Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Par tehniku, kas nav Honda automašīnas - motocikli, motorolleri, citu marku automašīnas | Anything apart from Honda cars - motorcycles, scooters, other cars

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 25 Sep 2012, 11:27

Oto wrote:bet tas jau ir tas kas vajadzīgs, daudz CO ir treknais, vienīgi draud čekendžin, ja lambda strādā.
Oto, tāds teorētisks jautājums - kā aizdedzes moments, kas ir par agru, ietekmē CO?

nianse tāda, ka 1.8 vienīgajam no subaru motoriem ir aizdedze uz 15 grādiem, pārējiem 18. :-k a ja tur 1.8 kompis/ieplūde, bet 2.0 bloks, varbūt kompja padotais aizdedzes moments nav piemērotākais :roll:
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby nogurums » 26 Sep 2012, 00:40

"On the other hand, the emission of carbon monoxide (CO) is affected very little by ignition timing, being much more influenced by the air/fuel ratio. At stoichiometric and lean air/fuel ratios, increasing the ignition timing can reduce specific fuel consumption substantially. Finally, the emissions of hydrocarbons at stoichiometric and rich air/fuel ratios increase with advanced timing, but timing has little influence at very lean air/fuel ratios such as 19:1."
avots: http://autospeed.com/cms/title_Getting- ... ticle.html

Domāju ka būs liesāks jādabū. Etanola piejaukums palīdzēs.

Palielinot aizdedzi teorētiski būtu vēl treknākam jāpaliek, ja lambda nespēj to atspējot.

Un sveces arī var ietekmēt, vismaz apskaties kādā stāvoklī ir.

p.s. kā tur Norvēģijā ir ar skatēm? Te var noteiktā kantorī tikai atgāzu testu iziet, izdruka pēctam derīga apskatei.
RL3 Odyssey 2005
nogurums
*-
*-
 
Posts: 674
Joined: 28 Feb 2006, 00:45
Location: Finland

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 26 Sep 2012, 09:56

nogurums wrote:"On the other hand, the emission of carbon monoxide (CO) is affected very little by ignition timing, being much more influenced by the air/fuel ratio. At stoichiometric and lean air/fuel ratios, increasing the ignition timing can reduce specific fuel consumption substantially. Finally, the emissions of hydrocarbons at stoichiometric and rich air/fuel ratios increase with advanced timing, but timing has little influence at very lean air/fuel ratios such as 19:1."
avots: http://autospeed.com/cms/title_Getting- ... ticle.html

Domāju ka būs liesāks jādabū. Etanola piejaukums palīdzēs.

Palielinot aizdedzi teorētiski būtu vēl treknākam jāpaliek, ja lambda nespēj to atspējot.

Un sveces arī var ietekmēt, vismaz apskaties kādā stāvoklī ir.

p.s. kā tur Norvēģijā ir ar skatēm? Te var noteiktā kantorī tikai atgāzu testu iziet, izdruka pēctam derīga apskatei.
paldies.
sveces tiko nomainītas - bija smukas un situāciju neiespaido.

šonedēļ uztaisīšu bākā kokteili un mēģināšu iet. ja nē - jāsameklē stāvs krasts un jāstumj tā lamata fjordā :-D vēl ir pēdējā cerība likt 2.0 paredzēto ieplūdi, bet tas nozīmē arī vadu pārvilkšanu un kompja nomaiņu :melnaa:
apskati var iziet tikai tajos kantoros, kur tāds gāzu mērītājs ir.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 28 Sep 2012, 09:18

apskate dabūta, tagad miers atkal uz diviem gadiem :-D

bākā, kur rezerves daudzums benzīna (8l?), pielēju 7.5l E85. nedaudz savādāka, bubinošāka skaņa, smird pēc šņabja brūža. šorīt auksts pieleca uz 2..3 apgriezienu, nevis pirmo. savādāk - viss kā parasti. pirms skates dūšīgi sagāzēju, un rezultātā - CO - 0.06 :D

iespējams, ka iepriekšējā reizē katalizators nebija vēl "iedarbojies" (jo braucu pa taisno no uzstādīšanas), vai arī uzsilis.

paldies visiem par padomiem. tuvojas ziema :twisted:
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby Cipans » 28 Sep 2012, 09:37

DimanC wrote:iespējams, ka iepriekšējā reizē katalizators nebija vēl "iedarbojies" (jo braucu pa taisno no uzstādīšanas), vai arī uzsilis.
Par uzsilšanu taisnība - (es atkal par savu gāzi :-D) kad tikko pārslēdzas , salīdzinoši neiesilušam motoram tas CO ir dafiga par daudz, bet kad uzsilst un darbojas normālā režīmā, tad visi cipari ir kā vajag :)
Image Image Image Image
Cipans
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 10394
Joined: 27 Jul 2003, 14:47
Location: Pardaugava , Riga, Latvia

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 28 Sep 2012, 10:01

Cipans wrote:
DimanC wrote:iespējams, ka iepriekšējā reizē katalizators nebija vēl "iedarbojies" (jo braucu pa taisno no uzstādīšanas), vai arī uzsilis.
Par uzsilšanu taisnība - (es atkal par savu gāzi :-D) kad tikko pārslēdzas , salīdzinoši neiesilušam motoram tas CO ir dafiga par daudz, bet kad uzsilst un darbojas normālā režīmā, tad visi cipari ir kā vajag :)
nu jā.
un vēl gan jau savu nospēlē tas, ka man ir "katalizatora aizvietotājs", kas strādā pie augstākām temperatūrām nekā īstais/parastais katalizators.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Previous

Return to NeHondu topiki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron