Še jums vilku baram mans šķūns
Te nu mans projektiņš, kas sākumā galīgi tāds netika domāts ...
Kā jau liela daļa automīļu esu "praktiskais latvietis" un daru gandrīz visu pats Nu labi, gandrīz visu :k
Tātad, naf jau daudz ko teikt šobrīd, savai hondiņai viss, kas ir darīts ir paša spēkiem panākts, mūzika visa paša būvēta, vizuālās modifikācijas arī veiktas paša spēkiem, tas gan prasa daudz pūļu un izdomas, jo sākumā nebija gandrīz nekādas pieredzes. Neilgi pēc pirkšanas viņa izskatījās šitā:
Šī bilde jau ir gan pēc pirmā crash. Bilžu nav, nebija fotjika
Kā saka, jebkurš crash ir pamats jaunam tūnam Bija jau veikti arī nedaudz sīkumu, kā, piemēram, logu tīrītāju kājiņas nokrāsotas, pedāļu uzlikas, ātrumpārslēga kloķis saīsināts par apmēram 4cm un vē šādi tādi sīkumi.
Pēc tam tika uzlikta taisnā izplūde (to gan pac nedarīju, jo nebija NEKĀDU zināšanu un aparatūras)
Tika nedaudz modificēta ieplūde, koniskais gaisa filtrs , aukstā gaisa pievade, tā gofra ir tikai karstumizolācijai, apakāšā ir stock gaisa truba uz ieplūdes kolektoru, gaiss tiek ņemts no bampera atveres pie pagriezienu lukturiem.
Tad kādu brīdi (diezgan lielu:k )bija uzlīmju ēra ... tā ir pārgāja
Tika nogriezta pusass ... pac mainīju, protams
Tad bija slavenā šķībā riteņa ēra, saliecu pakaļējo plauktu uz apmales
Pēc brieduma sasniegšanas (kad negribās visādus plastmasas pribambasus, gumijas, atstarotājus utt.) tika izdomāc, ka mašīna tiks veidota clean stilā, viss liekais un no kopskata izlecošais tiks likvidēts. Sākts tika ar mazo melno spoilerīti uz bagažnieka vāka. Visiem darbiem izmatoju špakteli ar stiklašķiedras piedevu
Pēc tam pamazām sākās darbs pie moldingu likvidēšanas, tehnika tieši tāda pat
paralēli visiem darbiem pamazām tika pilnveidota arī audio instalācija, protams, paša spēkiem Par to daudz nav ko stāstīt, suba kastei tika izmantots finieris, 10mm un 15mm biezumā, PVA līme, DAUDZ skrūvju (uz tām naudu nevaig žēlot, jo kastei ir jābūt ļoti izturīgai un hermētiskai, kastes iekšā paroc siltināšanas vate vai kas tamlīdzigs (dziļākam basam), Impulse subi, Stealth pastiprinātāji subiem, Toxic pārējiem, noname elipses (bet skan labi), Boschman 16cm durvīs, pīkstuļi priekšā un aizmugurē (uz plaukta), GroundZero kondensators 1F, neoni ... nu tas tā īsumā viss
Te dažas procesa bildes arī:
Un tagat nonākam pie sāpīgākās vietas ... otrais nopietnais crash ...
Pamazām tiek noārdīts viss sabojātais un saliektais, tai skaitā radiators
Pamazām sākam locīt atpakaļ savās vietās visu, ko vien var.
Tika kārtīgāk izlocīta balka, pie kā lukturi un radiators stiprinās, saregulēti paši lukturi utt. ...
Kamēr žuva krāsa, paniekojos ap šrotiņu un būs vēl viens tjūns ...
Tikai mieru, tas nav gala rezultāts, vēl tiks krāsots
Vēl jāsalabo reste, jo turās tikai ar trim skrūvēm, a jābūt ar sešām un četriem plastmasas klimpšiem. Jāpieregulē bamperis un vēl šādi tādi sīkumi.
Nomainīts sadalītāja vāciņs, cerams, ka tagat mitrā laikā nebūs vairs problēmu ar iedarbināšanu
Nomainīju priekšējās atsperes, skrūves gan bija labi ieēdušās, salauzu divas atslēgas, beigās nopirku kārtīgu štrumentu pa 8Ls, bet viss notiek vismaz, re ku bildes, sākumā neizskatījās diezko labi, bet notīrīju rūsu un apstrādāju ar rūsas pārveidotāju, nokrāsoju un i ok! Ā, vēl nomainīju vadu, kas savieno motoru ar masu, lielāka šķērsgriezuma uzliku, jo sila.
Pirms:
un pēc
Aizmugure vēl nav sēdināta, tapēc arī tā dīvaini izskatās, tas vēl priekšā k
Nomainīts stikls, pusass un lodbalsti, tad vēl kapots jānokrāso ...
Tiek attaukots stikls un mašīnas virsbūve, kur tas tiks līmēts un uzklāta līme
Liekam stiklu savā vietā un pieregulējam, jāskatās, kā stiprinās moldingi, pēc stikla ielīmēšanas vai reizē ar to, šajā gadījmā pēc, tādēļ pieregulējot stiklu ik pa brīdim piemēram vai varēs tos pielikt
No šrotiņa noņemtais plaukts ar lodbalstu
Un te kopskats ar paveikto
Nomainīju stūres pirkstus un bremžu klučus priekšā, aizmugurējos vēlāk, jo nebija pa rokai, ko vietā likt. Vēl tika nedaudz paeksperimentēts ar šitādu lietu ...
Organiskais stikls. Tas ir tikai pirmais eksperiments, tapēc arī kvalitāte nav tā labākā, bet paņēmiens varētu arī derēt.
Ir jau šādas tādas nedodjelkas:k , bet viss ar laiku
Nopūtu lonžeronus un spārnus no iekšpuses ar kautkādu draņķi, kas tjipa aizsargā no korozijas izveidojot plānu plastmasai līdzīgu kārtiņu.
Pirms:
Pēc:
Kā arī pamazām sāku gatavot krāsošanai ...
Pamazām tiek atjaunota arī piekare ..
Atnāca paciņa ar šitādu te verķi:
Neliela dāvana no pasta uz vārdadienu
Būs viens ļoti liels filtrs
Šobrīd, krīzes laikā , notiek plānošanas proces agregātu izvietojumam un stiprinājumu plānošana un veidošana. Gaisa ieplūdes trubas izvēlējos ekonomisku apsvērumu dēļ plastmasas, sākuma izejmateriāls - santehnikas caurules , bet nāksies nedaudz pasvīst, lai sanāktu kā nākas, toties lētāk un pietiekami izturīgas un vieglas. Kā arī nospriests, ka akumulators pārvietosies uz auto aizmuguri
Sorry par kvalitāti, bildēts ar alus pudeles korķīti