klflv V lūde

Re: klflv V lūde

Postby dev_hdd » 09 Jun 2016, 20:48

ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 10 Jun 2016, 08:01

Jā, bet liekas viss sanācis labi. Braukšana daudz patīkamāka kā ar cauru, patēriņš uzlabojies, otrajā robā sākot no 2,5k līdz atdurei ceļ nepierasti vienmērīgi.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 17 Jun 2016, 14:13

vai sadalītājam jābūt šādai brīvkustībai? video - https://www.youtube.com/watch?v=tGWxv27y5xw

+ vecā Ulmaņlaika ģeneratora siksna :D

IMG_0050.jpg
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby rrobis » 17 Jun 2016, 14:34

dev_hdd wrote:ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.


muļķības. pretspiediens nav vajadzīgs, ir vajadzīgs plūsmas ātrums.

stendu izdrukas ar 3" izplūdi uz NA h22
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 17 Jun 2016, 15:41

kas ir N/A? un ko ielas auto (daily driven) dod tie 5hp?
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby rrobis » 17 Jun 2016, 15:49

klflv wrote:kas ir N/A? un ko ielas auto (daily driven) dod tie 5hp?

NA - naturally aspirated. atmosfēriskais dzinējs FI - forced induction (turbo, kompresors)

ne jau tikai zirgi, bet arī grieze palielinās un tieši griezi (vai tās trūkumu) ikdienā arī visvairāk jūt.

šajā gadījumā tas bija kā pamatojums manam apgalvojumam, ka pretspiediena nepieciešamība kā tāda ir absolūts BS

tāpēc arī Tavā gadījumā ceļ labāk, jo pretestība/pretspiediens dzinējam ir samazināts un "elpo" labāk. tur pat nav 5 zirgi, bet jūtams ir ;)
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: klflv V lūde

Postby Liibis » 17 Jun 2016, 21:02

Es jau 3 gadi kā necīnos. Apnika visi čakari tamdēļ paņēmu puslīdz jēdzīgu stok izplūdi, pielaboju un reizi gadā uz skati pārskrūvēju - nekādu problēmu ar decibeliem un izplūdi. Tikai var braukāt uz skati un atpakaļ - tāds pretspiediens ka autiņš kustas sūdīgāk par 1.5 sivēnu :-D !!!
/Edmunds

ir ir svarīgs :-D :-D :-D :-D
dzekariepas.lv
User avatar
Liibis
--
--
 
Posts: 264
Joined: 09 Jul 2009, 20:46
Location: Jelgava

Re: klflv V lūde

Postby dev_hdd » 18 Jun 2016, 00:41

rrobis wrote:
dev_hdd wrote:ļoti nepārdomāti. N/A svarīgs ir arī pretspiediens izplūdē.


muļķības. pretspiediens nav vajadzīgs, ir vajadzīgs plūsmas ātrums.

stendu izdrukas ar 3" izplūdi uz NA h22

Esmu jau vecs un nestridesos
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: klflv V lūde

Postby Oto » 19 Jun 2016, 10:18

Katalizators jau nerada pretspiedienu, bet gan lieku pretestību, tad jau šis arī piedotu jaudu un būtu uztādīts jau rūpnīcā :smt005 - https://youtu.be/HejHNaNqhLw.
To jau daļēji apstiprina arī OEM rādītāji, ka vienam motoram ar un bez katalizatora, jauda ir lielāka tam kas bez .
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 20 Jun 2016, 16:11

šodien joka pēc aizbraucu uz servisu, lai pārbauda aizdedzi pēc sadalītāja noņemšanas, izrādās visu laiku biju braucis ar ~5 grādu priekšlaicīgu aizdedzi. (cik nu māceju atzīmēt pirms noņemšanas un uzstādīt atpakaļ pēc atzīmes). gandrīz pusi gājiena, ko pieļauj sadalītāja korpusa skrūvju vietas. tagad kaut kā mierīgāka tukšgaita un cēliens vēl vienmērīgāks viscaur tahomentram :)

radās jautājums - cik svarīgi būtu interesēties par vārstu atstarpju regulējumu? ko reāli man izsaka tas, ja dabīgas lietošanas procesā būtu aizbraukusi kāda milimetra daļa? pats esmu nobraucis tuvu 20k un vēl sazin kad pirms tam ir regulēts.
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby KKTK » 21 Jun 2016, 09:09

klflv wrote:radās jautājums - cik svarīgi būtu interesēties par vārstu atstarpju regulējumu?
Ieguvums patēriņš un jauda, tāds kā to projektējuši fabrikā. To par cik % mainās jauda vai patēriņš vārstiem pārregulējoties pa dažiem mikroniem, domāju, nespēs pateikt pat tie, kas māk tos vārstus regulēt.
EU8: Image EP3: Image
User avatar
KKTK
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1480
Joined: 22 Jan 2007, 09:33
Location: Lielvārde

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 28 Jun 2016, 09:25

Saulgriežos pirmoreiz notestēju ļudai divas fīčas - priekšējo āķi un spoileri :)

Explore_Saaremaa_0114.jpg


Explore_Saaremaa_0061.jpg
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

klflv V lūde

Postby klflv » 29 Aug 2016, 13:46

Mazie dzīves prieciņi :)

Image
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby klflv » 25 Sep 2016, 13:11

Varbūt kāds var pamest kādu padomu kur meklēt problēmu...

f20a4 darbojas "drusku par aukstu". rādītājs fotografēts pēc 2h brauciena pa šoseju, vidēji 90-120km/h, vēl neapstājoties. pečka arī nesilda vienmērīgi - tad silts gaiss, tad drusku vēsāks gaiss nāk.
dzesēšanas šķidrums līmenī, testeris rāda, ka funkcijas arī pilda (tur mīnusus).

miris temperatūras dačiks? teorētiski tad pečkai tā pat vajadzētu strādāt vienmērīgi, tikai kaut kas nebūtu ar maisījumu un rādītājs melotu...?
miris termostats? teorētiski arī hz - auto uzsilst normālā laikā, nepārkarst (lielais loks vaļā)...?
....?

Image
User avatar
klflv
----
----
 
Posts: 441
Joined: 02 Jul 2014, 15:57

Re: klflv V lūde

Postby Oto » 25 Sep 2016, 14:57

izklausās jau pēc pusmiruša termostata. Radiatora ventilators neieslēdzas?
delSol 1.6 - sudraba bulta
Image
User avatar
Oto
Post limit reached -we'll ban you soon
Post limit reached -we'll ban you soon
 
Posts: 2328
Joined: 23 Jan 2007, 19:31

PreviousNext

Return to Prelude

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron