KKTK EU8 - Ezis

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby seisis » 17 Feb 2013, 11:44

Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)

Viņam tak 282mm ludes suporti,vaitad 1,7 arī ir tādi paši?
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby Rixis » 17 Feb 2013, 17:59

seisis wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)

Viņam tak 282mm ludes suporti,vaitad 1,7 arī ir tādi paši?

ja pareizi atceros, tad jā..un ar 4x100 ;)
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2774
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Itāļu Hondā

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby Chill » 17 Feb 2013, 20:11

Rixis wrote:
seisis wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)

Viņam tak 282mm ludes suporti,vaitad 1,7 arī ir tādi paši?

ja pareizi atceros, tad jā..un ar 4x100 ;)


|-X 1.7 d nāk 260mm, šie nāk no MG ZR 282mm un 4x100
Honda Civic EH9
->D16Z6 R.I.P.
-->Mini-me D15B2+D16Z6 (Ex)
--->D16Z6 SOLD

Peugeot 206 '00 1.9D
User avatar
Chill
----
----
 
Posts: 484
Joined: 15 Apr 2008, 06:23
Location: Ogre

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby seisis » 18 Feb 2013, 09:56

Chill wrote:
Rixis wrote:
seisis wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)

Viņam tak 282mm ludes suporti,vaitad 1,7 arī ir tādi paši?

ja pareizi atceros, tad jā..un ar 4x100 ;)


|-X 1.7 d nāk 260mm, šie nāk no MG ZR 282mm un 4x100

Vot,par šito es runāju!
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby KKTK » 18 Feb 2013, 13:51

Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)
Kur tad nu vēl biezākus... Supportiem paredzēti 23mm biezi diski. Nopirktie arī ir 23mm, bet viņiem nezkāpēc ir ļoti maz vietas supportā. Vienā malā 1mm otrā gandrīz nemaz.
Un nekādi prelūdes bremžu diski (bez pārurbšanas) neder, jo prelūdēm ir vai nu 5x skrūves vai 4x114mm, kas tātad neder parastajam civikam.

Jautājums: Vai kāds zin cik liels ir Type-R civika priekšējo bremžu supporta cilindra diametrs?
EU8: Image EP3: Image
User avatar
KKTK
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1480
Joined: 22 Jan 2007, 09:33
Location: Lielvārde

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby seisis » 18 Feb 2013, 14:40

KKTK wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)
Kur tad nu vēl biezākus... Supportiem paredzēti 23mm biezi diski. Nopirktie arī ir 23mm, bet viņiem nezkāpēc ir ļoti maz vietas supportā. Vienā malā 1mm otrā gandrīz nemaz.
Un nekādi prelūdes bremžu diski (bez pārurbšanas) neder, jo prelūdēm ir vai nu 5x skrūves vai 4x114mm, kas tātad neder parastajam civikam.

Jautājums: Vai kāds zin cik liels ir Type-R civika priekšējo bremžu supporta cilindra diametrs?

Tev neder suportu attālumi,tāpēc ka visiem suportu stiprinājumiem ir kādi mm jāslīpē nost,lai derētu,precīzi cik mm neatceros vairs!
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby Woox » 18 Feb 2013, 23:10

KKTK wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)
Kur tad nu vēl biezākus... Supportiem paredzēti 23mm biezi diski. Nopirktie arī ir 23mm, bet viņiem nezkāpēc ir ļoti maz vietas supportā. Vienā malā 1mm otrā gandrīz nemaz.
Un nekādi prelūdes bremžu diski (bez pārurbšanas) neder, jo prelūdēm ir vai nu 5x skrūves vai 4x114mm, kas tātad neder parastajam civikam.

Jautājums: Vai kāds zin cik liels ir Type-R civika priekšējo bremžu supporta cilindra diametrs?


Cilindra diametru nezinu, bet EP3 virzuļa diamters ir 54mm un augstums 47mm
Honda CTR ('04) K20A2 - Ex
Honda Civic EJ2 ('94) D15B7 - Ex
Woox
-
-
 
Posts: 163
Joined: 28 Jan 2005, 13:53
Location: Rīga

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby girts.bricis » 19 Feb 2013, 22:40

Woox wrote:
KKTK wrote:
Rixis wrote:nākošajā reizē liec bremžu diskus no 1.7d versijas, tie esot biezāki, līdz ar to ilgāk iet ;)
Kur tad nu vēl biezākus... Supportiem paredzēti 23mm biezi diski. Nopirktie arī ir 23mm, bet viņiem nezkāpēc ir ļoti maz vietas supportā. Vienā malā 1mm otrā gandrīz nemaz.
Un nekādi prelūdes bremžu diski (bez pārurbšanas) neder, jo prelūdēm ir vai nu 5x skrūves vai 4x114mm, kas tātad neder parastajam civikam.

Jautājums: Vai kāds zin cik liels ir Type-R civika priekšējo bremžu supporta cilindra diametrs?


Cilindra diametru nezinu, bet EP3 virzuļa diamters ir 54mm un augstums 47mm

call me stupid, bet vai tad tas nav viens un tas pats? :D
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby KKTK » 05 May 2013, 19:52

Labu gribot vēlējos nokrāsot jaunos bremžu disku vidus, bet sanāca kaut kāds feils.
Attaukoju, R-M man pakonsultēja, ka nomatēt būs īsti neiespējami un nevajag. Nopūtu ar 4CR-Thermo Spray, 30min pacepināju pie 100C
Image
Bet, tikai izskatās labi - klāt neturās. Ar nagu var nokasīt. Tīrot līmlentas līmes paliekas atklājās, ka visu krāsu var nomazgāt ar vaitspirtu (ja tic tam, kas rakstīts uz pudeles :x)
Kas tā sū... par tādu krāsu? :melnaa:
EU8: Image EP3: Image
User avatar
KKTK
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1480
Joined: 22 Jan 2007, 09:33
Location: Lielvārde

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby dev_hdd » 05 May 2013, 19:59

savējos diskus matēju ar strūklu un krāsoju ar termokrāsu, pielipa uz urrā - par naga metodi var aizmirst.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby KKTK » 22 May 2013, 21:44

Nu tad beidzot palielinātie bremžu diski uzlikti! \:D/ Iesvesma bija no šī saita. Tātad Rover MG ZR 282mm diski, dev_hdd atrestaurēti prelūdes supporti. Viss principā plug&play, vienīgais dēļ ludes cita bremžu novietojuma supporta labā un kreisā puse jāmaina vietām. Citādi atgaisošanas caurums sanāk lejā un galīgi nevar atgaisot. Labi brīdi ņēmāmies ](*,) līdz nāca skaidrība, ka rakstītam nedrīkst ticēt :smt004
Image
Vēl, kā jau internetā rakstīts, ārējā skava ir ļoti tuvu
ImageImage
tātad 0.5-1mm jānostrīķē. Un vēl bremžu diksu aizargpanna vai kā viņu sauc ir nedaudz jāapgraiza, lai netraucē supportam. Tas arī viss.
Image
Starp citu ziemas 15" bleķa diski arī līdz ar nagiem uzlien.
Rādās, ka galvenais bremžu cilindrs spēj spiest. Piedils diski un kluči, tad laikam varēs just īsto kampienu, jo patreiz lielu atšķirību nesajutu.
EU8: Image EP3: Image
User avatar
KKTK
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1480
Joined: 22 Jan 2007, 09:33
Location: Lielvārde

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby dev_hdd » 23 May 2013, 08:20

Nutad beidzot - ij pusgas nepagāja :-D !! Tavā gadījumā tos papildus 0.5-1mm dod pulverkrāsas slānis, jo šitie man bij paši pirmie strūklotie un pulverotie un krāsas slānis bij diezgan pabiezs (~1.5mm). Tagadējos jau pulverotājiem esu iemācijis taisīt ar max 1mm slāni.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby KKTK » 26 Feb 2014, 13:39

Auto bija aizripināts uz 120'000 megapkopi.
Tur mainīta zobu siksna, sveces, regulēti vārsti, arī ātrumkārbas eļļa un tad vēl standart lietas kā jebkurai standarta apkopei.
Bojājums gada laikā ir viens stūres stieņa gals, norauta lukturu stiprinošā skrūve. Nedaudz ieplīsusi priekšas piekares plaukta viena liela bukse, bet vēl var braukt.
Ā, jā nupat pēdējo nedēļu laikā dabūta sista plaisa pakaļ lukturī - dēm... kurš?

Un tad tikko kā teicamniekam izieta TA :]
Bremžu ziņā priekšai pāreja uz 282mm diskiem ir devusi it kā nelielu uzlabojumu no 2.30 uz 2.50.
Bet restaurēti aizmugurējie supporti gan no pagājušā gada 1.50 (rocene 1.20) palekušies uz 2.00 gan darba bremzei, gan rocenei. Prieks bija pūlēties liekot kopā to puzli :) un galīgi nav zēl dev_hdd samaksātajai strūkošanai/krāsošanai :)

P.S. Nez vai dēļ vārstiem vai svecēm, bet ir sajūtami uzlabojumi mazos apgriezienos - labāk ceļ :smt005
EU8: Image EP3: Image
User avatar
KKTK
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1480
Joined: 22 Jan 2007, 09:33
Location: Lielvārde

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby dev_hdd » 26 Feb 2014, 14:11

sagļukoju biki
Last edited by dev_hdd on 26 Feb 2014, 14:12, edited 1 time in total.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: KKTK EU8 - Ezis

Postby dev_hdd » 26 Feb 2014, 14:11

KKTK wrote:Auto bija aizripināts uz 120'000 megapkopi.
Tur mainīta zobu siksna, sveces, regulēti vārsti, arī ātrumkārbas eļļa un tad vēl standart lietas kā jebkurai standarta apkopei.
Bojājums gada laikā ir viens stūres stieņa gals, norauta lukturu stiprinošā skrūve. Nedaudz ieplīsusi priekšas piekares plaukta viena liela bukse, bet vēl var braukt.
Ā, jā nupat pēdējo nedēļu laikā dabūta sista plaisa pakaļ lukturī - dēm... kurš?

Un tad tikko kā teicamniekam izieta TA :]
Bremžu ziņā priekšai pāreja uz 282mm diskiem ir devusi it kā nelielu uzlabojumu no 2.30 uz 2.50.
Bet restaurēti aizmugurējie supporti gan no pagājušā gada 1.50 (rocene 1.20) palekušies uz 2.00 gan darba bremzei, gan rocenei. Prieks bija pūlēties liekot kopā to puzli :) un galīgi nav zēl dev_hdd samaksātajai strūkošanai/krāsošanai :)

P.S. Nez vai dēļ vārstiem vai svecēm, bet ir sajūtami uzlabojumi mazos apgriezienos - labāk ceļ :smt005



Labāk ceļ jo pieregulēja vārstus :wink: !! Prieks censties attiecībā uz supportiem. priekšai vajag lielo vakumņiku no preludes vai cc; cg accorda. Cerams ka SUņMotora demagoģija nesabojāja garastāvokli :roll: !!
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

PreviousNext

Return to Civic - EP / EU / FG / FN (pēc 2001)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron