WRX type RA STi Version VI LIMITED

Par tehniku, kas nav Honda automašīnas - motocikli, motorolleri, citu marku automašīnas | Anything apart from Honda cars - motorcycles, scooters, other cars

WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:42

sākšu ar pilno nosaukumu
Subaru Impreza WRX type RA STi Version VI LIMITED
2000.gada
uz ražojuma nr šiltītes salonā
Subaru WRC Limited Edition
1412/2000
Image

iegādāts 2008.gada sākumā

stock tehniskie dati:

pašmasa 1240kg
pilna masa 1515kg
280 līdz 300Hp, jo dati dažādos avotos norādīti dažādi vai nu 280Hp, vai nu 300Hp
353Nm
kārba TY754VB1EA (tāda pati kā S201 modelim)
1) 3.083
2) 2.062
3) 1.545
4) 1.151
5) 0.825
R) 3.333
FD) 4.444
aizmugures asij LSD vicous
DCCD (35:65) centrālais difs
Helical LSD priekšējai asij (Limited versijai standartā, type RA nelimited kā accessories, tob varēja uzstādīt pie dīlera autorizētā servisā pēc iegādes)
4cilindru priekšējās bremzes
2cilindru aizmugurējās bremzes
piekare:
Image

alumīnija IC, IHI gultņu turbīna, jumta lūciņa
alumīnija kapots, karbona glāžu atsaite priekšā un tāda kā glāžu atsaite no metāla aizmugurē, mazāk skaņas/vibro izolācijas kā STi
Image

0-96km/h 4.5s
0-100km/h tad kādas 4.8s
402m ar DCCD open pozīcijā 12.8s (pēc testa @ youtube, tā ka par šo datu atbilstību var tikai minēt, bet nu tā varētu būt)
vizuāli Limited ir ar priekšējiem sēdekļiem zilā krāsā, aizmugures sēdekli melnā krāsā, zilu paneļa un viduskonsoles krāsojumu, un kā paši Jap saka, ķiršu krāsas Subaru zīmīte priekšējā restē
virsbūves krāsas kods 74F, alumīnija pedāļi, bez miglas lukturiem, ar automātisko AC, elektriski pielokāmiem spoguļiem, elektro logu pacēlājiem, IC water spray
kā opcijas pieejams savādāka dizaina spoilers uz bagāžnieka vāka, pat nezinu kā lai noraksturo, savādāka dizaina ātrumu pārslēga uzgalis, un 6staru lietie diksi
Image

officiālajos datos vidējais patēriņš minēts 10L/100km, kas pie mirīgas braukšanas tā arī ir

ne stock sākotnēji bija koniskais gaisa filtrs, kas gan nobeidza MAF pēc kāda aptuveni gada vai 20000km un Apexi turbo taimers

tā viņš izskatījās tikko iepirkts
ar upgreidotiem ziliem migliniekiem un melnu resti no citas paaudzes Impreza
oriģināli type RA ir bez migliniekiem, sliekšniem un priekšējā bampera lūpas, kas ir pieejami STi un type R

Image

Image

nopērkot vēl bija kārbas problēma
neslēdzās precīzi 3šajā un 4tajā
tob ātrumi nebija takā pa vidu
tad nu kārba tika atrauta vaļā un nočekota
kā arī nomainīti daži gultņi un saliktas stiprākas atsperītes kulisei

kādu brīdi tika palietots Motul 300V 0W30, kas gan īsti nebija piemērota dzinējam un klaņu šāles sāka izdot nepatīkamu skaņu

tad tika celts ārā dzinējs un vests, tad vēl uz Siguldu, ciemos pie Taimera @ subarupower.lv , jo pašam nebij īsti laika, lai tik operatīvi un labi saskrūvētu, tāpēc, ka vajadzēja auto ar ko ikdienā pārvietoties, bet darba laiks neļāva gar to ņemties
pie reizes arī izportēja galvas
tika saslīpēta kloķene, jaunas šāles, metāla galvas blīves un sakrūvēts
sveces iepirku no GReddy, ja nejaucu, tad 0.6
varētu būt šīs
Image
zobsiksa arī no GReddy
Image

par cik sajūgs sāka slīdēt, tad iepirku mazlietotu lietotu "ganībās", bet tas slīdēja
upgreidoju sajūga kurvi, disku un spararatu ar Exedy stage2 keramisko 3 lāpstiņu
Image
Image

sveču, zobsiksnas, spararata un sajūga bildes no neta, jo nesabildēju pirms uzstādīšanas
bet vajadzētu būt tām

pēc kāda laika arī tika uzmetināta custom, piltuve, un izplūde ar OBX mufleri

rezultāta stock T spiediens no 0.9bar paagstinājās uz kādim 1.05bar

type RA principā bija arī ikdienas pārvietotājs
uz grunts gan ar viņu nebraucu
zinu, ka tas lielai daļai škiet nesaprotams, un arī man sākotnēji doma par grunti škita tā neko, bet es kkā ar jau iepriekšējo USDM Imprezu WRX MY04
Image
pavirināju un sapratu, ka, ja saved kārtībā, tad nu kkā pa grunti žēl dzīt
tāpēc reāli vasarā pa 333, Biķernieku apli un 200m kur laiks bija 8.2, bet tad vēl nebija atseviški reakcijas laiki, tāpēc nevaru pateikt cik ir tīrais distances laiks
ziemā, protams, Vosis :roll: un visas citas iespējamās vietas kur nedzinu panikā tantiņas un apkērtējos
es nesaku, ka pa piķi baigi saudzīgi, bet nu sajūta tomēr cita

nomainīju arī stūri, jo tā kas bija virsū šķita mazliet par mazu, lai ērti grozītu
tagad Momo
Image

kā arī tika mazliet pārtaisīts stock shortshifters
jo nepatika, ka oriģināli viņam tāda kā brīvkustība bik bija un vispār tā ļoti viegli kustējās
tāpēc pamatne tika nomainīta uz stūres pirkstu :roll:
reziltātā precīzāk un patīkamāk slēdzas
nu slēdzas jau tā pat :mrgreen: tik sajūta patīkamāka

nomainīju priekšējos bramžu diskus uz mazlietotiem, bet perforētiem (bildē jau pēc kāda laiciņa :roll: ) un bremžu klučus uz Ferodo, tik nepiefiksēju uz kuriem Ferodo, bet nu ne uz pašiem ūber sporta, jo pēc atvilkšnas pa Vosi nobraucu malā padzesēties
wot tik kupenā normālā iebraucu un pēc tam kkā sajutu, bremžu diski jāmaina
domāju, ka tas dēļ tā, ka viena puse atdzisa ātrāk un viens prikešējais bremžu disks vnk pārlūza no diska centra uz malu

dažas bildes
Image

Image

Image

kkad 2009.g. rudenī viens MB busiņš piespieda pie apmales
Image
pēc kā tika sakrāsots un savests kārtībā

2010 upgreidi sākotnēji nebija, bet...
uzmests kūlenis piezemējoties uz ratiem
jāsaka gan, ka nevelkot un braucot mierīgi
pa lielam varu teikt, ka no noguruma un maz miega, novēlota un nekorekta reakcija uz greiderēta ceļa uz kura pa vidu bij atstāts uzstumts valnis

Image

Image

vairāk bildes no šī notikuma atļaušos nepostot
un plz šo publiski neapspriežam
Last edited by Valdis on 29 Nov 2010, 13:10, edited 2 times in total.
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:46

var samenedžēt tā, ka bildes visas ir viena lieluma?
tob bik mazākas
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:51

ja godīgi, tad pirms kūleņa bija doma pārdot type RA un iepirkt kādu rwd ar ko pa asfaltu riepas dedzināt
jo reāli, ja palielina jaudu virs kādiem 350hp, tad jau ir risks, ka kārba neturēs un to upgreidot nebij motivācijas
vispār jau arī 300+ bik Hp pa asfaltu diezgan palielināja slodzi vairāk gan škiet uz gultņiem
paši zobrati gan šķiet tur startus un uz asfalta 300+ bik Hp turēja

pēc kūleņa sapratu, ka jāmēģina darīt kkas lietas labā un esošā 5speed tika noņemta

Image

un arī šie tika demontēti
Image
Image

arī šis
Image
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:51

type RA STi DCCD 5speed kārbas komplekts aizceļoja no LV
un no Norvēģijas Subaru kluba vietā atceļoja kkas izturīgāks

Image

Image

Image

konkrētajai 6speed kārbai sākotnēji daži sinhronizatori sāka izdot nepatīkamas skaņas, tāpēc iepriekšējais īpašnieks to bija iedevis uz remontu
salika visus jaunus sinhronizatorus, bet uzliekot kārbu konstatēja, ka 5tajā un 6tajā ātrumā slēdzas pagrūti
vaļā vēl neesmu vēris, jo nebij laika vēl pie tā pieķerties
sākotnēji kuzavs jāsaved kārtībā
bet pie tā sākās darbi tik nesen, jo līdz type RA bundžas uzcelšanai bij jāpabeidz iesāktās litas

Image
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:52

principā šobrīd darbs tikai pie bundžas ar mērķa vadlīnijām savest kārtībā tādā izskatā kā viņš bija stock kad tikko LV ieripoja
pēc tam dzinējs, kārba un ar to saistītās lietas

iepirku viņu īsi pēc ievešanas LV, bet kur palika oriģinālā reste un miglas lukturu vietu uzlikas man nav ziņu

Image

Image
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:53

te arī mazs ieskats par DCCD
[video]http://www.youtube.com/watch?v=zHZSgXXC2x8&feature=related[/video]
Last edited by Valdis on 29 Nov 2010, 10:54, edited 1 time in total.
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:53

un te viens no, manuprāt, labākajiem youtubē esošajiem video par Impreza uzbūvi, vēsturi, atšķirībām un atškirībām no Evolution
[video]http://www.youtube.com/watch?v=aoVzaHTRGMM&feature=related[/video]
ap 20:00 Subaru inženieris labi izstāsta filozofiju par Impreza un Subaru kopumā
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:54

tā kā ir 6speed, tad vajag lielāku tilpumu
tad nu pārlasītais stock EJ20 type RA bloks tika notirgots

ja runājam par WRX type RA STi dzinēju, tad tas ir open deck, tāpat kā citi EJ20 no Vers.IV sākot (Vers.VII Spec C, protams, semi closed, un līdz Vers.III STi closed deck)
kloķene, klaņi un bloks ir vienādi EJ18 (EJ18 blokam cits diametrs), EJ20 NA un EJ20 T

atšķiras galvas, sadalenes, vārsti un virzuļi
type RA STi stock ir kaltie virzuļi

bildē type RA STi EX sadalene, GT EX sadalene, type RA IN sadalene, GT IN sadalene, EJ20 sadalene
type RA sadalenes "sēžas" vietas un pacēlumi ir lielāki par GT
tik nenomērīju par cik, bet nu bildē ir redzams
tāpēc nezinu vai GT var uzlikt type RA sadalenes nemainot galvas
Image
Image
Image
Image

kā arī type RA STi ir alumīnija kūleris, un kūlera gaisa pievads
Image
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 10:55

patreiz darbojamies ap type RA kuzavu

sāku ar to, ka izjaucu bundžu un apskatījos kas un kā
atklāju, ka jau Jap ir bijuši sisti abi sāni/spārni aizmugurē un + tikko ievestam LV bij sista priekša, bet minimāli, jo liekta tikai apakšējā daļa, lonžeroni vietās nu un + liekta jumta labās puses A, B un C statne un pats jumts
kā arī palika veseli sānu logi kreisajā pusē, bet kreisās puses durvis bija deformētas, jo ar tām tika normāla kaudze ceļa nomalas sastumta
rūsa kuzavam nekāda, bet nu aizmugures spārni no iekšpuses nu tā...
tāpēc tika pieņemts lēmums, ka type RA tiks pie jauna jumta un aizmugures daļas

vēru vaļā ss.lv un meklēju bundžas
nu jāsaka, ka cena par 1.6AWD sedanu LV ir ap 900Ls
meklēju rezerves daļās
atradu pliku kuzavu, par ko man paprasīja 800Ls :mrgreen:
tad vēru vaļā autopliusu un ebay
un pēc 20min noskatīju pa 1000Eur 1.8AWD @ LT
uzzvanīju, pakaulējāmies un pēc pāris dienām ar piekabi laidām pakaļ
rezultātā izmaksas ap 800Eur par ejošu 1.8AWD

nu jau jaunās type RA arkas ir izgraizītas, jo nebijām pamanījuši, ka arku malas ir no stiklašķiedras špakteļa, makrofleksa un špakteļa :mrgreen: bet nu par cik pirku praktiski pēc bildēm, jo cena bij laba un vajadzēja uz daļām, tad po
paši arī taisam kuzavu darbus, tad tā nav problēma un arkas top no rokas
par šo bildes būs kkad vēlāk



par type RA STi kuzava atšķiribām no, piemēram, Impreza NA

sākšu ar to, ka arī type RA ir skaņas/vibro izolācija, bet, ja salīdzina ar 1.8AWD bundžu, tad tā ir mazliet mazāk
praktiski atšķiras daļa zem beņķiem
1.8AWD izolācija zem beņķiem ir daļēji dubultīga, ne visa, bet daļēji
kopā no type RA izolācija ir ap tiem pašiem 10kg
Image

Image

Image

Image

Image

Image

alumīnija dzinēja pārsegs
Image

lūciņa
Image
to var uzstādīt visām Impreza paaudzēm, jo vieta kur skrūvējas lūciņas stiprinājums ir visiem kuzaviem

bākas uzpildes kaklam nav metāla vārstiņa augšdaļā
nav gan tā, ka var izsūk ar šļauku, jo sprosts ir, bet ne tik liels un zemāk
bilde būs vēlāk

type RA ir šādi stiprinājumi
1.8AWD tādu nav, bet vietas ar vītni, protams, ir, tā, ka tos var uzlikt jebkuram kuzavam
Image

type RA nav dalītā nolokāmā aizmugurējā krēsa, tāpēc ir tāda kā glāžu atsaite
kuru gan var uzskrūvēt visiem Impreza kuzaviem, jo vītnes ir
stiprinājums gan no aizmugures pie tiem stiprinājumiem turās, bet šādi uzskatāmāk
Image

karbona glāžu atskaite priekšā
Image

type RA ir stiprināti lonžeroni priekšā, lai gan viņu dizains kopējo stingrību daudz nemaina, viņi ir iemetināti un, manuprāt, salīdzinoši ar to kā varētu stirināt, mazi

te type RA priekšējie lonžeroni dažādos rakursos
Image

Image

Image

Image

un te 1.8AWD lonžeroni dažādos rakursos
Image

Image

Image

vēl atšķirās truba kas paneli tur
labajā pusē NA truba, kreisajā pusē type RA STi
šī gan bildēta ar tel
labāku bildi vēlāk pievienošu
Image



par kuzava darbiem
patreiz no kuzavs jau ir sabūvēts
un uz doto brīdi pārmetinām arkas
tālāk ar smilšu strūklu nostrūklošu visas vietas kur redzama rūsa vai ir aizdomas par to, kā arī metinājuma vietas
pēc tam uzreiz nopūtīšu ar skābo grunti
skābo grunti jau testējām uz DimanCa 1.8AWD Wagona (nebija testēta atstājot tikai skābās grunts krāsojumu ilgāku laiku, kā DimanC notestēja)
pēc arku pārmetināšanas nostrūklojām un nopūtām, pēc kā viņš pats zin cik ilgi nobrauca ar tā apstrādātām arkām un nekādu rūsas pazīmju, tā ka atrasta laba skābā grunts
pēc tam špaktelēšana, gruntēšana un krāsošana
arī piekares daļas ir doma strūklot un pārkrāsot,tas gan, ja ar laikiem izbrīvēšos, ja ne, tad pēc ziemas
apakšai papildus apstrāde ar grubuli
sliekšņos un lonžeronos sapūtīsim speciālu vasku mitruma aizsardzībai

un tad krāsosim
izvēlētā krāsa gan nav sonic blue 74F kā bija iepriekš
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 11:02

tā kā 6speed kārba jau nākamajā STi kuzavā, kas sver 1500+kg (ap 300kg vairāk kā GC8 type RA STi) uz asfalta tur 600+whp, tad ir iepirkts arī lielāks tilpums
EJ251
Image

konkrētais nāk no 2.5 NA Legacy

iepirkti arī jauni stock kaltie virzuļi
patreiz UK
dzinēju gan skrūvēšu tad kad kuavu savedīsim kārtībā

patreiz tad kuzavu dabi
savedīsim kārtībā, lai nav rūsa, atvieglināsim, sagatvosim krāsošanai un krāsosim

pie atvieglināšanas
tik izņemtas extras, kas nāk Subaru WRC Limited versijai, bet stock nav type RA STi bez limited
IC, pielokāmie spoguļi, audio un elektro logi
tam vajadzētu svaru samazinār uz 1200kg
tālāk jau skaņas izolācija, kura jau ir izņemta un vēl šis tas
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 11:25

bildes adminiem ir iespējams samazināt visas līdz vienādam lielumam vai lielās līdz mazākam :?:
vairāk par tiem skanējumiem no JDM brošūrām :-k
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Nowiii » 29 Nov 2010, 12:12

Nice :D Lai jaunais būtu ātrāk ielās :smt023
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby DimanC » 29 Nov 2010, 12:19

Apsveicu :-D
Attiecībā par atšķirību aprakstīšanu - svētīgs darbs :smt038
Gribēju jau power'ī rakstīt, bet ieklabināšu te: man tiešām pofig par to, kurai versijai pēc datiem par 3 Zs vairāk kā citai. Tāpat visi motori ir pajāti, paremontēti, sašķūnēti pa savam, un nav nekādas nozīmes, cik zirgu bijis pirms 12 gadiem, kad autoss izripoja no rūpnīcas.

Bet nianses par skaņas izolācijas daudzumu un pastiprinātajiem lanžeroniem, manuprāt, ir pašas interesantākās :!:

vēlreiz apsveicu :-D
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby Valdis » 29 Nov 2010, 12:28

nu katrā gadījumā stock 0-100km/h liecināja, ka tur ar jaudu viss kā no grāmatas
nebij samiruši zirgi :)
turbo dzinējam jau gan salīdzinoši tas vairāk no pūtiena atkarīgs :)

atšķirību aprakstīšana
nu reāli jau ir tā, ka tur nekas pa lielam neatšķiras
tu savu ar varu upgreidot ar visu no type RA
par lonžeroniem
nu tie reāli triecienus varētu mazināt
bet tie stirpinājumi tur tādi, kā lai saka
nu vienā bildē redz, ka reāli tur nekas ļoti stiprināts netiek, jo tas stiprinājums ar tukšu visu un pa malām uzmetināts
nu un tās skaņas izolācija zem beņķiem

nākamajiem type RA, Spec C un type RA-R jau ir vairāk atšķirību, kā plānāki logi un vēl tur šis tas
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: WRX type RA STi Version VI LIMITED

Postby DimanC » 29 Nov 2010, 12:34

Valdis wrote:[...]bet tie stirpinājumi tur tādi, kā lai saka
nu vienā bildē redz, ka reāli tur nekas ļoti stiprināts netiek, jo tas stiprinājums ar tukšu visu un pa malām uzmetināts[...]
kā Tu tik droši vari teikt? rēķināji spriegumus & spēkus?
par tukšo vidu - vispār jau zināms, ka trubai ir labāka svara/izturības attiecība nekā stienim.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Next

Return to NeHondu topiki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron