Datsun elektro drag car

Par tehniku, kas nav Honda automašīnas - motocikli, motorolleri, citu marku automašīnas | Anything apart from Honda cars - motorcycles, scooters, other cars

Re: Datsun elektro drag car

Postby Oto » 25 Mar 2010, 12:58

atliek tik iemācīties "sausināt" metanolu(lētos logu šķidrumus) vai dzīt kandžu un būs labāk par e85
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: Datsun elektro drag car

Postby Valdis » 25 Mar 2010, 13:06

Re5pect wrote:atliek tik iemācīties "sausināt" metanolu(lētos logu šķidrumus) vai dzīt kandžu un būs labāk par e85


to gan dzert labāk nevajag :mrgreen:
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: Datsun elektro drag car

Postby Bo » 25 Mar 2010, 13:26

Re5pect wrote:Elektro ir way to go.

Vai tad? Man shkjiet, ka taas elektriibas ieguushanai ir jaapateeree vairaak resursu + elektriibas transporteeshanaa un uzglabaashanaa pastaav ieveerojami zudumi.
Civic FN2
ex. Accord CN1 N22A
ex. Civic EG8 D15Z3
ex. Accord CC7 F20Z1
borissb[at]inbox.lv
------------------------
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stacionary, that's what gets you. (c)Clarkson
User avatar
Bo
LHK ex-biedrs
 
Posts: 2785
Joined: 01 Jun 2005, 17:17
Location: UK's greatest city

Re: Datsun elektro drag car

Postby DimanC » 25 Mar 2010, 13:33

Bo wrote:
Re5pect wrote:Elektro ir way to go.

Vai tad? Man shkjiet, ka taas elektriibas ieguushanai ir jaapateeree vairaak resursu + elektriibas transporteeshanaa un uzglabaashanaa pastaav ieveerojami zudumi.
ja lieto salīdzināmo pakāpi, kas tad būtu alternatīva elektrībai? :lol:
fosilie kurināmie ļoti pārskatāmā laikā beigsies vai arī būs ļoti grūti iegūstami.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Datsun elektro drag car

Postby Valdis » 25 Mar 2010, 13:46

par fosilajiem degvielas krajumiem - manuprāt tas ir marketinga triks
un ja tie beigsies, tad devgielu ar kuru darbiena ieksdedzes dziņejus var ražot no da jeb kā - koka, zāles, kukurūzas, gumijas, taukiem utt
Last edited by Valdis on 25 Mar 2010, 13:58, edited 1 time in total.
Image
Valdis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1970
Joined: 07 Jun 2004, 07:58
Location: Rīga

Re: Datsun elektro drag car

Postby Bo » 25 Mar 2010, 13:53

Laikam nepareizi izteicos.
Mana doma bij täda, ka vienäda celja veikshanai, elektromobiilis izmaksu zinjaa buus daargaaks.
Pagaidaam pashu auto cenas veel nav korekti saliidzinaat, jo uudenjrazha auto ir relatiivi iisu laiku razhoshanaa, saliidzinot ar elektromobiiljiem. Taapeec sho punktu pagaidaam necilaashu.
Manupraat, elektromobiilju lielaakais miinus ir baterijas. Gan izmeera un svara zinjaa, gan arii kapacitaates un uzlaades zinja. Sheit ar atkal izlien aaraa ekologjiskais faktors - jebkura veida baterijas tomeer satur kaitiigos elementus. Un elektromobiiljiem taas baterijas ir vienkaarshi milziigas...
Civic FN2
ex. Accord CN1 N22A
ex. Civic EG8 D15Z3
ex. Accord CC7 F20Z1
borissb[at]inbox.lv
------------------------
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stacionary, that's what gets you. (c)Clarkson
User avatar
Bo
LHK ex-biedrs
 
Posts: 2785
Joined: 01 Jun 2005, 17:17
Location: UK's greatest city

Re: Datsun elektro drag car

Postby Oto » 26 Mar 2010, 01:45

Baterijas ir mīnuss, bet pilsētā pilnīgi pietiekoši ir arī ar patreizējām tehnoloģijām. Protams viss autoparks nekad nebūs elektrisks, bet H2 es neredzu tur vietu.

Jā ražot un piegādāt elektrību neiztikt bez zudumiem tieši tāpat kā ražojot H2 un to sašķidrinot(saspiežot ar kompresoru) un pārvadājot. Varam sarēķināt, bet droši ka H2 ražošanas zudumi ir noteikti daudz lielāki. Ja H2 ražo no elektrības tad neredzu jēgu no lieka posma, kapēc to naudu ko zaudēs mokoties ar H2 nevarētu ieguldīt akumulatoru pirkšanā. Pērkot elektroauto diemžēl akumulators ir jāiegādājas uzreiz tas to visu sadārdzina, atšķirībā no benzīnauto, kam benzīna, eļļu un citas izmaksas seko pēc tam, kopumā pārmaksājot, bet mazāk jūtams.
Otrs scenārijs ir ka H2 tiek ražots uz vietas ar saules/vēja/bio enerģiju, bet tikpat labi ar to var uzreiz lādēt akumulatorus. Atkal neredzu priekšrocību, un ūdeņradis kā uzkrājējs ir neefektīvs, tā vietā labāk ūdeni uzsūknēt kādā tvertnē uz jumta, ja nav akumulatoru kurus uzreiz pielādēt un vēlāk darbināt ģeneratoru.
Trešais scenārijs ir, ka H2 ražo uzpildes stacijās no kopējā elektrotīkla, bet atkal bezjēdzīgi.

Vienīgais elektroauto trūkums ir, ka grūti atrisināt lādēšanas problēmu gariem gabaliem tas arī viss. Tur risinājums ir bateriju maiņa vai fiksa elektrolīta nomaiņa, tad tas īsti neatširsies no patreizējiem DUS.

Valdis wrote:par fosilajiem degvielas krajumiem - manuprāt tas ir marketinga triks
un ja tie beigsies, tad devgielu ar kuru darbiena ieksdedzes dziņejus var ražot no da jeb kā - koka, zāles, kukurūzas, gumijas, taukiem utt


Tieši tā. Vēl pirmās degvielas krīzes laikos 70gados viens no OPEC valstu ministriem ļoti precīzi izteicās - "The Stone Age came to an end not for a lack of stones and the oil age will end, but not for a lack of oil. ", jeb kā Al Gors pārfrāzēja "The Stone Age didn't end because we ran out of stones. And the Age of Fossil Fuels won't end because we run out of fossil fuels."

Satraukums bija tāds, ka neregulējot naftas cenas un tām sakāpjot par augstu Rietumvalstis pārsviedīsies uz alternatīvām un to ir daudz. Tapēc OPEC tur lētas degvielas pavadā visu pasauli, lai i nedomā. Nafta nekad nebeigsies, vēl neviens derīgais izraktenis nav izrakts viss un tas nemaz nav reāli.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Previous

Return to NeHondu topiki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron