turbo palidziba

Re: turbo palidziba

Postby dev_hdd » 23 Jan 2017, 18:58

Ja gribas uzspridzināt dzinēju, man ir ~2l ētera - būs interesanti :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: turbo palidziba

Postby sirmais » 28 Jan 2017, 11:37

0.7bar
Edupuiks wrote:un pie kādiem spiedieniem jums tie dzīnēji izpūtās?
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

Re: turbo palidziba

Postby #MR » 28 Jan 2017, 19:33

kas bija par cēloni? nebija saregulēts?
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: turbo palidziba

Postby Roberts » 01 Feb 2017, 10:29

sirmais wrote:0.7bar
Edupuiks wrote:un pie kādiem spiedieniem jums tie dzīnēji izpūtās?


Siediena mērvienībai pie kāda dzinējs padevās vispār nav nozīmes. Jāsaprot, ka 0.7 bar spiediens ar divu dažādu izmēru turbīnām pienes atšķirīgu jaudu un slodzi dzinējam.
Runājot par 5. roba spolēšanu uz sausa asfalta, tad vienīgais, kas tur varēja spolēt, bija sajūgs. Tās turbīnas izmērs ne pie kādiem apstākļiem "nesaražos" vairāk jaudas par savu limitu.
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: turbo palidziba

Postby Edupuiks » 01 Feb 2017, 13:23

Roberts wrote:
Siediena mērvienībai pie kāda dzinējs padevās vispār nav nozīmes. Jāsaprot, ka 0.7 bar spiediens ar divu dažādu izmēru turbīnām pienes atšķirīgu jaudu un slodzi dzinējam.
Runājot par 5. roba spolēšanu uz sausa asfalta, tad vienīgais, kas tur varēja spolēt, bija sajūgs. Tās turbīnas izmērs ne pie kādiem apstākļiem "nesaražos" vairāk jaudas par savu limitu.


šito Tu varēji sīkāk pastāstīt. būtu noderīgi visiem.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: turbo palidziba

Postby Roberts » 01 Feb 2017, 15:06

Man nav nekāda grāda fizikā, lai visu saliktu pa plauktiņiem un padziļināti izskaidrotu. Runājot vienkāršiem vārdiem, kas varētu būt saprotams vairumam turbinizētāju tas ir vairāku apstākļu kopums.

PSI ir tikai spiediena mērvienība ieplūdes traktā, un kā jau minēju, tad tas nenozīmē, ka X turbīna pie 10 psi sniedz to pašu, ko Y turbīna pie 10 psi. Pirmkārt, divām dažāda izmēra turbīnām 10 psi būs pie noteiktiem RPM dzinēja apgriezieniem. Jaudas rādījums būs atšķirīgs pie šiem 10 psi un arī tā pati detonācijas iespēja pie šiem 10 psi būs dažāda. Viss galu galā nonāk pie efektivitātes.

Izvēloties turbo ir jāsāk ar maksimālās jaudas mērķi un jaudas diapazonu, kurā vēlies jaudas pieaugumu. Tad piemeklē turbo ar efektivitāti, kas atbilst šīm tavām vēlmēm. Jebkuram turbo ir sava efektivitātes skala (karte). Tavs uzdevums ir ar savu "jaudas mērķi un jaudas diapazonu" trāpīt izvēlētā turbo labākajā efektivitātes diapazonā. PSI būs tikai instruments, kas palīdzēs tev nonākt tajā efektivitātes diapazonā un tas būs mainīgs no tava izvēlētā turbo un mērķa. Tam visam klāt nāk attiecīga turbo izplūdes daļas (turbine housing) piemeklēšana tieši tavam setupam.

Tas tā- runājot vienkāršā valodā, lai visi saprot, ka uzliekot citu turbo uz vienāda dzinēja (vai otrādi), rezultāts un risks būs atšķirīgi pie viena un tā paša spiediena.

0.7 bar spiediens kā tāds nenogalina dzinēju. Jāskatās, kas ar dzinēju notiek kopumā pie šī konkrētā spiediena. Vai nu pie šī spiediena turbo neatrodas savā labākajā efektivitātes skalā un sāk pumpēt karstu gaisu, kas var izraisīt detonāciju. Varbūt jauda/slodze pie šiem 0.7 bar ir pārāk liela, klaņi sāk deformēties (no spiediena degkamerā) un pārlūzt. Dzinējam, protams, jābūt labi noregulētam - degviela un aizdedze. Novirzes no normas jau labi noregulētam dzinējam var izraisīt detonāciju un salauzt klaņus - nenostrādā sprausla, degvielas sūknis, problēma ar aizdedzi, pārkarsis dzinējs vai turbo pārspiediens.
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: turbo palidziba

Postby Edupuiks » 02 Feb 2017, 10:00

Fizikas profesora disertāciju šeit nevēlamies redzēt, tautas valodā der! :smt023 :-D
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: turbo palidziba

Postby dev_hdd » 02 Feb 2017, 10:30

No savas saprašanas varu pateikt vienkāršāk: ir 1 cilindra kompresors pa 100Eur Depo un ir 3 cilindru kompresors pa 800Eur citā bodē. Abi spēj iepūst 8Bar spiediena, bet viss āķis ir gaisa daudzumā ko pie 8Bar spēj piepūst abi šie kompresorsi. Līdzarto turbīnu gadījumā būs taspats - ražība pie noteiktiem RPM.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: turbo palidziba

Postby Oto » 02 Feb 2017, 22:09

Princips tas pats kā MAP sensors darbojas, tas tiešā veidā nemēra gaisa daudzumu ieplūdē, bet gan spiedienu. Gaisa daudzums tiek aprēķināts pēc formulas katram motoram ņemot talkā degvielas karti. Tā kā katram motoram gaisa daudzums ieplūdē pie viena spiediena ir atšķirīgs, arī bez turbo.

n = PV / RT*
,kur
P - spiediens
V - gaisa masas ātrums(motora apgriezieni)
R - konstante
T - temperatūra

*plus vēl kompensē TPS sensors, lai noteiktu gaisa daudzumu pie straujām droseles atvēruma izmaiņām.
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Previous

Return to Prelude

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron