uzraku šeit - http://www.4x4klubs.lv/2010/12/jauna-laf-klubu-sistema/
…jeb kā mēs dzīvosim no 2011 gada 1. janvāra
Ar šī gada pirmo janvāri Latvijā ir ne tikai mainījusies PVN likme, bet arī izmainīti Latvijas automobiļu federācija statūti, lai saglabātu atzītas sporta federācijas statusu, saskaņā ar izmaiņām sporta likumā. Kāpēc un kam tas bija izdevīgi nav vērts diskutēt.Ko tas nozīmē sportistam: pirmkārt Latvijas automobiļu federācijas biedra karti var droši uzkārt uz nagliņas, tā vairs nav derīga, jo Latvijas automobiļu federācijā fizisku personu kā biedru vairs nav. Tātad automobiļu federācijas biedri ir un var būt tikai juridiskas peronas: biedrības, sporta klubi, kā arī sabiedrības ar ierobežotu atbildību jeb SIA. Jāsaka gan , ka SIA dalībai pastāv ierobežojums: SIA skaits nedrīkst būt lielāks par 50% +1 biedrību skaitu federācijā. Sportists automobiļu federācijā nu var vērsties tikai ar juridiskas personas (kas ir LAF biedrs) starpniecību. Lai sportists varētu saņemt gada licenci, tā jāpieprasa ar federācijas biedra starpniecību.
Ar kādām izmaksām jārēķinās federācijas biedriem. Ņemot vērā, ka sistēmas izmaiņas notiek piespiedu kārtā, ir pieņemt lēmums 2011. gadā atbrīvot visas juridiskās personas no vienreizējās iestāšanās maksas biedrībā, kas parastos apstākļos būtu 100 lati. Juridiskas personas gada biedru maksa ir 80 lati. Trofi reidu sportista licence 2011. gada sezonā maksā 50 latus.
Vai kāds no mūsu sportistiem jau ir ar šo saskāries ?
un cik tas ir/būs aktuāli ?