Auto:
Honda Civic Coupe
Dzinējs:
1,6 Soch Vtec turbinizēts
Gads:
1996
Krāsa:
Zaļi-zila pērle
Pašmassa:
1090kg (pēc papīriem)
Jauda:
0,5 Bar 175wHP; 0,8 Bar210 wHp 255 wNM (uz riteņiem)
402 metri:
14,05 sek 175 km/h
0-100km/h:
ap 6 sek
max speed:
virs 230km/h tālāk spidometrs nerāda
Uzlabojumi:
Dzinējs:
- Garret GT19 turbīna (nu jau ir GT25 bet lidz pavasarim doma GT28RS)
- Mantoni blow off
- Intercooler OBX
- Vibrant silikona savienojumi
- Pulētas nerūsējošā tērauda intercooler trubas 63mm (SM)
- Izplūdes kolektors (SM)
- Hydroscand eļļošanas sistēma
- 440 cc degvielas sprauslas
- Noprogramēts orģinālais hondas dzinēja vadības bloks
- DENSO platinum aizdedzes sveces
- Nerūsējošā tērauda izplūde 63mm
- Honda prelude 2,2 radiators (divreiz lielāks nekā civic)
Gaida uzstādīšanu:
*Rage Performance - bloka sargs
*NextGear Thermoshield – ieplūdes kolektora blīve
*ARP - kaltās galvas špiļkas
*Cometic - galvas blīve 75,5mm cilindru diametrs 1,86mm bieza
*Wiseco - kalto virzuļu komplekts 75,5mm (0,5mm resnāki) 8,5:1CR
*Eagle - kaltie klaņi
(plānots līdz pavasarim GM 3 bar map sensors; uzlabot dzinēja ventilāciju un dzesēšanas sistēmu, motortelpas izskata uzlabošana)
Transmisija
* Atvieglinātais spara rats ACT
* Keramiskais 6 pēdu sajūga disks ACT
* Sajūga kurvis ACT
(plānots līdz pavasarim LSD)
Piekare un ritošā daļa
Sedinātas atsperes FK Automotive
16' lietie diski
205/45 riepas
(plānots līdz pavasarim aizmugurē uzstādīt disku bremzes, priekšā 4 cilindru bremžu sistēmu, uztaisīt glāžu atsaites un dažas piekares detaļas no alumīnija)
Vizuālais
nokrāsoti moldingi spoguļi sliekšņi un bampera uzlika auto krāsā
Ractive izpūtēja bundulis
Interjers un Audio:
Baltie spidometri
Boost gauge
Alpine CDA-9847R maģis
Alpine tumbeles gan priekšā gan aizmugurē
(plānots gada laikā sporta beņķi, 4 punktu siksnas, ja sadūšošos likvidēt SRS tad arī sporta stūrīte)