Nu takā pagaidām mana Lude atrodas restaurācijas procesā, tiek atjaunots vizuālais izskats, izdomāju mazuliet uzrakstīt, kas tad ir sadarīts pa garajiem 3 gadiem un uzmest šādas tādas nākotnes vīzijas, kas daļēji jau patlaban tiek veidotas un būvētas.
Šādu lūk es viņu iegādājos - skatīties pa labi . Milano Red, H23A2, 4WS.
Pabraukāju kādu pusgadiņu UN SĀKĀS. Pirmā lieta JDM pielokāmie spoguļi. Pie visa varu "vainot" LHK forumu, kur radās arī ideja par sava autiņa apaudzēšanu tikai ar oriģinālajām ekstrām. Tadnu atgriežoties pie spoguļiem tika uziets tāds visiem labi zināms personāžs kā MayDay un iegādāti spoguļi un viss pārējais nepieciešamais. Diemžēl bildes nekādas nav saglabājušās.
Nākošais izgājiens bij atbrīvošanās no 4WS, jo braukājot pa "krutajiem" Latvijas ceļiem biju nonācis pie secinājuma, ka sistēma der tikai pilsētai vai labiem (bez risēm) asvalta ceļiem. Tika novākta nost 4WS sistēma un uzstādīts parastais tilts. Par 4WS neko sliktu nevaru teikt, bet LV tas ir pilnīgi garām risinājums. |(
Vel kādu laiciņu priecīgs pabraukāju un nedaudz sākot interesēties izrādijās ka ir pieejami oriģinālie miglinieki, protams nenoturējos un pielauzu sevi tos iegādāties. Kārtējo reiz izdevās iegūt pilnu komplektu - miglinieki, relejs un oriģinālā poga.
Bildīte protams nav no manas kolekcijas, bet tādi nu lūk tie OEM miglinieki izskatās . + rekur podziņa:
Par ļoti lielu brīnumu (jo taja laikā vēl nezināju) izrādijās, ka oriģināli visiem IV gen prelūžu priekšējiem bamperiem ir jau iebūvēti stiptrinājumi, jāizgriež ir tikai caurumi priekš pašiem migliniekiem.
Protams apetīte rodas ēdot un nākošo mērķi uzliku sadabūt vēl retāku lietu - regulējamo antenu. Vis izpaudās ļoti vienkārši - antena un poga. Kārtējo reiz izrādījās, ka iekš SM donoru centra ir šis tas atrodas un tā nu prelūdē bij uzradusies JDM regulējamā antena. Diezgan forša štelle.
Tagat īsti nevaru vairs atcerēties, bet manuprāt nākoša štelle bij salona stop lampa, kas karājas uz griestiem pie aimugurējā stikla. Interesanta lietiņa, jo tumsā aizmugurē braucošais redz spilgu Prelude uzrakstu stilīgajā IV gen šriftā.
Paralēli vācot visus šos OEM nieciņus, tika samainīti visi hadenes mezgli, šarnīri, bukses utt, bet taipat laikā jau gatavojos klimata kontroles un kondicionēšanas sistēmas iegādei un uzstādīšanai. Kamēr vācu visu nepieciešamo literatūru un iepazinos ar visām elektriskajām shēmām, ienācās informācija, ka iekš LV ir ienācies JDM donors ar A/C un klimata kotroli un ļoti labā stāvoklī. Sakontaktēju ar īpašnieku (šoreiz tas bij savulaik ļoti fanātisks prelūdists D3 -kas zin tas atcerēsies) un izdevās aizrunāt visu sitēmu. Pietam ieguvu ļoti foršu iespēju noskrūvēt visu pats un tādejādi jau iepazīties ar visu sistēmu. Loti patīkami bij ta ka sistēmu izdevās iegūt ar pilnīgi visiem sensoriem, štekeriem, visām kandiškas sastāvdaļām + bonusā kaudzi skrūvju un visu japšu pečku ar ventelatoru un iztvaicētāju.
Tākā painteresējoties Bensonā (vēl) uzzināju cik "seksīga'' cena ir jaunam, tika paklausīti gudrāki cilvēk un pārbūvēts JDM iztvaicētājs uz EDM variantu. Rekur dažas bildtes:
Iztvaicētājs tika pārbūvēts aptuveni 2 nedēļu laikā, pa vakariem paņemoties ar lodēšanu. Un Varēja sākt ķerties pie klimata kontroles instalācijas priekiem.
Šeit mazuliet tiek pārbūvēts vakuma solenoīds priekš pečkas krāniņa
Tā vadi tiek noslēpti no drazas, mitruma un ziņkārīgām acīm
Pārējie vadi, tiek smuki pievienoti klāt oriģinālajiem stiprinājumiem un pravodkai
Un gala reazultātā rekur viņa ir
Pēc klimata kontroles un kandiškas uzstādīšanas nozvērējos ilgi un dikti neko nedarīt, bet pienāca pavasaris un atnāca HYPERFLEX poliuretāna bukses. Tānu tika izārdīta visa hadene un saliktas jaunās bukses. Daudz esu dzirdējis no cilvēkiem runas ".. o sporta bukses, gan jau baigi cietās utt.." - pilnīgas muļķības. Autiņš kļūst krietni stabīlāks nezaudējot amartizācijas īpašības.
Pa vidam, vairs jau neatceros kad, un kā lude sapuvušās stock izplūdes vietā dabūja smuku un diezgan paskaļu taisno izplūdi. Palicis vēl ir uzlikt kolektoru un bikses, bet tas viss ir procesā .
Pie "īsti neatceros kad" apgreidiem var pieskaitīt arī melno bampera pagriezienu un spārnu pagrieziena lukturu iegāde un uzstādīšana.
Pēc kāda laiciņa tika izraktis OEM Prelūdes 5.1 skaņas sistēmas trūkstošie elementi, aizmugurējais vūfers un paneļa pīkstuļu panelītis.
Tā izskatās aizmugurējais vūferis
Ja runa iet par skaņu tad visi pārējie ir JBL (aizmugurējais plaukts) un pioner (durvis) komponenti, galva protams ir PIONER, kautgan šur tur bildēs vēl ir redzama vecā SONY XPLOAD galva, kuru man zaga 3 reizes (katru reiz pa sastāvdaļai).
Visas iepriekš uzskaitītās ekstras izņemot poliuretāna bukses tika uzietas tepat iekš LV un nesakiet man ka nevar atrast, vajag tikai rakt un visu var atrast. .
Tālāk jau sekoja eBay ēra.
Pirma lietiņa manuprāt, ja protams atkal pareizi atceros, bij OEM durvju vizori (kā pareizi latviski nosaukt jejbogu nezinu). Patīkama lieta it īpaši pīpmaņiem .
Un šitā izskatās jau uzstādīti (lude izpušķota uz kāzām)
Nākošais solis, atbrīvojos no pretīgā haubes stutējamā un ieliku smukus amartiņus.
Uzreiz visiem, kas gribēs šitādu uzparikti likt uz savām ludēm - eBayā tiek piedāvāti ķipa plug&play kiti, muļķības, neviens no viņiem neder, visi ir jāpiedzen.
Cik pamanīju pēc bildītēm (pats jau esu aizmirsis secību) jau bijām ar SM starpniecību uztaisījuši swapu no H23A2 uz H22A . Tad nu mazlietiņ bilžu no šitā procesa.
Vecais "asiņojošais" 2.3
Ar MayDay vedam kautkādu aktīvu muldēšanu, ganjau par kautkādām pilnīgām muļķībām
Šitā ir oficiālā SM cenu lapa
Tākā procesa laikā var tikt klāt pie visādiem štruntiem motortelpā tike atrestaurēts akumulatora plaukts
un nomainītas šofera durvju eņģes, vecās bij pilnīgi un galīgi nosēdušās.
Nu un rekur jau pīrādziņš nāk ārā
un cits pīrādziņš nāk vietā
Pīrādziņš arī pēc kāda laika tiek pie jauna radiatora
vecais:
jaunais KOYO pēc mazām modifikācijām:
Nedaudz izskaistinot motortelpu vārstu vāks tiek nokrāstos ar pulverkrāsu zilā krāsā, uzliktas silikona radiatora trubas no X2O racing, NGK irīdija sveces un Wision Motorvorks 3 kodolu silikona svečuvadi.
Vēl pavisam panelis arī tiek pie spidometra plazmas paneļa, ļoti labi iekļaujas kopējā interjērā, bet bilde visticamāk kautkur ir, bet esu par slinku lai sameklētu .
Tadnu tā tas vis ir bijis darīts tagat pieķersimies mazuliet pie patreiz ejošajiem projektiem. .
Soziem nonācu pie secinājuma, ka prelude tiks būveta un restaurēti tikai un vienīgi vasaras braukāšanai, tāpēc pa ziemu tika sameklēts donors ar sterīliem bleķiem un izgriestas arkas un sliekšņi:
Patreiz nekādīgi nevaru atrast bildes, kur bij safočēts donors pēc sliekšņu un argu izgriešanas
Sliekšņi un arkas tika izgriesti diezgan brutāli, tapēc, lai atvieglotu darbu pie metināšanas un pirmsmetināšanas apstrādes, visas izgriestās detaļas tika izjauktas pa punktmetinājumu vietām un attīrītas. Rekur pa kādai bildītei ir aizķēries.
Visas detaļās protams pēc attīrīšanas tika apstrādātas ar pagaidu grunti, šinī gadījumā tā bij parasta pūšamā cinka grunts.
Nuja ta viņš patlaban ir, uz doto brīdi Lude atrodas pārmetināšanas procesā bildes un no procesa būs pieejamas tikai pēc tam, kad būs atrādīta dzīvē .
Ak jā pareiz ir uzstādīti arī JDM sisknu turētāji un paralēli savilkta arī automātirkā siksnu spriegošanās ietaisīte, vienīgais, kas patlaban tiek aktīvi veidots ir vadības bloks, kas ieslēgs lampiņu panelī :crazy .
Patreiz skapī vēljoprojām stāv MEGAN Racing, priekšēju un aimugurējo augšējo un apakšējo glāžu savilcēji, MSD ārējā indukcijas spole ar caurspīdīgu sadalītāja vāku, aiz dīvāna stūrī iemsta kaste ar EXEDY organisko sajūgu, kurvi un FINDANZA atvieglināto spararatu. Tāpat paralēli vēl tuvojas noslēgumam videējās kosoles pārbūves projektiņš. Un vēljoprojām noputējušas stāv V gen prelūdes 5 skrūvju stupicas, atīrītas ar smilšu strūklu un izkrāsotas ar melnu glancētu pulverīti (pulverkrāsu). Tākā vēl būs visādi diezgan interesanti apgreidi.
Nākotnes plānā un visticamākais uz nākošajiem garajiem ziemas vakariem paredzēta ludes hadenes pilnīga restaurācija caur smilšutrūklu un pulverkrāsošanu, bremžu sistēmas uzlabošana, Ludes pannas (prelūdes apakšējā daļa) attīrīšana no rūsas pleķīšiem un apstrāde un intrigas saglabāšanai vēl dažas ļoti interesantas lietas kas saistās ar ABS modifikācijām..