Ieskrūvējams drošības karkass

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Ieskrūvējams drošības karkass

Postby #MR » 06 Mar 2015, 17:31

Es tā domājot par augstākām lietām un par to, ka kādreiz atkal braukšu ar savu hondu :-D

Kāds ir iedziļinājies sīkāk vai arī taisījis/redzējis tādu lietu kā ieskrūvējamo drošības karkasu sivikam? Ieskrūvējamo, protams, tāpēc, ka mūsu dārgie draugi csdd apskati nedos ar iemetinātu karkasu.
Kapēc vispār man gribas tās trubas salonā?
- tapēc, ka wanabee racecar, patīk kā izskatās utt
- mazāk ļodzīsies virsbūve tajā vienā retajā reizē, kad, varbūt, mašīna izbrauks uz trases :-D
- būtu kur sporta jostas piesiet
- ja domā likt sporta krēslus un jostas, tomēr drošāk, ja ir kaut kāds rāmis virs galvas (tpfu, tpfu tpfu)

Varbūt, pat ir kaut kādi sertificēti ieskrūvējamie varianti, kas būtiski samazina budžetu autosporta entuziastiem, jo sporta mašīna var pati aizbraukt uz pasākumu un atpakaļ..? (neesmu nevienas disciplīnas noteikumos iedziļinājies, tapēc pieļauju, ka esmu ierāvis zarā ar šito punktu)


Karkasa konstrukciju, uz doto brīdi iedomājos, pie bundžas stiprinātos sešās vietās- pie priekšējām un vidējām stoikām uz grīdas kā arī pie aizmugurējām glāzēm.
Kādam ir kāds komentārs/pretarguments vai velme aprunāties par šo tēmu? :-k
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby smaidinsh » 18 Mar 2015, 22:03

man!..velme parunat... vai uz wacapu padot zinj ja kas prasams..!!

pasham ir iemetinats pilnakais buuris vienam no civiciem 39metri ieņurkājās...

jeburksh buris ir aizgliegts ikdienai jo cip esi pastiprinajis bundzu a citiem visiem naf.. - tipo nedrikst apbizot.. :-D 8-) negribu palagos iegrimt...

ja buvejies tad buve..

atceries - buri jau liek tikai del pasha drosibas..
sertificeshana=dzives sikums
(galvenais istaa caurule ne miksta huinja kkada..un labs metinātājs!!) edit: istajai caurulei ka tadai ir savs sertifikats.. + metinataja sertifikats = sertificets drošibas karkas..!!! + vai metini pie tadiem kas jau sertifice pashi jebshu... ir citi varianti ^^



p.s. ieskruvejamam ari nevajag parspilet ar pastiprinajumiem lai tie nepiefixe ka tev kkas tads ir.. un dajebkadas satikshanas ar cp bus tev čp.. :) nerunajot pa "krašiem" kur busi vienalga vainigs turvaikas..

p.s.s. beigu beigas likt uzreiz normalu buri un miera..skruvejamo vel sudigak uztaisit!! musdienas pashi civici vairs neko nemaxaa!!
Caddy 8)
Tesla 8)
FD3 sold
CRV '98 - sold
EJ9 '99-Tolmets
EK4 - >B18c lsd sold
Dodge '08 8)
DC2 '93 [b18c]-sold
Mazda 323f 94/5-sold
EJ1 '94[D16]-crashed
EJ6 '97[B16]-sold
EG8 '93[D15]-sold
EF '89[ZC]-sold
EF '91[D15]-crashed
User avatar
smaidinsh
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1574
Joined: 18 Feb 2008, 20:25
Location: Kurzeme

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby #MR » 02 Apr 2015, 02:10

mani interesē tieši tas, lai var pārvietoties ikdienā, jo man šeit Ventspilī nav tik daudz iespējas ar manu svētdienas auto izbraukt trasē, lai būvētu tīri trases auto. Un apzinoties to, ka vecs siviks ir vecs siviks gribas nedaudz drošāku virsbūvi, ja vienreiz vai divreiz gadā izbraukšu pa kādu trasi. Par to stulbumu, kāpēc būris satiksmē ir aizliegts, šeit nemaz nav vēŗts sākt diskutēt.
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby Shakālis » 02 Apr 2015, 09:38

Auto tiek būvēti tā lai sadursmes gadījumos virsbūve uzņem triecienu un pareizi sanjukajas, tā palielinot pasažieru izdzīvotspēju. Ar būri tavs auto var iebraukt citam auto salonā.
Image
User avatar
Shakālis
--
--
 
Posts: 292
Joined: 17 Oct 2013, 23:10
Location: Rīga

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby moro » 02 Apr 2015, 14:50

pie nosacījumā ka civics brauks saniski ja nu vienīgi - priekšas un aizmugures deformācijas zonas taču paliek nemainīgas...

MR:
1) jebkurš būris ielai mašīnai ir aizliegts;
2) sertifikācija būrim ir vajadzīga lai piedalīties LAF sacensībās;
3) drošības ziņa vienīgais šaubīgs aspekts ir risks ar galvu atsisties pret trubam; sportiniekā tevi paglabā daudzpunktu jostas, sēdeklis un ķivere, bet parasts beņķis ar parasto siksnu avārijas gadījumā pieļauj pārāk lielu kustības brīvību. Vēl var meklēt t.s. "rear half cage" (bilde) - tad šīs risks vairs nav aktuāls
4) ja gribas - liec iekšā un skrūve ārā uz TA

Anglijā un Nīderlandē ik pa laikam paradas pārdošanā gan Japāņu (Cusco utml), gan britu (Safety Devices) skrūvējamie būri - sēko līdzi ebajam un forumiem a ļa ek9.org, civiclife.net. Cenas parasti grozas ap 400-600 gbp
piemērs: http://www.civiclife.net/board/topic/16 ... k/?hl=cage

p.s. sāc ar kausveida beņķi un 4-6p siksnām :)
p.p.s
http://www.speedhunters.com/2012/06/osa ... njo-civic/ :-D
86 | Roadster | Type R
moro
*-
*-
 
Posts: 791
Joined: 26 Jul 2005, 12:17
Location: リガ

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby Shakālis » 02 Apr 2015, 22:30

moro wrote:pie nosacījumā ka civics brauks saniski ja nu vienīgi - priekšas un aizmugures deformācijas zonas taču paliek nemainīgas...

MR:
1) jebkurš būris ielai mašīnai ir aizliegts;
2) sertifikācija būrim ir vajadzīga lai piedalīties LAF sacensībās;
3) drošības ziņa vienīgais šaubīgs aspekts ir risks ar galvu atsisties pret trubam; sportiniekā tevi paglabā daudzpunktu jostas, sēdeklis un ķivere, bet parasts beņķis ar parasto siksnu avārijas gadījumā pieļauj pārāk lielu kustības brīvību. Vēl var meklēt t.s. "rear half cage" (bilde) - tad šīs risks vairs nav aktuāls
4) ja gribas - liec iekšā un skrūve ārā uz TA

Anglijā un Nīderlandē ik pa laikam paradas pārdošanā gan Japāņu (Cusco utml), gan britu (Safety Devices) skrūvējamie būri - sēko līdzi ebajam un forumiem a ļa ek9.org, civiclife.net. Cenas parasti grozas ap 400-600 gbp
piemērs: http://www.civiclife.net/board/topic/16 ... k/?hl=cage

p.s. sāc ar kausveida beņķi un 4-6p siksnām :)
p.p.s
http://www.speedhunters.com/2012/06/osa ... njo-civic/ :-D

Paskaties crashtestus. Ja, galvenokārt triecienu uzņem priekšējā /pakaļējā trešdaļa, taču arī stoikam un durvīm ir jaamortize. Uz 50km/h, protams, starpība maza.
Image
User avatar
Shakālis
--
--
 
Posts: 292
Joined: 17 Oct 2013, 23:10
Location: Rīga

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby moro » 02 Apr 2015, 22:34

Esmu par sho teemu diezgan lasiijis. Stoikam un durvim - visam aiz ugunssienas ideaalaa gadiijumaa jaapaliek veselam: durvim jaaveras valjaa un pedalji/kolonka nedriikst bidiities uz aizmuguri, tas stipri palielina traumas.
86 | Roadster | Type R
moro
*-
*-
 
Posts: 791
Joined: 26 Jul 2005, 12:17
Location: リガ

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby #MR » 04 Apr 2015, 20:00

Tieši tā- crash testos ļoti būtiski tas, lai pēc sadursmes iespējams atvērt durvis. 20+ gadu vecam sivikam šaubos, ka drošība ir ļoti augstā līmenī, ņemot vērā, ka nav ne jausmas, kas ar to virsbūvi ir noticis laikā, kad tas auto piederējis n-tajiem iepriekšējiem īpašniekiem kā arī laika ietekme(rūsa un metāla nogurums)

ja reiz plānojas aprīkot auto ar fiksētiem sporta krēsliem + daudzpunktu sporta jostām, tad gribētos arī būt vairāk vai mazāk drošībai, ka auto apgāšanās gadījumā neaplauzīšu sev kaklu :roll:
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby smaidinsh » 11 Apr 2015, 10:37

ari ar std auto kaklu neaplauzisi.. ja vnk apvelsies...

izskatas ka man bus skruvejamais ja kas pm pakonsultesh ja intresee..!!
Caddy 8)
Tesla 8)
FD3 sold
CRV '98 - sold
EJ9 '99-Tolmets
EK4 - >B18c lsd sold
Dodge '08 8)
DC2 '93 [b18c]-sold
Mazda 323f 94/5-sold
EJ1 '94[D16]-crashed
EJ6 '97[B16]-sold
EG8 '93[D15]-sold
EF '89[ZC]-sold
EF '91[D15]-crashed
User avatar
smaidinsh
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1574
Joined: 18 Feb 2008, 20:25
Location: Kurzeme

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby reinz » 14 Apr 2015, 14:09

Nez vai ar sd kas prātīgs var sanākt...
User avatar
reinz
 
Posts: 2
Joined: 14 Apr 2015, 14:05

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby #MR » 25 Apr 2015, 19:47

kas ir sd?
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: Ieskrūvējams drošības karkass

Postby moro » 27 Apr 2015, 11:00

secure digital :hvz: :-D
86 | Roadster | Type R
moro
*-
*-
 
Posts: 791
Joined: 26 Jul 2005, 12:17
Location: リガ


Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron