Gatavs!
Uz D14A4 dzinējā tika uzstādīts D16Z6 (D16Z9) ieplūdes kolektors!
Ar rezultātu esmu ļoti apmierināts!! Kopā ar kolektoru bija uzstādīts arī sporta gaisa filtrs un sprieslis (распорка) no 1.6VTi uz priekšējām ''stojkām'', jo ar stock kolektoru to montāža bija problemātiska. Mašīna tiešām
iet un atsaucās nedaudz
labāk! Patīk arī tas, ka to var just pat pie 1500..3000 min^-1. Motora (nevis izplūdes)
skaņa kā no pavisām citas mašīnas (
uz labāko pusi) - filtra vai, tomēr, filtrs+kolektors kombinācijas nopelns!
Paldies Edžum (melns EG5 ar smukiem diskiem), ka atsaucās un ļoti palīdzēja! Protams, darba procesā negāja viss kā pa sviestu: vajadzēja risināt problēmas un zināt kā to darīt (piem.: 2 vai 3 trubiņas bija par īsu; gāzes troses saīsināšana; bija jaatstāj D14 droseli, bet to skriemeli, uz kuru uztinās gāzes trose, no D16; konektora maiņa; utt). Bet galvenais, ka jebkura jauna problēma bija operatīvi atrisināta ar Edžus palīdzību!
Manuprāt, 1.6ESi kolektora montāža uz 1.4iS ir tā vērts! Ja kādam vajadzēs konsultāciju - varat mēģināt griesties pie ''Edža''! Tagat jau ir zināms kas ko un kur, un nevienam nevajadzēs izgudrot velosipēdu no jauna.
Veiksmi visiem H īpašniekiem!