akamviegli wrote:Tā... auto ir BEIDZOT nonācis manās rokās...
mīļais cilvēk, kāpēc Tu nelasi, ko Tev pieredzējuši cilvēki saka???akamviegli wrote:Tā... auto ir BEIDZOT nonācis manās rokās...
Pie tam ar pusbāku un lec no pirmā.. iet un ar motoru viss izskatās pagaidām top cuzand..
ir uzsists kreisas pr.stūris un noskrāpēts sāns.. Jāmaina pr.kr.lampa un laikam spārns..
Šobrīd konstatēts sekojošais:
+ viss taisns, strādā un nav slēptu kasjaku
+ piekare un motors ir ļoti labā stāvoklī
- joprojām nav skaidrs kur ņemt daļas pārbūvei un cik maksās
- laikam stūres reika ctr ir īsāka kā parastajam Civim un nederēs no kura katra
- lai pārliktu stūri jāpārmetina starpsiena.. tur ir jautājums kā to kvalitatīvi izdarīt un ko darīt ar VIN...??
? Vai var Civic pārregulēt priekšējās lampas uz Eiropas variantu??
Vai ja jau viena sasista jānomaina arī otra..
Janchux wrote:Tu jau visu esi nopircis un esi gatavs ķerties klāt, vai vēl tikai par to domā?
Ja tikai vēl domā, tad visupirms iesaku visu riktīgi izpētīt. Piemēram, Preludei bija salīdzinoši vienkārši izzāģēt starpsienu un no jauna iemetināt. Bet cik biju pētījis dažām franču mašīnām, tad tām tas bija praktiski neiespējami, jo bija jāzāģē arī gabals ārā no lanžerona. Kaut gan dažiem VW starpsiena pat ir skrūvējama un jāmetina tur vispār nav nekas.
Tad nākamais ir jāpēta detaļas kas nepieciešamas. To var sadalīt divās daļās detaļas kas nepieciešamas motora pusē un salona pusē.
Salona pusē, vislielākās problēmas būs ar pravodku un ventilācijas sistēmām. Pārējais varētu būt +/- universāls. Pravodku ieteiktu meklēt no mašīnas ar stūri pareizajā pusē. Nezinu vai kāds elektriķis uzņemsies to darīt, zinot cik daudz elektronikas ir mūsdienu mašīnā. Jau Preludes pravodkas pārbūvei man 2 elektriķi atteicās. Piekritīs muļķis bez pieredzes, kurš nezina ko dara (daudz elektrogļuku nākotnē) vai profesionālis, kurš zina ko darīt un kā to izdarīt (dārgi).
Motora pusē, jāskatās kas ir ar vakumsūkņiem un bremžu pastiprinātājiem, jo tie visi skrūvējas pie starpsienas un varētu būt unikāli.
Vēl noteikti uzmanība jāpievērš stūres reikai. Ja jau pārbūvē Type-R Civicu, tad noteikti gribi šīs mašīnas jaudu un vadāmību. Stūres reika iespējams arī būs jāmaina (Preludei bija). Ja liksi reiku no "parastā" Civica, tad noteikti zaudēsi Type-R vadāmības īpatnības. Reika nav lēta.
Nākamais - lukturi. Ar UK lukturiem apskati neiziesi. Būs jāpērk arī tie. Lukturi nav lēti.
Tā pat visi durvju apdares paneļi, slēdži, u.t.t. (pērkot šos sīkumus šrotā, tas būs nejēdzīgi dārgi).
Vēl viens būtisks brīdinājums. Lai Latvijā legāli pārbūvētu mašīnu ir nepieciešams pārbūves projekts (laikam skaitījās 2. pakāpe). Ja tiešām to darīsi legāli, tas būs nereāli dārgi un sarežģīti.
Ja būvēsi nelegāli, tad viss ir jāuztaisa tā, lai nevienam nerodas aizdomas un jāmēģina iestāstīt ka esi atradis anglijā vienu no retajām mašīnām kas pa turieni brauca ar stūri kreisajā pusē.
Katrā ziņā pārbūve nopietna un resursu ietilpīga. Jāskrūvē būs ĻOTI daudz un nauda dažādiem sīkumiem aizies nenormāli.
Mans personīgais viedoklis ir tāds ka pārbūvēt ir vērts tikai retas un ļoti labi saglabājušās mašīnas kādas nav pieejamas Latvijā, bet ir pieejamas tur.
Domāju ka kopumā šāda pārbūve varētu izmaksāt nedaudz lētāk nekā nopirkt normālu civicu, tikai tādā gadījumā ja nerēķina paša darbu un visu vari izdarīt pats. Ja šo uzticēsi citam, tad lētāk nesanāks. Plus pie šādām pārbūvēm ir miljons vietas kur var "nolaist lažu" un nesataisīt visu kārtīgi. Kas nākotnē var radīt dažādus gļukus un problēmas.
Es Tev ieteiktu tomēr sakrāt un nopirkt jau normālu Type-R.
Kaut gan, kad es sāku savu projektu, tad man arī visi teica tā pat. Bet es to paveicu. Darīju pats (izņemot elektrību). Gļuku nav. un sanāca lētāk.
DimanC wrote:mīļais cilvēk, kāpēc Tu nelasi, ko Tev pieredzējuši cilvēki saka???akamviegli wrote:Tā... auto ir BEIDZOT nonācis manās rokās...
Pie tam ar pusbāku un lec no pirmā.. iet un ar motoru viss izskatās pagaidām top cuzand..
ir uzsists kreisas pr.stūris un noskrāpēts sāns.. Jāmaina pr.kr.lampa un laikam spārns..
Šobrīd konstatēts sekojošais:
+ viss taisns, strādā un nav slēptu kasjaku
+ piekare un motors ir ļoti labā stāvoklī
- joprojām nav skaidrs kur ņemt daļas pārbūvei un cik maksās
- laikam stūres reika ctr ir īsāka kā parastajam Civim un nederēs no kura katra
- lai pārliktu stūri jāpārmetina starpsiena.. tur ir jautājums kā to kvalitatīvi izdarīt un ko darīt ar VIN...??
? Vai var Civic pārregulēt priekšējās lampas uz Eiropas variantu??
Vai ja jau viena sasista jānomaina arī otra..Janchux wrote:Tu jau visu esi nopircis un esi gatavs ķerties klāt, vai vēl tikai par to domā?
Ja tikai vēl domā, tad visupirms iesaku visu riktīgi izpētīt. Piemēram, Preludei bija salīdzinoši vienkārši izzāģēt starpsienu un no jauna iemetināt. Bet cik biju pētījis dažām franču mašīnām, tad tām tas bija praktiski neiespējami, jo bija jāzāģē arī gabals ārā no lanžerona. Kaut gan dažiem VW starpsiena pat ir skrūvējama un jāmetina tur vispār nav nekas.
Tad nākamais ir jāpēta detaļas kas nepieciešamas. To var sadalīt divās daļās detaļas kas nepieciešamas motora pusē un salona pusē.
Salona pusē, vislielākās problēmas būs ar pravodku un ventilācijas sistēmām. Pārējais varētu būt +/- universāls. Pravodku ieteiktu meklēt no mašīnas ar stūri pareizajā pusē. Nezinu vai kāds elektriķis uzņemsies to darīt, zinot cik daudz elektronikas ir mūsdienu mašīnā. Jau Preludes pravodkas pārbūvei man 2 elektriķi atteicās. Piekritīs muļķis bez pieredzes, kurš nezina ko dara (daudz elektrogļuku nākotnē) vai profesionālis, kurš zina ko darīt un kā to izdarīt (dārgi).
Motora pusē, jāskatās kas ir ar vakumsūkņiem un bremžu pastiprinātājiem, jo tie visi skrūvējas pie starpsienas un varētu būt unikāli.
Vēl noteikti uzmanība jāpievērš stūres reikai. Ja jau pārbūvē Type-R Civicu, tad noteikti gribi šīs mašīnas jaudu un vadāmību. Stūres reika iespējams arī būs jāmaina (Preludei bija). Ja liksi reiku no "parastā" Civica, tad noteikti zaudēsi Type-R vadāmības īpatnības. Reika nav lēta.
Nākamais - lukturi. Ar UK lukturiem apskati neiziesi. Būs jāpērk arī tie. Lukturi nav lēti.
Tā pat visi durvju apdares paneļi, slēdži, u.t.t. (pērkot šos sīkumus šrotā, tas būs nejēdzīgi dārgi).
Vēl viens būtisks brīdinājums. Lai Latvijā legāli pārbūvētu mašīnu ir nepieciešams pārbūves projekts (laikam skaitījās 2. pakāpe). Ja tiešām to darīsi legāli, tas būs nereāli dārgi un sarežģīti.
Ja būvēsi nelegāli, tad viss ir jāuztaisa tā, lai nevienam nerodas aizdomas un jāmēģina iestāstīt ka esi atradis anglijā vienu no retajām mašīnām kas pa turieni brauca ar stūri kreisajā pusē.
Katrā ziņā pārbūve nopietna un resursu ietilpīga. Jāskrūvē būs ĻOTI daudz un nauda dažādiem sīkumiem aizies nenormāli.
Mans personīgais viedoklis ir tāds ka pārbūvēt ir vērts tikai retas un ļoti labi saglabājušās mašīnas kādas nav pieejamas Latvijā, bet ir pieejamas tur.
Domāju ka kopumā šāda pārbūve varētu izmaksāt nedaudz lētāk nekā nopirkt normālu civicu, tikai tādā gadījumā ja nerēķina paša darbu un visu vari izdarīt pats. Ja šo uzticēsi citam, tad lētāk nesanāks. Plus pie šādām pārbūvēm ir miljons vietas kur var "nolaist lažu" un nesataisīt visu kārtīgi. Kas nākotnē var radīt dažādus gļukus un problēmas.
Es Tev ieteiktu tomēr sakrāt un nopirkt jau normālu Type-R.
Kaut gan, kad es sāku savu projektu, tad man arī visi teica tā pat. Bet es to paveicu. Darīju pats (izņemot elektrību). Gļuku nav. un sanāca lētāk.
tad kāpēc Tu vakar uzdevi jautājumu par lukturiem, ja Tev jau pirms nedēļas pateica, ka lukturi nederēs?akamviegli wrote:Mīļais cilvēk, viss ir noskaidrot.. Type- R reika ir atrasta... šobrīd tiek meklēti pārējie loriņi, kas pa lielam arī ir aizrunāti... t.i., starpsiena, panelis, logu tīrītāji..
jautājums saglabājās par pedāļiem... un vēl kaut kādiem štruntiem..
DimanC wrote:tad kāpēc Tu vakar uzdevi jautājumu par lukturiem, ja Tev jau pirms nedēļas pateica, ka lukturi nederēs?akamviegli wrote:Mīļais cilvēk, viss ir noskaidrot.. Type- R reika ir atrasta... šobrīd tiek meklēti pārējie loriņi, kas pa lielam arī ir aizrunāti... t.i., starpsiena, panelis, logu tīrītāji..
jautājums saglabājās par pedāļiem... un vēl kaut kādiem štruntiem..
essential wrote:ja nav top secret, varbūt zini, kur LV tirgojās Type r uz daļām?
Volviz wrote:Kādu laiku atpakalj Spūņciemā bija pāris Triperi uz detaljām...tur vēl Bensona rallija hondas dzjeki skrūvēja.
essential wrote:Volviz wrote:Kādu laiku atpakalj Spūņciemā bija pāris Triperi uz detaljām...tur vēl Bensona rallija hondas dzjeki skrūvēja.
ir kādas konkrētākas koordinātes?
Martinsh wrote:essential wrote:Volviz wrote:Kādu laiku atpakalj Spūņciemā bija pāris Triperi uz detaljām...tur vēl Bensona rallija hondas dzjeki skrūvēja.
ir kādas konkrētākas koordinātes?
iebraucot spunciemaa no riigas puses, tuuliit aiz ziimes pirmais kreisais un tad liidz galam un tur angārs. iepriekš uzvani un pajautā vai ir 29213095 Atis
akamviegli wrote:? Vai var Civic pārregulēt priekšējās lampas uz Eiropas variantu??
Vai ja jau viena sasista jānomaina arī otra..
Return to Civic - EP / EU / FG / FN (pēc 2001)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest