Ja kādam interesanti, neliela atskaite par FN2 ekspluatāciju 14 mēnešu garumā.
Laika posms no 2013 g novembra (61400 km) līdz šodienai, 79xxx km (neatceros, slinkums iet līdz mašīnai
)
Pr. kr. amort. atbalsts & gultnis - €77
divas eļļas maiņas + salona un gaisa filtri - €100
pr. stabilizatora atsaites - €50
Kasko dīvainā kārta arī ir maksā lēti priekš it kā performance auto, ~€340 gadā
Papildus tam nopirkti citi diski un riepas un aizsargvāki miglam, bet tas jau tūūnings.
Ar mašīnu esmu ļoti apmierināts - uzdevumu "nodrošināt ikdienas pārvietošanas ar minimālam izmaksām/galvassāpēm, bet sniegt lielāku prieciņu neka bmvagudi tdi" tā pilda ideāli. Vienu brīdī gan bija uznākusi depresija un apnika kratīšanas un gribēju auto pārdot, bet tad uzliku R17 un sapratu ka 1) viss ir labi
un 2) tāpat nav neka cita, kas būtu manam vajadzībām atbalstošāks. Vienīgais auto uz kuru es gribētu pārkāpt no FN2 ir 86, bet tāds pašlaik nebūs pa kabatai, kādu laiku jānogaida. Un jāturpina baudīt Hondas kārsto hetču.