Teorija par poliuretānu

Sarunas par motoriem, piekari, modifikācija un tūnings |
Discussions about engines, mods and tuning

Teorija par poliuretānu

Postby Mikus » 23 Jul 2014, 16:39

Sēdēju, domāju. Viens pats gudrs netiku. Palīdziet izdomāt, paskaidrojiet :) Īpaši velkomēti PU bukšu lējēji
Pārsvarā, cik skatos bukses tiek lietas, kāpēc ne virpotas? Kaut kas saistīts ar vērpes noturību? Lai sviras atgrieztos itkā normālstāvoklī?
Karoče paskaidrojiet, kur es domāju nepareizi. Kāpēc nevaru izvirpot visas bukses un iepresēt pareizajās vietās?
Peugeot Partner `16, 1.6HDi
exNissan Almera N16 facelift 1.5 LPG
exHonda Concerto `93 D15B2 LPG
User avatar
Mikus
----
----
 
Posts: 456
Joined: 29 Nov 2011, 19:37

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Volviz » 23 Jul 2014, 19:21

Ja ir no kā virpot, tad uz priekšu (latvijas ķīmijā var nopirkt sagataves) - esmu tasiījis no saucamās "tanku gumijas" pirms poliuretāna laikos :smt002

Ja jājauc poliuretāns no tūbiņas, tad kāda jēga vispirms taisīt desu un virpot, ja var ieliet gatavā formā?

+ normāli virpojas tikai cietais gals (Caracal ganaju var nosaukt no kuras cietības, tas izdarāms) 8-)
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Mikus » 23 Jul 2014, 23:48

Domā, ka varētu izvirpot visas bukses aizmugures piekarei?
Image

Virpot māku un ir no kā...
Virpoju 75Sh poliuretānu, nav ne vainas...
Peugeot Partner `16, 1.6HDi
exNissan Almera N16 facelift 1.5 LPG
exHonda Concerto `93 D15B2 LPG
User avatar
Mikus
----
----
 
Posts: 456
Joined: 29 Nov 2011, 19:37

Re: Teorija par poliuretānu

Postby CaraCal » 14 Aug 2014, 21:38

Nu Tad tik bliez augšā. :wink:

Es cenšos piedāvāt lietas/presētas bukses, tā iemesla dēļ, ka normālās piekares kustības amplitūdās kustība notiek poliuretānam vērpjoties. Identiski, kā to dara orģinālas bukses. Bukse tiecas novietot piekares elementu neitrālā stāvoklī, nevis tieši traucē tam notikt, kas bieži ir virpoto bukšu gadījumā. Kā arī sailentbloki pilda sailentbloka funkciju, nevis beržas bukses serde pret poliuretānu. Tur arī ir tā starpība pa lielam. Kalpošanas ilgums palielam ir vienāds. Pieļauju, ka virpotām buksēm ātrāk sapūst bukses serde, jo tur tiek visādi draņķi iekšā + vēl nepārtraukta berze.

Novirpot var arī pašu mīkstāko, bet ne ar griežņiem.
ED 6 - spolē
ED 2/4 - pašam savs šrots
CA5 Aerodeck
CA5 Accord EX
EE5 4WD
FRV 1.7
FRV 2.0
Stream RN3
Poliuretāna izstrādājumi
Metināšanas un smilšu strūklas pakalpojumi
CaraCal
LHK biedrs - Saimnieces meklētājs
LHK biedrs - Saimnieces meklētājs
 
Posts: 699
Joined: 02 Nov 2009, 20:57
Location: Jelgava

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Pakalns » 21 Sep 2014, 20:44

blakus husqvarnai (ganIbu dambii) ir gultnu bode, kur ir dažāda izmēra un cietības poleritāna stieņi, nogriezīs cik vajag.
Honda civic sedan Ed4 - summer party car
Honda crx ed9 B16A1 - iedod kārbu
Kymco super 9 50 LC - drink & drive
Toyota carina 2.0D - (kaput)??????
VAZ 2103 1.6 1974.g - marineejaas
User avatar
Pakalns
LHK biedrs - maigais zefīriņš
LHK biedrs - maigais zefīriņš
 
Posts: 3441
Joined: 12 Sep 2005, 12:08
Location: Brasalona, Vijciems

Re: Teorija par poliuretānu

Postby dev_hdd » 14 Oct 2014, 11:07

CaraCal wrote:..... nevis beržas bukses serde pret poliuretānu. Tur arī ir tā starpība pa lielam. Kalpošanas ilgums palielam ir vienāds. Pieļauju, ka virpotām buksēm ātrāk sapūst bukses serde, jo tur tiek visādi draņķi iekšā + vēl nepārtraukta berze.

Novirpot var arī pašu mīkstāko, bet ne ar griežņiem.


Tāpēc jāliek ES un jāsmērē ES smāķis - man vēl nekas nav sapuvis :wink: !! Tiko dabūju paspēlēties ar PU, taisīju šoto priekš kompresora - elementārāk apstrādājamais materiāls pasaulē. Vēl vienkāršāk vārētu būt tikai plēst papīru :-D !!

Nevajag griezni, paņem koka vīli vai rupjāku galodu un viss gerai. Banālai bukšu virpošanai pietiek, ja kautkādu mākslas darbu taisa, tad jau jādomā kautkādi smalkāki pauti :D !
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Volfsburgs » 29 Oct 2014, 09:30

Ir iespējams nopirkt lejamo poliuretānu? Man karbas aizmugureja bukse izģērbusies un negribas likt orģinalo. :-k
Image
User avatar
Volfsburgs
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1315
Joined: 20 Mar 2013, 12:48

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Oto » 29 Oct 2014, 17:39

Logu līme ir vienkomponenta poliuretāns, to var lietot. Cietība 50-60SHA.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Volfsburgs » 29 Oct 2014, 19:19

Cik tas % ir cietaks/mīkstaks par OEM bukses gumiju?
Image
User avatar
Volfsburgs
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1315
Joined: 20 Mar 2013, 12:48

Re: Teorija par poliuretānu

Postby Oto » 30 Oct 2014, 12:22

Apmēram tikpat ciets, bet ja ieliesi vienā gabalā bez caurumiem tad protams būs cietāk.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31


Return to Tehnika | Technique

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron