D15B7 Z6 head swapa problēma.

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 31 Jul 2014, 15:33

Sveicināta tauta.
Ir sacēlies jautājums par to kapēc dodot gāzi slāpst nost,vienu brīdi vēl varēja uzkacināt līdz 3štukām nu vairs vispar nevar uzkacināt apgriezienus,tik pamst nost.
B15B7 bloks,Z6 galva,z6 sadalītājs,z6 zobene,P28kompis,z6 ieplūde,izplūde. Viss kā vajag bet neceļ apgriezienus,tukšgaitā viss normāli.Benzin ir un dod,varbūt pa daudz :-D Visas trubas saspraustas,nezinu kur lai meklē problēmu,varbūt sadalītājs,galīgi aplama aizdedze? :smt017
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 31 Jul 2014, 15:44

Kļūdas arī saistītas nav.

Aptuveni šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=IKrU-9BNafg[/video]
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby sstemmers » 31 Jul 2014, 17:06

toč trubiņas pareizi.
ACCORD TOURERK24
civic coupe EJ1 DI84 B20VTEC
civic coupe EJ2B20VTEC
civic coupe EJ1 B20VTEC
sstemmers
*
*
 
Posts: 619
Joined: 30 Jan 2009, 23:17
Location: Pūre

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby elektriķis » 31 Jul 2014, 21:46

A nav sajaukti stepceli map ar tps vietam? Elementari var sajaukt.Simptomi lidzigi.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 01 Aug 2014, 08:25

elektriķis wrote:A nav sajaukti stepceli map ar tps vietam? Elementari var sajaukt.Simptomi lidzigi.


Tad jau izmestu kļūdu ne? Bet ir vērts paskatīties,paldies.
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby elektriķis » 01 Aug 2014, 22:00

Frenks_V wrote:
elektriķis wrote:A nav sajaukti stepceli map ar tps vietam? Elementari var sajaukt.Simptomi lidzigi.


Tad jau izmestu kļūdu ne? Bet ir vērts paskatīties,paldies.


Kludu nemetis jo abiem lidziga pretestiba un strada no 5 voltiem. Map karte stradas lineari no gazes pedala un sanak ka uzgazejot ir tuvu nulei gradi un nenormali daudz degviela.Bet ja brauc ar pilnu pedali virs 4000 rpm tad nav problemu. Ir gadijies sajaukt pasham.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 01 Aug 2014, 23:13

elektriķis wrote:
Frenks_V wrote:
elektriķis wrote:A nav sajaukti stepceli map ar tps vietam? Elementari var sajaukt.Simptomi lidzigi.


Tad jau izmestu kļūdu ne? Bet ir vērts paskatīties,paldies.


Kludu nemetis jo abiem lidziga pretestiba un strada no 5 voltiem. Map karte stradas lineari no gazes pedala un sanak ka uzgazejot ir tuvu nulei gradi un nenormali daudz degviela.Bet ja brauc ar pilnu pedali virs 4000 rpm tad nav problemu. Ir gadijies sajaukt pasham.



Liels paldies,tiešām biju nolohojies ar kontaktiem, netā arī atradu,tāds aktuāls feils :mhihi:
A kāds prikols bija ar to zondi,izmet kļūdu pa o2 sildītāju,tur kautkas atšķīrās uz zondes uztveri starp p06 un p28 kompi,kautkur kautko tādu izlasiju? :smt017
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby elektriķis » 02 Aug 2014, 14:37

Frenks_V wrote:
elektriķis wrote:
Frenks_V wrote:
elektriķis wrote:A nav sajaukti stepceli map ar tps vietam? Elementari var sajaukt.Simptomi lidzigi.


Tad jau izmestu kļūdu ne? Bet ir vērts paskatīties,paldies.


Kludu nemetis jo abiem lidziga pretestiba un strada no 5 voltiem. Map karte stradas lineari no gazes pedala un sanak ka uzgazejot ir tuvu nulei gradi un nenormali daudz degviela.Bet ja brauc ar pilnu pedali virs 4000 rpm tad nav problemu. Ir gadijies sajaukt pasham.



Liels paldies,tiešām biju nolohojies ar kontaktiem, netā arī atradu,tāds aktuāls feils :mhihi:
A kāds prikols bija ar to zondi,izmet kļūdu pa o2 sildītāju,tur kautkas atšķīrās uz zondes uztveri starp p06 un p28 kompi,kautkur kautko tādu izlasiju? :smt017

Skatoties kada zonde Ja viens vads tad P06 eproma ir atslegts silditajs. Vai nu ar 4 vadu zondi sajaucot divus zemes vadus vietam ari var but problema. P28 jabut 4 vadu zonde un visiem vadiem koreki.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 06 Aug 2014, 10:25

Liels paldies.

Ir vēl viena problēma,ka motoram esot aukstam,arī atdzisis,viņš intensīvi raustās,mētā apgriezienus,bet tiklīdz uzsilst tuvojoties darba temperatūrai raustīšanās pazūd un motors smuki vienmērīgi rūc.
Kāds varbūt saskāries ar ko tādu vai zina,kas varētu būt pie vainas? :-k
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby sorinson » 06 Aug 2014, 10:56

Frenks_V wrote:Liels paldies.

Ir vēl viena problēma,ka motoram esot aukstam,arī atdzisis,viņš intensīvi raustās,mētā apgriezienus,bet tiklīdz uzsilst tuvojoties darba temperatūrai raustīšanās pazūd un motors smuki vienmērīgi rūc.
Kāds varbūt saskāries ar ko tādu vai zina,kas varētu būt pie vainas? :-k


nu ja aukstam raustas apgriezieni tad man pirma doma ir FITV - Fast Idle Thermo Valve..
Honda Accord 2.3i SR + f20a4 - planoju ko darit
'95 BB3 spainis
User avatar
sorinson
--
--
 
Posts: 217
Joined: 24 Apr 2013, 11:24
Location: Riga <-> Liepupe

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby elektriķis » 06 Aug 2014, 12:37

Frenks_V wrote:Liels paldies.

Ir vēl viena problēma,ka motoram esot aukstam,arī atdzisis,viņš intensīvi raustās,mētā apgriezienus,bet tiklīdz uzsilst tuvojoties darba temperatūrai raustīšanās pazūd un motors smuki vienmērīgi rūc.
Kāds varbūt saskāries ar ko tādu vai zina,kas varētu būt pie vainas? :-k


Auksts dinejs strada uz treknaka degmaisijuma. Problema ar dzirksteli. Vainu sadalitaja vacins iet pedejos metrus vai sveces pasvakas.
Jebkura gadijuma aukstam motoram ir daud grutak sadedzinat degmaisijumau.Bet karst ruks bes problemam.

Un fast idle defekts ir kad apgriezieni staigaa brutali.Lidz 1600 un tad kritlidz 600. Parasti vainigas trubinas vai kada vakuma noplude.
B20Rwd vtec "PAIN". 12.82 180km/h

Crome PRO /hondata/Bre tuning.
http://www.adracingteam.net
DYNO-dienas GURU.
-----------------------------
Del Sol Lpg-Turbo
elektriķis
----
----
 
Posts: 414
Joined: 01 Nov 2005, 10:03
Location: Rīga,purvciems.

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Volfsburgs » 08 Aug 2014, 08:24

Man ar dažreiz ta notiek. Bet tikko kad piedarbina uz paris sekundēm. Sveces un vaciņš jauns. Tad jau janopērk arī rotors.
Image
User avatar
Volfsburgs
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1315
Joined: 20 Mar 2013, 12:48

Re: D15B7 Z6 head swapa problēma.

Postby Frenks_V » 21 Aug 2014, 09:32

Sapratu to,ka problēma nav tajā ka viņš ir auksts,bet viņš raustās tieši uz 1500 apgriezieniem arī silts un darba temp. Nevar noturēt uz 1500 uzreiz lēkā :shock:
Frenks_V
-
-
 
Posts: 118
Joined: 29 Apr 2013, 14:21
Location: Ventspils


Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron