Svētdiena izrādījās ļoti īsa
Uzreiz saku, bilde ir tikai viena
Pirmkārt tāpēc, ka nebija īsti ko rādīt, otrkārt, tāpēc, ka nebija ko bildēt.
Sestdienas vakarā samainīju slēdzeni. Tas jau izvētās par piedzīvojumu. Šofera pusē pārskrūvēju motoriņu. Man bija tāds, kurma iekšā ir tikai slēdzis, uzliku tādu, kuram iekšā ir arī motoriņš. Ar domu uz signalizāciju.
Pasažiera pusē sākās piedzīvojums. Sākumā mēģināju pielocīt jaunās slēdzenes sviriņas. Nesanāca. Tad pārliku salauzto detaļu no jaunās slēdzenes uz veco. Nācās izurbt kniedi un pašam izgatavot jaunu no parastas naglas. Fleksis, zāģis un vīle bija labākie draugi
Svētdien pārlodēju štekerus motoriņiem un sāku vilkt papildus vadus priekš courtesy lampiņām, un ievilku tumbām jaunus vadus. līdz ar to tumbu vadus varu izmantot citiem mērķiem. Tas ir labi, jo ievilkt vadus durvīs bija diezgan liels čakars. Pie tam,kāds tur bija darbojies pirms manis un iznīcinājis štekerus kas nāca, lai durvis varētu atdalīt no virsbūves. Tā vietā viss ir salodēts pa taisno.
Kaut kā nu savilku tur tos vadus.
Tad sāku pakot durvis ar bituma lenti. Zinu, ka nav tik labi, kā speciālie materiāli, bet ir labāk nekā bija līdz šim. Tā kā uz baigo klusumu nemērķēju, tik vien cik lai bleķi negrab, tad uzskatu ka viss ir izdevies. Iepriekš, aiztaisot durvis, bija konservu bundžas skaņa, tagad ir dobjš būkšķis
No tā arī bilde
- Durvju pakojums
- IMGP7083.JPG (253.22 KiB) Viewed 992 times
Nomainīju arī tumbiņas uz kaut kādiem pionieriem. Skan nesalīdzināmi labāk kā tas kas bija.
Atjaunoju arī visus iespējamos durvju apšuvuma stiprinājumus, lai apšuvums negrab. Plastmasas klipšus, kuros skrūvējas skrūves (bija nolauztas austiņas ar kurām kabinās durvīs) piekniedēju.
Nepaspēju ielikt Courtesy lampiņas un īsti nezinu kā to izdarīt, būs vēl jāpadomā.. Galvenais ka vadi ir iekšā, paliek tikai izgriezt caurumus un ielikt lampiņas.
Nepspēju arī pielikt signalizāciju, bet tur visi vadi ir sagatavoti, atliek tikai salodēt.
Tāda nu pasaka, diemžēl bez bildēm.
Pēc signalizācijas un Lampiņām nākamais plānā ir rūsas apkarošana. Būtu ideāli atrast remontsliekšņus. Vai teorētiski pastāv iespēja, ka viņi varētu būt savietojami ar kādas citas Hondas remontsliekšņiem? Jāpiebrauc uz kādu sapulci ar mērlentu un jāiet mērīt citu Hondu sliekšņi
Vēl viena sāpīga vieta ir vējstikla augšmala. Cik reāli vispār ir metināt to vietu?