Sveiki.
īss stāsts: Tuvojoties ziemai, meklēju sev ragutiņas (ar riteņiem), lai varu bez stresa aizbraukt līdz kalniem, droši aizgādājot sevi, slēpošanas inventāru un biedrus. Gribējās arī savā auto-dzīvē kādu jaunu pieredzi (līdz šim tikai FWD bijis). Tā kā esmu nedaudz pasists uz Hondām, skatījos uz Civic Shuttle (vecs, kantains, nesmuks auto). Taču tās tirgū nav īpaši daudz, Hondas pilnpiedziņa arī nav tā krutākā... bija vēl doma par rAudi un Subaru. Domu rAudi ātri atmetu - varbūt subjektīvu iemeslu dēļ Diezgan daudz skatījos uz 90to gadu sākuma 2.0 un 2.2 Subaru Legacy, bet tās tādas kantainas :ne: Tā nu nonācu līdz tam, ka esmu iegādājies 1994. gada Subaru Impreza GL 4WD (Station Wagon), ar 1.8 matoru, manuālkārbu.
bilžas:
(nav sanācis sataisīt, jo pirms darba ir tumšs un pēc darba jau atkal ir tumšs ;-) )
par auto:
VIN: JF1GF6BLOEJ022193 (ja nu kāds kaut ko spēj atšifrēt pēc tā bardaks tur ar 0 un O... papīrā nepārprotami rakstīts O, bet uz virsbūves viens izskatās pēc "0"... )
krāsa: spaiņa (tehpasē zila, dzīvē tāda sudrabzila)
aprīkojums: elektriski logi & spoguļi, apsildāmi krēsli, stūres augstuma regulēšana, elektriski regulējams lampu augstums, pazeminātie pārnesumi, pioneer kasešu maģis
Auto pēdējais īpašnieks esot bijis kāds pabiezs norvēģis, kurš izmantojis to tikai, lai aizbrauktu uz savu vasarnīcu kalnos. Atradu arī servisa grāmatiņu - 2004. gadā izieta 150tūkst. apkope... Attiecīgi nobraukums nav liels un ir ticams, štruntīgi salabotas arkas un pavirši piekrāsota rūsa (jo izskats nerūp). Komplektā saņēmu arī ziemas ratu komplektu jumta reliņus, par ko esmu ļoti priecīgs ir arī noņemams āķis, bet to nezinu, vai nāksies izmantot. Norvēģis esot autiņam esot nobraucis sajūgu, un atdevis lūzni realizācijā. Sajūgs irot sataisīts, pusasīm putekļugumijas (vai arī pašas pusasis?) nomainītas, motorā eļļa arī.
protams, ir arī problēmas, bet par tām šeit nerakstīšu