Nelec

Par tehniku, kas nav Honda automašīnas - motocikli, motorolleri, citu marku automašīnas | Anything apart from Honda cars - motorcycles, scooters, other cars

Nelec

Postby Ivanans » 16 Jan 2014, 08:53

Sveiki!
Problēma ar auto iedarbināšanu. Liekas, ka knapi knapi griež, pie pirmā uzsitiena pielec. Ārā tikai -6.
Pagājušo ziemu nekādu problēmu. šoziem, cik nu tas saliņš ir bijis arī viss tip top. Kad auto silts, lec bez nekādām problēmām.
Auto – mondeo 2.0l TDDI, 2004 gads
Kvēlsveces mainītas ~ 2 gadi atpakaļ, degvielas filtrs pirms ziemas, akumulators ~ 2 gadi vecs (72 Ah, 720A), gaisa filtrs pavasarī mainīts.
Pagājušo ziemu mainīja startera ievilcēju.
Ko varētu pārbaudīt pats un iespējams novērst, pirms dzenu uz kādu kantori meklēt problēmu?
P.S. vai varat ieteikt centrā kādu kantori, kurš ātri varētu pārbaudīt starteri?
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28

Re: Nelec

Postby Edupuiks » 16 Jan 2014, 09:35

aķis divi gadi vairs neskaitās svaigs :-D pie tam, ja vēl nav tās labākās kvalitātes, pilnīgi iespējams, ka pie vainas tieši aķis. tāpat var būt, ka ģenerators nedalādē to aķi. sākumā no rīta pirms startēšanas izmēri cik aķim volti. vajadzētu būt vismaz 12.8V. ja ir, tad startē autiņu, pagaidi, kad iesils, un mēri pie darbojoša dzinēja cik rāda voltus. jābūt vismaz 14V. ja pie darbojoša dzinēja rāda vismaz tos 14V, bet pēc nakts stāvēšanas aķim nav vismaz tie 12.5-12.8V, tad problēma aķī. un savukārt, ja lādē ar mazāk kā 14V, tad ģenerātors kaput.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Nelec

Postby Ivanans » 16 Jan 2014, 10:55

PALDIES!
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28

Re: Nelec

Postby Fitto » 16 Jan 2014, 11:22

Edupuiks wrote:aķis divi gadi vairs neskaitās svaigs :-D pie tam, ja vēl nav tās labākās kvalitātes, pilnīgi iespējams, ka pie vainas tieši aķis. tāpat var būt, ka ģenerators nedalādē to aķi. sākumā no rīta pirms startēšanas izmēri cik aķim volti. vajadzētu būt vismaz 12.8V. ja ir, tad startē autiņu, pagaidi, kad iesils, un mēri pie darbojoša dzinēja cik rāda voltus. jābūt vismaz 14V. ja pie darbojoša dzinēja rāda vismaz tos 14V, bet pēc nakts stāvēšanas aķim nav vismaz tie 12.5-12.8V, tad problēma aķī. un savukārt, ja lādē ar mazāk kā 14V, tad ģenerātors kaput.

ja pareizi atceros, tad gengeris skaitaas ok, ja V ir robezhaas no 13.5v-14.5v( atkariibaa no noslodzes, bet jaanotur visz tie 13.5v).
Image
Fitto
profesionāla māmiņa
 
Posts: 1428
Joined: 26 Sep 2006, 19:32

Re: Nelec

Postby Ivanans » 16 Jan 2014, 13:16

Tikko nomērīju aķi

12.72 V
14.52 V pie ieslēgta dzinēja, tiek sasniegts ~10/15 sekundes pēc iedarbināšanas.
Auto bija stāvējis ~ 5h, t rādīja - 4, bet domāju, ka saules dēļ nebija pat tik daudz.
pieleca uz sitiena, tiesa no rīta bija nobraucis ap 70 km.
Skatīties, kas būs rīt no rīta
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28

Re: Nelec

Postby Raitiz » 16 Jan 2014, 13:47

14,52 tikai pēc desmit sekundēm? Dīvaini, tam būtu jāsasniedz tik līdz ģenerātors ir veicis pilnu apgriezienu..
Ieslēdz avārijas gaismas, tālās gaismas ar dienas gaismām, salona apgaismojumu, miglas lukturus, apsildi aizmugurējajam logam ( ja tāds ir ) un pamēri cik ir, iespējams ģenerātors nespēj vilkt tādu slodzi, līdz ar to neveic ideālas lādēšanas prasmes.

Labojat, ja kaut ko esmu nepareizi pateicis.
Image
Raitiz
--
--
 
Posts: 212
Joined: 10 Aug 2013, 14:25
Location: Dobele nov., Rīga, Jugla.

Re: Nelec

Postby Ivanans » 16 Jan 2014, 14:06

Labi, tā arī izdarīšu
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28

Re: Nelec

Postby Oto » 16 Jan 2014, 19:47

Pamēri arī sprieguma kritumu starp akumulatora spailēm un starp akumulatora spaili un motoru, tas nedrīkstētu pārsniegt 0,1V. Ja masas vadi ir bēdīgā stāvoklī tad var i nelekt ar svaigu aķi, i arī tas aķis netiks kārtīgi pielādēts kā dēļ riņķa dancis. Akumulatora spailes patīri.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: Nelec

Postby Ivanans » 17 Jan 2014, 08:42

Labrīt!
Ekperimentus veikšu brīvdienās, būs labs sals, atstāšu uz 24 h, paskatīšos, kas notiksies.
Pamēģināšu pamērīt pie daudziem ieslēgtiem patērētājiem, Oto ieteikumus
Vēl netā sagrābstīju šādu ideju - ielikt ātrumā un piešķilt.Ja izkustamies, tad aķis un starteris nav vainīgs:)

Aķi pa nakti liku lādēties, pieleca uz sitiena.Siltam un tikko lādētam tā arī vajadzētu būt.

Vakar vakarā atbraucot mājās, siltu auto mēģināju pieškilt, tieši tādi paši simptomi kā vakardienas rītā, tipa knapi kaut ko griež!

labi mēģināsim uztaisīt mazu kopsavilkumu - vai varat ieteikt kādu kantori/privātpersonu, kur kompleksā varētu pārbaudīt gan starteri, gan ģeneratoru, možka arī akumulatoru. Pats laikam nekādā skaidrībā netikšu.

Paldies un veiksmīgu dienu visiem!
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28

Re: Nelec

Postby Fitto » 17 Jan 2014, 10:06

esmu konsulteejies, pircis detalas ar shii kantora starpnieciibu. Dzeks tur laadziigs, runiigs un izpaliidziigs.
http://burbo.lv/page/lv/startpage/
Image
Fitto
profesionāla māmiņa
 
Posts: 1428
Joined: 26 Sep 2006, 19:32

Re: Nelec

Postby dev_hdd » 21 Jan 2014, 17:43

Ivanans wrote:Labrīt!
Ekperimentus veikšu brīvdienās, būs labs sals, atstāšu uz 24 h, paskatīšos, kas notiksies.
Pamēģināšu pamērīt pie daudziem ieslēgtiem patērētājiem, Oto ieteikumus
Vēl netā sagrābstīju šādu ideju - ielikt ātrumā un piešķilt.Ja izkustamies, tad aķis un starteris nav vainīgs:)

Aķi pa nakti liku lādēties, pieleca uz sitiena.Siltam un tikko lādētam tā arī vajadzētu būt.

Vakar vakarā atbraucot mājās, siltu auto mēģināju pieškilt, tieši tādi paši simptomi kā vakardienas rītā, tipa knapi kaut ko griež!

labi mēģināsim uztaisīt mazu kopsavilkumu - vai varat ieteikt kādu kantori/privātpersonu, kur kompleksā varētu pārbaudīt gan starteri, gan ģeneratoru, možka arī akumulatoru. Pats laikam nekādā skaidrībā netikšu.

Paldies un veiksmīgu dienu visiem!


Izklausās jau vairāk pēc standarta nelādēšanas problēmām. Pirmais ģeņģim ogles - smāgākā gadījumā diožu tilts un strāvas stabilizātors. Jajau aķi var uzlādēt ar parastu lādētāju, tad aķī vainas nav.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Nelec

Postby Ivanans » 27 Jan 2014, 15:23

Nekur jau tālāk par iepriekš aprakstītiem eksperimentiem neesmu ticis:)
arī sakarīgu elektriķi neesmu sameklējis.
Arī domāju, ka akumulators nav vainīgs, jo tā nevar būt,ka nobrauc 70 km, un nākamā rītā nevari piešķilt, savukārt atstāj divas dienas uz ielas mīnusos un piešķil ar pirmo.

P.S Pamēriju arī noplūdes strāvas - rezultāts man neizskaidrojams - rādījums ~140 mA, tad 70 mA, līdz beigās nokrīt uz 0
User avatar
Ivanans
 
Posts: 49
Joined: 20 Mar 2007, 14:28


Return to NeHondu topiki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron