no http://www.boot.lv
Esošās paaudzes Honda CR-V nu jau ir divus gadus vecs, tādēļ ir pienācis īstais brīdis ražotājam apgādāt spēkratu ar pāris kosmētiskiem uzlabojumiem, ko papildina arī vairāki tehniski jaunumi, piemēram, atsvaidzināta dzinēju gamma.
Visbūtiskākos vizuālos uzlabojumus ir saņēmusi auto priekšējā daļa. Tagad tur atrodami jauna dizaina gaismekļi (gan tuvās un tālās gaismas, gan miglas lukturi), “uzprišināta” radiatora reste un nedaudz agresīvāka paskata priekšējais bamperis. Arī auto aizmugurē kā galvenās dizaina izmaiņas ir jāmin tieši jauns gaismekļu un bampera dizains.
Taču uzlabojumi neaprobežojas tikai ar vizuāliem jaunumiem. Tagad CR-V dzinēju gammā būs atrodams arī 1,6 litru i-DTEC četrcilindru dīzeļdzinējs, kas ir viens no Hondas Earth Dreams Technology sērijas pārstāvjiem. Vienlaikus kompānija no ražošanas izņēmusi 2,2 litru i-DTEC dzinēju.
Ražotājs apgalvo, ka jaunais dīzeļdzinējs nodrošina aptuveni 160 zirgspēku jaudu un 350 Nm griezes momentu. Tāpat jaunais dzinējs ir ekonomiskāks un videi draudzīgāks. Pieminētais agregāts tiks sajūgs ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu vai deviņpakāpju automātisko ātrumkārbu.
Honda apgalvo, ka kompānija īpaši piestrādājusi pie šīs CR-V versijas, pielāgojot to Eiropas valstu patērētāju prasībām. CR-V versija, kas saņēmusi feisliftu, pārdošanā nonāks jau nākamā gada pavasarī.