Page 1 of 1

BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 09:52
by RIXCAR
Šo darbu veica RIXCAR auto restaurācijas un krāsošanas uzņēmums, kurš iepriekš ir restaurējis tādus auto, kā BMW M6 E24, Ford Thunderbird, Studebaker Golder Hawk, kā arī citas Amerikas un Eiropas klasikas. Lai tos apskatītu, aplūkojiet RIXCAR Facebook lapu vai mājas lapu.

BMW darbnīcā ierodas neapskaužamā stāvoklī, taču mehāniski auto stāvoklis ir labs; iepriekšējais īpašnieks parūpējies par regulārām dzinēja un ritošās daļas apkopēm. Arī salona apdare un elektroniskais aprīkojums ir saglabājušies gandrīz nevainojamā stāvoklī. Visā visumā lielāko vilšanos rada tikai auto vizuālais stāvoklis, taču tas ir gatavs restaurācijai.
Image

Auto skāruši rūsas defekti, visspēcīgāk bojāti sliekšņi un aizmugurējās riteņu arkas. Pārējai virsbūvei raksturīgi krāsas bojājumi un lūpoša laka.
Image

Darbs sākas ar bojāto virsbūves paneļu remontu, kā piemēram priekšējais bamperis un motora pārsegs, kā arī noņemamo virsbūves daļu sagatavošanu krāsošanai, lai varētu atrāk ķerties klāt pie nopietnākiem uzdevumiem.
Image

Image

Sākas darbs pie izrūsējušajiem sliekšņiem un riteņu arkām. Bojātos paneļus noņem pa visam, un tie tiek aizvietoti ar lietotām detaļām labākā vizuālajā stāvoklī.
Image

Image

Image

Jaunā arka ir vietā, nogruntēta un gatava krāsošanai.
Image

Image

Virsbūve tiek sagatavota krāsošanai. Tās krāsa tiks piemērota auto oriģinālkrāsojumam, lai pēc iespējas veiksmīgāk saglabātu autentiskumu.
Image

Image

Mašīna pacietīgi gaida krāsošanas kamerā, gaidot kad sāksies restaurācijas pēdējais cēliens.
Image

Pigmenta kārta uzkrāsota, atlikusi lakošana.
Image

Image

Tiek piemērīti 18 collu MK Motorsports MK1 kaltie diski (ET20, 10J uz aizmugurējās ass). Kad pēc vairākkārtējiem eksperimentiem būs izvēlēta piemērotā krāsu kombinācija, diski tiks atjaunoti un pārkrāsoti.
Image

Image

Diski atbrīvoti no vecās krāsas un tiek sagatavoti svaigai pigmenta kārtai. Spieķi tiks krāsoti, plaukts - pulēts.
Image

Image

Image

Image

Diski ir pabeigti un gatavi ripošanai kopā ar riepām 235/40/R18 priekšā, 265/35/R18 aizmugurē.
Image

Image

Un šeit galaprodukts, mūsu BMW 530d, tikpat svaigs, cik tas bija pirms 14 gadiem, pirmo reizi izripojot pa rūpnīcas vārtiem.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Ja vēlies apskatīt citus interesantus projektus, apciemo mūsu Facebook lapu: https://www.facebook.com/Rixcar
vai mājaslapu http://www.rixcar.lv/


Kontakti, ja radušies jautājumi : Reinis@rixcar.lv

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 18:03
by dev_hdd
Arka un spārns no iekšpuses ir arī apstrādāti - vai viss atstāts kondensāta varā? Kopsummā parasts bembis! Pakaļējo lukturu nišas nokrāsotas bet nav uzmatētas - pēc kāda brīža krāsa smuki kā plēve nokritīs nost. Ja jau restaurācija, tad smuki būtu pārpūst visu bundžu, savādāk sanāk vienkārši virsbūves remonts 8-) ! Vaitad eMinieki nāca ar dīzeļa motoriem :smt017 :mhihi: :mhihi: !!

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 18:21
by PELMĒNS
e39 ar m PAKU nāca tikai 3.0d automāti cik zinu

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 18:24
by Rixis
tas ir smieklīgi, kad Hondisti sāk runāt par bembjiem.. :-D
tās M-pakas tak liek virsū pat 518.. :mhihi:

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 18:25
by PELMĒNS
Rixis wrote:tas ir smieklīgi, kad Hondisti sāk runāt par bembjiem.. :-D
tās M-pakas tak liek virsū pat 518.. :mhihi:

nejau ruupniiicaa

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 20:02
by Rixis
Kapēc nē?
Mpaka bija opcija jebkuram modelim, standartā nāca M5 :smt045

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 21:55
by dev_hdd
Rixis wrote:tas ir smieklīgi, kad Hondisti sāk runāt par bembjiem.. :-D
....


Pilnībā piekrītu, jo esu tīrs Japāņu fans, nekādi nespēju saprast kapēc būtu jāmetina un jāiegulda tāds darbs parastā dīzelī un bumerā kurš saražots miljards eksemplāros. Tak vienkāršāk un lētāk ir nopirkt citu un šito pārdot kādam Ķengaraga urlam. Tikpat labi varētu pārmetināt visu 6to Mazdu un ar to lepoties līdz pirmajai ziemai :-D :-D !!

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 23:17
by girts.bricis
dev_hdd wrote:
Rixis wrote:tas ir smieklīgi, kad Hondisti sāk runāt par bembjiem.. :-D
....


Pilnībā piekrītu, jo esu tīrs Japāņu fans, nekādi nespēju saprast kapēc būtu jāmetina un jāiegulda tāds darbs parastā dīzelī un bumerā kurš saražots miljards eksemplāros. Tak vienkāršāk un lētāk ir nopirkt citu un šito pārdot kādam Ķengaraga urlam. Tikpat labi varētu pārmetināt visu 6to Mazdu un ar to lepoties līdz pirmajai ziemai :-D :-D !!

eu eu, nevajag te ķēmragu aiztikt ja !
konkrēti par šo BēMuWē, nu tā jau itkā čotka, ja vien apstrādāja iekšu un visu pārejo. par krāsojumu neko nejēdzu teikt, mans tak nav mālētajs :D

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 28 May 2014, 23:52
by tehnikumapuika
Un intereses pēc, cik tad šāds prieks izmaksāja? Apmēram 3 tādu vāģu vērtībā ne?

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 03 Jul 2014, 08:59
by RIXCAR
dev_hdd wrote:Arka un spārns no iekšpuses ir arī apstrādāti - vai viss atstāts kondensāta varā? Kopsummā parasts bembis! Pakaļējo lukturu nišas nokrāsotas bet nav uzmatētas - pēc kāda brīža krāsa smuki kā plēve nokritīs nost. Ja jau restaurācija, tad smuki būtu pārpūst visu bundžu, savādāk sanāk vienkārši virsbūves remonts 8-) ! Vaitad eMinieki nāca ar dīzeļa motoriem :smt017 :mhihi: :mhihi: !!

Iekšpuse ir apstrādāta, viena pakaļējā luktura niša netika gruntēta, bet samatēta pirms krāsošanas gan.

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 03 Jul 2014, 09:08
by RIXCAR
tehnikumapuika wrote:Un intereses pēc, cik tad šāds prieks izmaksāja? Apmēram 3 tādu vāģu vērtībā ne?

Tika ieguldīti apmēram 3000 EUR, auto tika iegādāts salīdzinoši lēti labā tehniskajā stāvoklī un ar labu komplektāciju.

Re: BMW 530d (E39) atjaunošana sākotnējā izskatā

PostPosted: 30 Jul 2014, 23:22
by Agriic
Sleikšņi un arkas bija primārās lietas šim auto kā noprotu, bet otrā pusē nokrāsotam slieksnim caurums 3pirkstu lielumā? Gadās jau , bet vai tad šim detaļām nepievērsa lielāko uzmanību.

Nepiekasos, tas ir tikai jautājums. :)