Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Par tehniku, kas nav Honda automašīnas - motocikli, motorolleri, citu marku automašīnas | Anything apart from Honda cars - motorcycles, scooters, other cars

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 08 Nov 2011, 10:44

Roberts wrote:Gribu pateikt/ jautāt- "tad kāds sakars var būt izdegušam vārstam ar ieplūdnieka blīvēm?"
Tad, lūdzu, palabo, kurā punktā kļūdos:
1) Vārsti izdeg "liesa" degmaisījuma gadījumā;
2) "Liess" degmaisījums ir tad, ja gaisa masas daļa degmaisījumā attiecībā pret degvielas masu ir lielāka nekā paredzētā (13.8:1, 14.7:1 vai cik tur, šai gadījumā nav nozīmes konkrētam skaitlim);
3) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā cilindrā nonākošā degvielas masa nemainās. ...jo ieplūdes kolektora blīvējums tieši neietekmē ne degvielas sistēmas spiedienu, ne inžektora atvēršanās ilgumu;
4) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā ieplūdes traktā ir mazāks vakuums (jeb lielāks absolūtais spiediens) :arrow: gaiss ir blīvāks :arrow: noteikts tilpums gaisa sver vairāk nekā "parasti";
5) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā cilindrā ievilktā gaisa tilpums nemainās. Kombinācijā ar 4. punktu izriet, ka dzinējā nokļūst lielāka gaisa masa;
6) Apvienojot 3. un 6. punktā izdarītos slēdzienus (boldētos) sanāk, ka pie bojātas ieplūdes kolektora blīves teorētiski cilindrā ir liess degmaisījums;
7) atbilde uz Tavu jautājumu ir 1) un 7) punktā.

paldies :smt006
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby Roberts » 08 Nov 2011, 12:29

Ak, tu, teorētiskais Dimanc.. Neaizraujies ar muļķībām un savā teorētiskajā teorijā aizmirsi pieminēt to, ka dzinēja apgriezieni mainās līdz ar vakuuma izmaiņām ieplūdes kolektorā un tādējādi arī degvielas daudzums (kļūda tavā 3. teorētiskumā). Tavai mašīnai arī lambda zondes nav? WOOOT gadījumā izmaiņas ir tik niecīgas, ka kāniskie filtri visām mašīnām pēc tavas teorijas izdedzinātu vārstus. :lol:

P.S. Laikam būs jāsaurbj papildus caurumi ieplūdniekā, piemetīsim degvielu un atnāks jauda..
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby Oto » 08 Nov 2011, 15:14

Subarbubu jau ir MAF nevis MAP sensors tā kā vakuuma izmaiņas neietekmē degvielas daudzumu
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 08 Nov 2011, 15:28

Roberts wrote:P.S. Laikam būs jāsaurbj papildus caurumi ieplūdniekā, piemetīsim degvielu un atnāks jauda..
ko Tu te tagad muldi?

es kaut kur teicu, ka neizmērīta daudzuma gaisa pievadīšana ieplūdes kolektorā (kaut vai kombinācijā ar "piemetīsim degvielu") nodrošinās kaut kādu jaudu?

Re5pect wrote:Subarbubu jau ir MAF nevis MAP sensors tā kā vakuuma izmaiņas neietekmē degvielas daudzumu
gluži manas domas. un ja gaisa pieplūde ir aiz MAF, tad tas nav labi.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby Roberts » 08 Nov 2011, 16:03

Muldu, muldu Dimanc, :D Re5pect jau pakoriģēja mani par to, ka Subarbubu ir MAF's. Neko īpaši šajā tēmā neesmu lasījis, bet vakuuma noplūdi nevarētu nepamanīt (ja nu vienīgi teorētiķis), savukārt tāda, ko varētu nepamanīt, vārstus neizdedzinātu..
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 08 Nov 2011, 16:11

Roberts wrote:[...]vakuuma noplūdi nevarētu nepamanīt (ja nu vienīgi teorētiķis), savukārt tāda, ko varētu nepamanīt, vārstus neizdedzinātu..
nu es esmu tieši tāds teorētiķis, kas arī galvas blīvi māk nepareizi uzlikt.

Valdis atsūtīs citu inžektoru vietā un būs labi.

peace :D
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby Bonz » 08 Nov 2011, 16:15

paskatījos ka pilns nets ar šo problēmu!
SUBARU #-o
sprauslas, degvielas filtri, ap šo visu arī grozās (kapēc tā notiek)
アウディ A4 B8
ホンダ EP2 sold
ホンダ EG3
Image
User avatar
Bonz
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1190
Joined: 16 Mar 2010, 12:01
Location: Ryga - Bisumuiza

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 09 Jan 2012, 13:39

aizdomas, ka gjenerators nospradzis.
lai tiktu pie diodem un oglitem, laikam jaskalda valjaa, kas nav vienkarshi.
pirms to daru, gribetos parliecinaties, ka tiesham gjeneratora vaina...

tukshgaitaa 13.3 V - it kaa normaali..
tiklidz iesledz pateretajus, taa strauji nokriit - piem., taalos un pechku 4. aatrumaa :arrow: 11.7V
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby dev_hdd » 09 Jan 2012, 14:03

Nu vainu tinumi ģenģerī, vai ogles vai diožu bloks. Nekas cits itkā tādu šmuci netaisa.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 19 Jan 2012, 10:28

fofig, nomainīju visu ģeneratoru, ies tur pindzelēties, tagad atkal 13.9 V, viss zajebisj.

vismaz zinu, kur šrotu var atrast.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby edy333 » 20 Jan 2012, 18:02

būs vecais rezervei :mhihi:
Image Image Image
edy333
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1446
Joined: 29 Oct 2007, 12:17

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 23 Jan 2012, 00:40

sniega pietiek.
Image

patēriņš piepilsētā virs 15l/100km, bet nemaz nav žēl :-D
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby gatis » 23 Jan 2012, 09:16

nesmuki diski :-D
Image
viss ir pavisam sliktijeb nu IR LABI BŪT
User avatar
gatis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 3765
Joined: 28 Jul 2003, 06:20

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby DimanC » 23 Jan 2012, 11:25

gatis wrote:nesmuki diski :-D
nu fermeris uz kūti laķenēs neiet :-D
subars vispār nav smuka mašīna.
Prelude 5th gen ('98 ) 2.2 VTEC VTI S (H22A5) 8)
Image

Prelude 3rd gen ('88 ) 4WS 2.0i 16v (B20A5) - ex
DimanC
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8263
Joined: 19 May 2005, 16:08
Location: Linda saka,ka Berlin

Re: Norvēģijā Honda nekotējas jeb DimanC krāpj

Postby snowbrd » 19 Feb 2012, 14:47

kā Tev tur tie jumta reliņi stiprinās? domā viņi uz 2.5 RS kupejas arī derēs?
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

PreviousNext

Return to NeHondu topiki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron