rrobis IVgen

Re: rrobis IVgen

Postby rrobis » 27 Aug 2014, 16:04

ir ir tur daudz. bet nu, ko lai dara. :|
bet nu jā - labāk iepostēt pat tad, ja kaut kas nesanāk, lai ir informācijas aprite. citādi LV ļoti izplatītā situācija - katrs savā garāžā kaut ko skrūvē un ja kaut kas noiet šķērsām nevienam nestāsta un nākamie kāpj uz tiem pašiem grābekļiem.
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: rrobis IVgen

Postby Krisiks » 27 Aug 2014, 17:33

rrobis wrote:ir ir tur daudz. bet nu, ko lai dara. :|
bet nu jā - labāk iepostēt pat tad, ja kaut kas nesanāk, lai ir informācijas aprite. citādi LV ļoti izplatītā situācija - katrs savā garāžā kaut ko skrūvē un ja kaut kas noiet šķērsām nevienam nestāsta un nākamie kāpj uz tiem pašiem grābekļiem.


Tu no vienas malas uz otru gāji, vai sāki ar vidu un pakāpeniski uz abām pusēm?

Es pirms nedēļas, moš divām Žopeli pārmetināju un varētu teikt ka vispār nesavilka, varbūt divās vietās max uz milimetra bedrīti un ne platāku par 1cm..
- ja kas pirmā reize :D (ja iet runa par lielu apjomu un bez papildus atbalsta)
Ex. CD7 '97 F22B5 LPG :mhihi:
Ex. EG3 '94 D13B2
Ex. CD7 '94 F22B5
User avatar
Krisiks
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 946
Joined: 20 Feb 2012, 16:18
Location: Iecava, Rīga

Re: rrobis IVgen

Postby rrobis » 27 Aug 2014, 17:56

nemetināju pats. diemžēl nav man tāda aprīkojuma un iemaņu, bet pēc šī izskatās, ka jāsāk būs par tāda iegādi domāt :-k
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: rrobis IVgen

Postby Krisiks » 27 Aug 2014, 22:02

rrobis wrote:nemetināju pats. diemžēl nav man tāda aprīkojuma un iemaņu, bet pēc šī izskatās, ka jāsāk būs par tāda iegādi domāt :-k


Personīgi es auto bleķus nopietni pirmo reizi metināju un tiešām bija ļoti labi, pats nezinu kapēc, bija nelielas iemaņas un no kolēģiem sasmēlos gudrības..

Pusautomātu aizņēmu no kaimiņa, jo tomēr sakarīgs izmaksā uz 400eiro un vairāk + maska, balons, drāts uztaisa pie 600eiro..


Bet nu daudz špakteles un būs ok, vienīgi jo biezākā kārtā jo ātrāk un trakāk sēdīsies :(
Ex. CD7 '97 F22B5 LPG :mhihi:
Ex. EG3 '94 D13B2
Ex. CD7 '94 F22B5
User avatar
Krisiks
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 946
Joined: 20 Feb 2012, 16:18
Location: Iecava, Rīga

Re: rrobis IVgen

Postby rrobis » 28 Aug 2014, 10:06

kamēr auto krāsojas radās jautājums, uz kuru varbūt zinoši ļaudis varēs atbildēt - ja 2.0 preludei liek bremzes no 2.2 pietiek tikai ar disku un supportu maiņu, vai ir jāmaina vēl kaut kas?
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: rrobis IVgen

Postby dev_hdd » 28 Aug 2014, 10:09

jāsamaina tikai diski un supporti
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: rrobis IVgen

Postby sorinson » 28 Aug 2014, 16:15

Ja drikst pajautat cik tad tev ta metinasana izmaksaja? :)
Honda Accord 2.3i SR + f20a4 - planoju ko darit
'95 BB3 spainis
User avatar
sorinson
--
--
 
Posts: 217
Joined: 24 Apr 2013, 11:24
Location: Riga <-> Liepupe

Re: rrobis IVgen

Postby Volviz » 01 Sep 2014, 16:31

Krisiks wrote:
rrobis wrote:ir ir tur daudz. bet nu, ko lai dara. :|
bet nu jā - labāk iepostēt pat tad, ja kaut kas nesanāk, lai ir informācijas aprite. citādi LV ļoti izplatītā situācija - katrs savā garāžā kaut ko skrūvē un ja kaut kas noiet šķērsām nevienam nestāsta un nākamie kāpj uz tiem pašiem grābekļiem.


Tu no vienas malas uz otru gāji, vai sāki ar vidu un pakāpeniski uz abām pusēm?

Es pirms nedēļas, moš divām Žopeli pārmetināju un varētu teikt ka vispār nesavilka, varbūt divās vietās max uz milimetra bedrīti un ne platāku par 1cm..
- ja kas pirmā reize :D (ja iet runa par lielu apjomu un bez papildus atbalsta)


Sākumā viss tika pieķerts uz punktiem, pa perimetru, tad piefleksētas kantis, lai +/- sakrīt pēc līnijām. Metināšana tika veikta pārmaiņus dažādās vietās, lai metāls atdzistu.

Jo lielāku "palagu" liek iekšā, jo grūtāk precīzi iekļauties līnijās - problēma ir detaļu kvalitātē, kur izļurkātās poļu/ķīniešu formas tikai aptuveni atkārto oriģināla siluetu. Vislābāk šie elementi der liekot pa virsu nevis aizvietojot.... :-D

Kā redzams kresajā pusē maiņas spārns ir griezts vairākās vietās, lai kaut cik iedzītu vietā. :smt002
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: rrobis IVgen

Postby Krisiks » 01 Sep 2014, 18:49

rrobis wrote:Sākumā viss tika pieķerts uz punktiem, pa perimetru, tad piefleksētas kantis, lai +/- sakrīt pēc līnijām. Metināšana tika veikta pārmaiņus dažādās vietās, lai metāls atdzistu.

Jo lielāku "palagu" liek iekšā, jo grūtāk precīzi iekļauties līnijās - problēma ir detaļu kvalitātē, kur izļurkātās poļu/ķīniešu formas tikai aptuveni atkārto oriģināla siluetu. Vislābāk šie elementi der liekot pa virsu nevis aizvietojot.... :-D

Kā redzams kresajā pusē maiņas spārns ir griezts vairākās vietās, lai kaut cik iedzītu vietā. :smt002


Tur arī radās tā lielā problēma, ja metina autobleķi, viņu jēmetina no vidus uz abām pusēm, jo ja pieķer ar punktiem tur, tad tur un tad tur viņš sāk mesties jo viņam nav kur palikt, kā arī lai labi dzesētu nepieciešams otrā pusē turēt lielu āmuru, vai metāla gabalu, kuru ar to strāvas striprumu tu neuzkarsēsi, lai piemetinātu viņu, līdz ar to viņš tev labi dzesē, neļauj uzkarst un nemet. Bet nekas, no kļūdām mācās (sajutos kā spečuks, kaut pats neko nejēdzu ](*,) :D )

Taisnību, pa virsu liekot un atstājot, piem., 1cm kantīti ir daudz mazāka iesp. kad sametīsies..
Ex. CD7 '97 F22B5 LPG :mhihi:
Ex. EG3 '94 D13B2
Ex. CD7 '94 F22B5
User avatar
Krisiks
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 946
Joined: 20 Feb 2012, 16:18
Location: Iecava, Rīga

Re: rrobis IVgen

Postby Volviz » 02 Sep 2014, 11:18

Būtu labi, ja to kuvaldu varētu visur ievadīt :roll:

Jā prasmes/atziņas, jeb pieredze ir tā lieta, kuru nevar nopirkt. Katrs nākamais darbs kļūst aizvien kvalitatīvāks un rokas taisnojas, līdz 2050 gadā, sirmām galvām esot, jaunajiem censoņām varēsim stāstīt, kā gadsimtu mijā tumšā alā tika tehnika remontēta :-D

Ja kādam ir vēlme pašam pamēģināt, nav jāpērk aparāts var droši braukt ciemos un padarboties :smt006
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: rrobis IVgen

Postby dev_hdd » 02 Sep 2014, 11:23

Esmu metināšanas Lamers :-D :-D - man viss ir vienkārši (neiedzziļinos: vēja virzienā, pērkona dārdu biežumā, sniega segas biezumā, ābolu daudzumu vienā zarā, tārpu koncentrāciju sēnēs utt ): vainu labi sametināts vai slikti :-D :-D !!!

Izteiciens retorisks :mhihi: !!
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: rrobis IVgen

Postby Volviz » 02 Sep 2014, 11:36

Ja retorika, tad retorika :-D
Labi un kavlitatīvi nav mērāmi jēdzieni, izpratne rodas no salīdzināšanas ar citu darbu/ uzkrāto pieredzi tādejādi skala katram ir sava, kas vienam šķiet ideāli cits šķobās.

Pašam skatoties uz metāla ielāpiem savam Olvo, kas veikti pāris gadus atpakaļ, tagad šķiet ..labāk būtu ēdis... :-D iespējams vēl pēc kāda laika šodienas darinājumi noslīdēs kvalitātes skalā :mhihi:

Kā tur Focus teica - nekad neesmu teicis, ka taisu ideāli :plusviens:
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Re: rrobis IVgen

Postby CaraCal » 15 Sep 2014, 19:03

Nācās vienam skābam pāris dienas atpakaļ arku metināt.
Image
Blakus boksā baigie metālu kalēji un metinātāji, visnoataļ meistari. Speciāli aizgāju vēl izprašņāt kā pareizāk, kā lai izdara, lai mazāk savelk utt.

Veči ātri atcirta, ka pats Dievs to metālu vilkšanos (īpaši uz plāniem un liektiem auto bleķiem) tolkam nesaprot.
Tāpēc mums ir dota tāda manta kā špaktelis. :D
ED 6 - spolē
ED 2/4 - pašam savs šrots
CA5 Aerodeck
CA5 Accord EX
EE5 4WD
FRV 1.7
FRV 2.0
Stream RN3
Poliuretāna izstrādājumi
Metināšanas un smilšu strūklas pakalpojumi
CaraCal
LHK biedrs - Saimnieces meklētājs
LHK biedrs - Saimnieces meklētājs
 
Posts: 699
Joined: 02 Nov 2009, 20:57
Location: Jelgava

Re: rrobis IVgen

Postby dev_hdd » 15 Sep 2014, 20:47

CaraCal wrote:Nācās vienam skābam pāris dienas atpakaļ arku metināt.
Blakus boksā baigie metālu kalēji un metinātāji, visnoataļ meistari. Speciāli aizgāju vēl izprašņāt kā pareizāk, kā lai izdara, lai mazāk savelk utt.

Veči ātri atcirta, ka pats Dievs to metālu vilkšanos (īpaši uz plāniem un liektiem auto bleķiem) tolkam nesaprot.
Tāpēc mums ir dota tāda manta kā špaktelis. :D


Tev jau tā arka no donora izgriezta, rrobim bij remontarkas - metālu atšķirības kardinālas. Manai lamatai arī tika donora arkas un sliekšņi, savilka tikai vienu plakni uz arkas - pakarsējām un viss nostājās savā vietā.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: rrobis IVgen

Postby rrobis » 19 Nov 2014, 21:16

Garajās brīvdienās sanāca nedaudz padarboties, tad nu arī neliela atskaite par paveikto ar telefonbilžu reportāžu.

Jau kādu laiciņu atpakaļ tika iepirkts šāds:

Image

Tad tika nomainīti visi blīvslēgi, siksnas un viss pārējais, kas nu bija nepieciešams pie dzinēja standarta apkopes un eļļas sūces novēršanas un sestdien pa dienu sākās process:

Image

Līdz sestdienas vakarā Honda iestājās svara vērotājos:

Image

un kā tad bez iepozēšanas

Image

Pēc nelielas atpūtas svētdien, pirmdien turpinājām iesākto:

Image

Progress labs...

Image
Image

pirmais šķīliens bez papildus sensoriem, kas nebija F20A4 (vadi karājas pār spārnu):

Image

Pieleca ar pirmo bez nekādas rīstīšanās, šķidrumu noplūdēm vai Check Engine lampiņām, ja neskaita nepievilktos sensorus. Testa režīmā dzinējs tika uzsildīts, visu sistēmu šķidrumi papildināti līdz vajadzīgajam līmenim, lai sākot braukt nav pārsteigumu - viss darbojās kā tam būtu jāstrādā. Tad vilkām klāt papildus vadus, kas nepieciešami, lai darbojas VTEC, IAB un detonācijas sensors. Arī otrā iedarbināšana rezultējās bez jebkādām kļūdām, līdz ar to otrdien, 7 no rīta pasākums bija beidzies.
Kopumā esmu ar rezultātu ļoti apmierināts - dzinēja dinamika ir tiešām patīkama un cēliens arī līdz VTEC ir jūtami labāks kā iepriekš (kapteinis acīmredzamais :smt005 )
Viena lieta gan atklājās tikai mājupceļā - spidometrs rāda ātrumu jūdzēs (donors bija no Britu salām) un pēc nelielas parakšanās internetos un reālās dzīves testiem, izskatās, ka ir veikts pirmās metodes mods. Tā nebūtu problēma - šis tiks likvidēts tuvākajā laikā, jo pie viena pasākuma nesanāca nomainīt izspiedējgultni un sajūga disku.

Katrā ziņā ieguvumu šadam procesam daudz - ļoti svarīgs punkts noteikti neatsverama pieredze, jo neko tādu nebiju darījis - ikdienā ar auto lietām saistība ir nekāda.
Protams, H22A + M2B4 kārba ar LSD papildu komentārus par ieguvumiem laikam neprasa :-D

Katrā ziņā milzīgs paldies brālim (Imis), jo bez viņa šo visu nekādi nebūtu paveicis, kur nu vēl tik operatīvi.

Tagad tuvākie darbi - nomainīt sajūga disku, izspiedējgultni, noņemt MPH konverteri, braukt.

Ja nu kādam interesē analogs swaps, tad varu iepostēt sarakstu ar detaļām, kas ir savstarpēji savietojamas un kuras ne, ja maina dzinēju un kārbu:

derēs no jebkura F sērijas 2.0/2.2 dzinēja:
  • Pusasis un gan iekšējās, gan ārējās granātas
  • Starteris
  • Stūres pastiprinātājs
  • Vakuma sūknis
  • Radiators
  • Degvielas sūknis
  • Visi motora/kārbas stiprinājumi
  • Salona provodka
  • Gaisa filtrs/ieplūde līdz droselei
  • Degvielas filtrs
  • Visas vakuma, dzesēšanas, pastiprinātāja uc trubiņas

nederēs/jāpielāgo procesa laikā:
  • Dzinēja provodka - JDM viss ir uz otru pusi, līdz ar to neviens vadu kronšteins nederēs. kad sasprauž kopā ar salona vadiem, tie brīvi karājas virs ātrumkārbas trosēm, kā arī ir jāpievelk papildus vadi priekš IAB, Detonācijas sensora, VTEC solenoīda un VTEC eļļas spiediena devēja uz vadības bloku, masu (jebkuru) un aizdedzes + jeb +12V, kā arī jāpagarina degvielas sprauslu vadi līdz štekerim
  • Izplūdes kolektors
  • MAP sensors
  • Ģenerators (varbūt arī der, bet tā kā man bija pareizais, uzliku to)
  • Sadalītājs
  • Vadības bloks
  • Degvielas caurule, kas iet no filtra uz degvielas sliedi - iznāk uz nepareizo pusi un nepietiek garumā.
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

PreviousNext

Return to Prelude

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron