zapis wrote:Vakardien vakarā honda piešķīlās ar pirmo reizi. Nedaudz neticAmi. Sadalītājs ritīgs konstruktors, bet iet. Tas pats vecais ar ārējo komuntātoru Tagad tikai jautājums vai man strādās sajūgs. Problēma ir tā, ka sajūgs ar visu kurvi ir no EG hidroliskās kārbas, bet man ir vecā labā trosiniece. Pēc izskata nedaudz atšķīrās Bet pēc izmēriem viss sagāja kopā.
zirguzagliss wrote:zapis wrote:Vakardien vakarā honda piešķīlās ar pirmo reizi. Nedaudz neticAmi. Sadalītājs ritīgs konstruktors, bet iet. Tas pats vecais ar ārējo komuntātoru Tagad tikai jautājums vai man strādās sajūgs. Problēma ir tā, ka sajūgs ar visu kurvi ir no EG hidroliskās kārbas, bet man ir vecā labā trosiniece. Pēc izskata nedaudz atšķīrās Bet pēc izmēriem viss sagāja kopā.
Man jau liekas ka sajugs ar kurvi der gan uz hidro gan uz parasta vismaz esmu pats licis un braukajis.
zapis wrote:Pavasaris, Honda tiek vilkta ārā. Gribu tikt beidzot skaidrība ar aizdedzes lietām. Stāv virsū kā izrādās TD22U sadalītājs, tas kurš laikam vtec nāk ar to ārējo komuntātoru no vw kurš tur nepaķeksi pielipināts, ir vēlviens no 1.5 kodu nezinu bet štekeri neatbilst, nāca līdzi šim motoram kad mainīju. Ķīsēlis ir baigais, tpc jautājums, cik viegli būtu saķīmiķot lai šitais no 1.5 ietu, jo to, kas tagad TD22U nevar noregulēt, sanāk zāģet ārā 2mm no stiprinājuma. Atgādinu stāv PG-MFI iešprice uz 1.5 d15b2
zapis wrote:Tev nav tāds rezervē?
Return to Civic&CRX - EC / ED / EE / u.c. (līdz '91)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest