju itkā biezākas 5w40 mobil 3000 un shell hx7 5w40 (kas nav sintezētās) eļļas līmenis kritās un savas 7k nevarēja nobraukt nepielejot. (jo sadega) arī eļļa pati palika ātrāk tumša.
kaut arī liekas, ka šķidrāka, bet par cik eļļa darbojas arī kā dzesētājs (virzuļu, kloķenes...) viņa labāk dzesē motoru (kā visi zina, ka berzes rezultātā rodas siltums.) laikam tur neizplešas detaļas tik daudz - karoč neesmu experts.
Protams ja to ļauj eļļas spiediens - liet šķidrāku.
d16v1 ir problēma ar biezu eļļu (eļļas gredzeni ir šauri ''2mm'' un biezāku eļļas kārtu tie nespēj novākt no cilindra malām, parasti iedeg (bija pieredze)) manuālis saka 0w20, bet man vairs neļauj eļļas spiediens.
jā jā jā.. jau dzirdu kā te raksta, ka mudaks, motoru dzesē antifrīzs, tosols, ūdens utt.. Kloķeni, virzuļus, sadaleni eļļo un pa lielam arī dzesē eļļa. protams ne tādos apmēros kā reaktīvajos dzinējos, bet dzesē.
Tas bija par parastiem ielas motoriem!
tūnētiem motoriem, kā arī K,B,H sērijai tur man liekas ir cits stāsts. (nav pieredzes)
アウディ A4 B8ホンダ EP2 sold
ホンダ EG3