by snikers » 23 Jul 2008, 10:28
Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 10.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.
Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.
Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.
Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.
Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.
Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora-kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami. Liekas ka būs jāmaina aizmugures amīši, jo pa lāpītu asfaltu un nelīdzenu grantētu ceļu aizmugure grib staigāt un tā arī šūpojas.
Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā. Kas attiecas uz veičiem tad visatsaucīgākie ir Atlas, kas piegādās visu. Pārējie veiči izdzirdot auto marku kratās nost vai ierubī nereālus termiņus un cenas.
Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Visiem kuri vēlas iegādāties džeri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti ir labāks par džeri, viņš ir pārdomātāks, sēdekļu transformācija ērta, bagažnieks ļoti liels. Tālākam ceļam nav nepieciešama jumta kaste.
Jaukus ceļojumus visiem vēlot,
Honda Odyssey 2003g, 3.5l