Garajās brīvdienās sanāca nedaudz padarboties, tad nu arī neliela atskaite par paveikto ar telefonbilžu reportāžu.
Jau kādu laiciņu atpakaļ tika iepirkts šāds:
Tad tika nomainīti visi blīvslēgi, siksnas un viss pārējais, kas nu bija nepieciešams pie dzinēja standarta apkopes un eļļas sūces novēršanas un sestdien pa dienu sākās process:
Līdz sestdienas vakarā Honda iestājās svara vērotājos:
un kā tad bez iepozēšanas
Pēc nelielas atpūtas svētdien, pirmdien turpinājām iesākto:
Progress labs...
pirmais šķīliens bez papildus sensoriem, kas nebija F20A4 (vadi karājas pār spārnu):
Pieleca ar pirmo bez nekādas rīstīšanās, šķidrumu noplūdēm vai Check Engine lampiņām, ja neskaita nepievilktos sensorus. Testa režīmā dzinējs tika uzsildīts, visu sistēmu šķidrumi papildināti līdz vajadzīgajam līmenim, lai sākot braukt nav pārsteigumu - viss darbojās kā tam būtu jāstrādā. Tad vilkām klāt papildus vadus, kas nepieciešami, lai darbojas VTEC, IAB un detonācijas sensors. Arī otrā iedarbināšana rezultējās bez jebkādām kļūdām, līdz ar to otrdien, 7 no rīta pasākums bija beidzies.
Kopumā esmu ar rezultātu ļoti apmierināts - dzinēja dinamika ir tiešām patīkama un cēliens arī līdz VTEC ir jūtami labāks kā iepriekš (kapteinis acīmredzamais
)
Viena lieta gan atklājās tikai mājupceļā - spidometrs rāda ātrumu jūdzēs (donors bija no Britu salām) un pēc nelielas parakšanās internetos un reālās dzīves testiem, izskatās, ka ir veikts
pirmās metodes mods. Tā nebūtu problēma - šis tiks likvidēts tuvākajā laikā, jo pie viena pasākuma nesanāca nomainīt izspiedējgultni un sajūga disku.
Katrā ziņā ieguvumu šadam procesam daudz - ļoti svarīgs punkts noteikti neatsverama pieredze, jo neko tādu nebiju darījis - ikdienā ar auto lietām saistība ir nekāda.
Protams, H22A + M2B4 kārba ar LSD papildu komentārus par ieguvumiem laikam neprasa
Katrā ziņā milzīgs paldies brālim (
Imis), jo bez viņa šo visu nekādi nebūtu paveicis, kur nu vēl tik operatīvi.
Tagad tuvākie darbi - nomainīt sajūga disku, izspiedējgultni, noņemt MPH konverteri, braukt.
Ja nu kādam interesē analogs swaps, tad varu iepostēt sarakstu ar detaļām, kas ir savstarpēji savietojamas un kuras ne, ja maina dzinēju un kārbu:
derēs no jebkura F sērijas 2.0/2.2 dzinēja:
- Pusasis un gan iekšējās, gan ārējās granātas
- Starteris
- Stūres pastiprinātājs
- Vakuma sūknis
- Radiators
- Degvielas sūknis
- Visi motora/kārbas stiprinājumi
- Salona provodka
- Gaisa filtrs/ieplūde līdz droselei
- Degvielas filtrs
- Visas vakuma, dzesēšanas, pastiprinātāja uc trubiņas
nederēs/jāpielāgo procesa laikā:
- Dzinēja provodka - JDM viss ir uz otru pusi, līdz ar to neviens vadu kronšteins nederēs. kad sasprauž kopā ar salona vadiem, tie brīvi karājas virs ātrumkārbas trosēm, kā arī ir jāpievelk papildus vadi priekš IAB, Detonācijas sensora, VTEC solenoīda un VTEC eļļas spiediena devēja uz vadības bloku, masu (jebkuru) un aizdedzes + jeb +12V, kā arī jāpagarina degvielas sprauslu vadi līdz štekerim
- Izplūdes kolektors
- MAP sensors
- Ģenerators (varbūt arī der, bet tā kā man bija pareizais, uzliku to)
- Sadalītājs
- Vadības bloks
- Degvielas caurule, kas iet no filtra uz degvielas sliedi - iznāk uz nepareizo pusi un nepietiek garumā.