snikers wrote:Vai nippon nodarbojas( vispār jau vajadzētu)ar auto, kas tiek atsaukti ražotāja defekta dēļ? Konkrēti šobrīd tiek atsaukti ASV tirgū izplatītie 2001. un 2002. gada auto kuriem var būt problēmas ar gaisa spilveniem. Ir vēlme pārbaudīt vai tas skar arī manu auto.
Sāku meklēt kontaktus Eiropas līmenī, jo bišku jau sāk apnikt. Honda Accord Tourer 2.4, kurš "piepačkāts" ar elektroniku. Jo tālāk, jo trakāk sāk palikt. Autiņam nedaudz pāri pa 5 gadiem, bet tā laikā ir mainīta elektroniskā sēdekļu regulēšana (mainīta tika visa sēdekļa pamatne), mainīts bagāžnieka vāka mehānisms, kas atver/aizver bagāžnieka vāku, mainīts motors, kas darbina centrālo atslēgu, lambda zonde, mainīti vēl dažādi megzli, no kuriem katrs svārstījās 100ls robežās neskaitot darbu problēmas diagnostikai un detaļas nomaiņai. Lieki teikt, ka lielākie darbi tika darīti pēc garantijas perioda.
Nu un pēdējā lielākā sāpe, kas tika nesen kā konstatēta nespējot attaisīt !!! bagāžnieka vāku, ir kaut kāda "sūda" (man citu vārdu nav) kārtējā motora sabojāšanās, kura pasūtīšanas maksa ir 260ls!!! Kā var salikt mašīnā elektroniku, kas pēc 3-5 gadiem sāk viena pēc otras šķiebties ārā. Mana uzticība H sāk izteikti mazināties un ja es gadus 2 atpakaļ slavināju H kvalitāti, tad šobrīd es esmu diametriāli pretējās domās.
Ar šo es saprotu, ka nākošās mašīnas iegādē tiks ņemts vērā kritērijs pēc iespējas mazāk elektronikas, kā arī lai cik tas skumji nebūtu, iespējams, ka tā nebūs Honda, diemžēl... Atradīšu kontaktus, kam šo aizsūtīt no H ražotājiem, ar lielāko prieku aizsūtīšu.