Page 7 of 8

Re: klflv V lūde

PostPosted: 09 Jun 2016, 20:48
by dev_hdd
ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.

Re: klflv V lūde

PostPosted: 10 Jun 2016, 08:01
by klflv
Jā, bet liekas viss sanācis labi. Braukšana daudz patīkamāka kā ar cauru, patēriņš uzlabojies, otrajā robā sākot no 2,5k līdz atdurei ceļ nepierasti vienmērīgi.

Re: klflv V lūde

PostPosted: 17 Jun 2016, 14:13
by klflv
vai sadalītājam jābūt šādai brīvkustībai? video - https://www.youtube.com/watch?v=tGWxv27y5xw

+ vecā Ulmaņlaika ģeneratora siksna :D

IMG_0050.jpg

Re: klflv V lūde

PostPosted: 17 Jun 2016, 14:34
by rrobis
dev_hdd wrote:ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.


muļķības. pretspiediens nav vajadzīgs, ir vajadzīgs plūsmas ātrums.

stendu izdrukas ar 3" izplūdi uz NA h22

Re: klflv V lūde

PostPosted: 17 Jun 2016, 15:41
by klflv
kas ir N/A? un ko ielas auto (daily driven) dod tie 5hp?

Re: klflv V lūde

PostPosted: 17 Jun 2016, 15:49
by rrobis
klflv wrote:kas ir N/A? un ko ielas auto (daily driven) dod tie 5hp?

NA - naturally aspirated. atmosfēriskais dzinējs FI - forced induction (turbo, kompresors)

ne jau tikai zirgi, bet arī grieze palielinās un tieši griezi (vai tās trūkumu) ikdienā arī visvairāk jūt.

šajā gadījumā tas bija kā pamatojums manam apgalvojumam, ka pretspiediena nepieciešamība kā tāda ir absolūts BS

tāpēc arī Tavā gadījumā ceļ labāk, jo pretestība/pretspiediens dzinējam ir samazināts un "elpo" labāk. tur pat nav 5 zirgi, bet jūtams ir ;)

Re: klflv V lūde

PostPosted: 17 Jun 2016, 21:02
by Liibis
Es jau 3 gadi kā necīnos. Apnika visi čakari tamdēļ paņēmu puslīdz jēdzīgu stok izplūdi, pielaboju un reizi gadā uz skati pārskrūvēju - nekādu problēmu ar decibeliem un izplūdi. Tikai var braukāt uz skati un atpakaļ - tāds pretspiediens ka autiņš kustas sūdīgāk par 1.5 sivēnu :-D !!!
/Edmunds

ir ir svarīgs :-D :-D :-D :-D

Re: klflv V lūde

PostPosted: 18 Jun 2016, 00:41
by dev_hdd
rrobis wrote:
dev_hdd wrote:ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.


muļķības. pretspiediens nav vajadzīgs, ir vajadzīgs plūsmas ātrums.

stendu izdrukas ar 3" izplūdi uz NA h22

Esmu jau vecs un nestridesos

Re: klflv V lūde

PostPosted: 19 Jun 2016, 10:18
by Oto
Katalizators jau nerada pretspiedienu, bet gan lieku pretestību, tad jau šis arī piedotu jaudu un būtu uztādīts jau rūpnīcā :smt005 - https://youtu.be/HejHNaNqhLw.
To jau daļēji apstiprina arī OEM rādītāji, ka vienam motoram ar un bez katalizatora, jauda ir lielāka tam kas bez .

Re: klflv V lūde

PostPosted: 20 Jun 2016, 16:11
by klflv
šodien joka pēc aizbraucu uz servisu, lai pārbauda aizdedzi pēc sadalītāja noņemšanas, izrādās visu laiku biju braucis ar ~5 grādu priekšlaicīgu aizdedzi. (cik nu māceju atzīmēt pirms noņemšanas un uzstādīt atpakaļ pēc atzīmes). gandrīz pusi gājiena, ko pieļauj sadalītāja korpusa skrūvju vietas. tagad kaut kā mierīgāka tukšgaita un cēliens vēl vienmērīgāks viscaur tahomentram :)

radās jautājums - cik svarīgi būtu interesēties par vārstu atstarpju regulējumu? ko reāli man izsaka tas, ja dabīgas lietošanas procesā būtu aizbraukusi kāda milimetra daļa? pats esmu nobraucis tuvu 20k un vēl sazin kad pirms tam ir regulēts.

Re: klflv V lūde

PostPosted: 21 Jun 2016, 09:09
by KKTK
klflv wrote:radās jautājums - cik svarīgi būtu interesēties par vārstu atstarpju regulējumu?
Ieguvums patēriņš un jauda, tāds kā to projektējuši fabrikā. To par cik % mainās jauda vai patēriņš vārstiem pārregulējoties pa dažiem mikroniem, domāju, nespēs pateikt pat tie, kas māk tos vārstus regulēt.

Re: klflv V lūde

PostPosted: 28 Jun 2016, 09:25
by klflv
Saulgriežos pirmoreiz notestēju ļudai divas fīčas - priekšējo āķi un spoileri :)

Explore_Saaremaa_0114.jpg


Explore_Saaremaa_0061.jpg

klflv V lūde

PostPosted: 29 Aug 2016, 13:46
by klflv
Mazie dzīves prieciņi :)

Image

Re: klflv V lūde

PostPosted: 25 Sep 2016, 13:11
by klflv
Varbūt kāds var pamest kādu padomu kur meklēt problēmu...

f20a4 darbojas "drusku par aukstu". rādītājs fotografēts pēc 2h brauciena pa šoseju, vidēji 90-120km/h, vēl neapstājoties. pečka arī nesilda vienmērīgi - tad silts gaiss, tad drusku vēsāks gaiss nāk.
dzesēšanas šķidrums līmenī, testeris rāda, ka funkcijas arī pilda (tur mīnusus).

miris temperatūras dačiks? teorētiski tad pečkai tā pat vajadzētu strādāt vienmērīgi, tikai kaut kas nebūtu ar maisījumu un rādītājs melotu...?
miris termostats? teorētiski arī hz - auto uzsilst normālā laikā, nepārkarst (lielais loks vaļā)...?
....?

Image

Re: klflv V lūde

PostPosted: 25 Sep 2016, 14:57
by Oto
izklausās jau pēc pusmiruša termostata. Radiatora ventilators neieslēdzas?