Tad, lūdzu, palabo, kurā punktā kļūdos:Roberts wrote:Gribu pateikt/ jautāt- "tad kāds sakars var būt izdegušam vārstam ar ieplūdnieka blīvēm?"
1) Vārsti izdeg "liesa" degmaisījuma gadījumā;
2) "Liess" degmaisījums ir tad, ja gaisa masas daļa degmaisījumā attiecībā pret degvielas masu ir lielāka nekā paredzētā (13.8:1, 14.7:1 vai cik tur, šai gadījumā nav nozīmes konkrētam skaitlim);
3) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā cilindrā nonākošā degvielas masa nemainās. ...jo ieplūdes kolektora blīvējums tieši neietekmē ne degvielas sistēmas spiedienu, ne inžektora atvēršanās ilgumu;
4) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā ieplūdes traktā ir mazāks vakuums (jeb lielāks absolūtais spiediens) gaiss ir blīvāks noteikts tilpums gaisa sver vairāk nekā "parasti";
5) Bojāta ieplūdes kolektora blīvējuma gadījumā cilindrā ievilktā gaisa tilpums nemainās. Kombinācijā ar 4. punktu izriet, ka dzinējā nokļūst lielāka gaisa masa;
6) Apvienojot 3. un 6. punktā izdarītos slēdzienus (boldētos) sanāk, ka pie bojātas ieplūdes kolektora blīves teorētiski cilindrā ir liess degmaisījums;
7) atbilde uz Tavu jautājumu ir 1) un 7) punktā.
paldies