Nja. Pēdējā laika jautrākais pasākums. Kārtējā Hondas bāka. Šoreiz CC Akords. Šeit bij viss slikti.
Jau saņemot likās viss slikti. Šādi izskatījās nedēļu pēc iepūšanas ar smilti. Joka pēc tika atstāts pliks dzelzis lai redzētu visas tās vietas, kur tek. Bāka bij tvaicēta tādēļ ar iekšā esošā kodensāta daudzumu pietika lai caur esošajiem caurumiem izlīstu ārā rūsa.
Caurumi pat zem štropēm
Bet īpašniekam uzsmaidīja veiksme un iekš diviauto tika sadabūta jauna.
Esat uzmanīgi ar jaunām bākām. Ja tās ilgi mētājas pa noliktavām, var notikt šādi
Nodrāzta visa transporta grunts (ļoti švaks pārklājums)
Atjaunotas visas OEM gumijas
Un melns matēts pulveris (grunts, krāsa).
Bākai tika nahrenizēta ventelācijas klape (ta ventelācija kuru būtu jānodrošina ogles filtram, bet visiem tas ogles filtrs ir sen kā miris). Protams ka viss izpildīts no ņeržas.
Un takā jaunajai bākai atšķīrās perifiērijas stiprināšanas metode, tad nācās pielāgot arī pludiņu. Pludiņam izveidota custom blīve no benzīnizturīgas gumijas.