Skaistule un Briesmonis

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby girts.bricis » 05 Apr 2014, 18:57

Karouč, mans i atpakaļ tevzemē banānijā un darbs pie K-RX build`a ir atsācies pilna sparā.
Paldies Volvim par to ka atļava papreperēt savu type-r lai tiktu pie kkādas skaidrības ar vadiem.

Šodien "piedarbināju"...

Watch on youtube.com
Last edited by girts.bricis on 14 Nov 2014, 23:50, edited 1 time in total.
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby Pakalns » 05 Apr 2014, 21:06

kad stellēsi iekšā?
Honda civic sedan Ed4 - summer party car
Honda crx ed9 B16A1 - iedod kārbu
Kymco super 9 50 LC - drink & drive
Toyota carina 2.0D - (kaput)??????
VAZ 2103 1.6 1974.g - marineejaas
User avatar
Pakalns
LHK biedrs - maigais zefīriņš
LHK biedrs - maigais zefīriņš
 
Posts: 3441
Joined: 12 Sep 2005, 12:08
Location: Brasalona, Vijciems

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby Dainis » 05 Apr 2014, 22:52

bail taču paliek... :-D
User avatar
Dainis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1536
Joined: 28 Nov 2006, 14:02
Location: Usa

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby Sandzza » 06 Apr 2014, 00:19

:lol:
B20vtec Coupe
Sandzza
LHK ex-biedrs
 
Posts: 502
Joined: 29 Mar 2008, 23:33

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby H23 » 07 Apr 2014, 17:37

Pa hārdo :-D
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby girts.bricis » 07 Apr 2014, 22:56

ignorējat bračkas komentus un manu lamāšānos :D

ceturtdien jāizgāž uz biķerniekiem paanalizēt esošais CRX kursa darbam, kurā ietilpst ari k serījas swaps.
pēc tam domāju , ka raušu ārā motoru un sākšu būvēties.
H23 wrote:Pa hārdo :-D

ja tev liekas ka tas bija pa hārdo, pasties šito :D
Watch on youtube.com

sajūtas pēc tam apmēram šādas :
Watch on youtube.com
Last edited by girts.bricis on 14 Nov 2014, 23:52, edited 4 times in total.
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby whitej » 08 Apr 2014, 08:28

:smt023
Honda Accord CG9 (F20B6)
whitej
---
---
 
Posts: 378
Joined: 16 Jun 2011, 11:38
Location: Liepāja

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby Kristaps » 08 Apr 2014, 10:46

Labs kursa darbs :smt023
EDM 3rd gen Honda Prelude 2.2i 16v DOHC LSD E85 Image

Image

UK EP3 #25
LHK ziemas power Impreza GF8
Civic Aerodeck VtiS B18C4 LSD Sold3
Kristaps
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8197
Joined: 02 May 2005, 23:31
Location: Rīga/Mārupe

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby dev_hdd » 15 Apr 2014, 23:04

bračka reļna nobijās :-D :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby H23 » 27 Apr 2014, 15:46

Jums, kungi, ir granīta olas :-D
User avatar
H23
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1138
Joined: 17 Apr 2005, 14:09
Location: Here comes the drop

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby girts.bricis » 30 Apr 2014, 22:33

Mazs Update:

Tā kā šis kaut kad tālā/netālā nākotnē būs mans kursa darbs, tad vajadzēja aizvest nosvērt, zin kā -tā lai pa naučnamu viss :D
Vajadzēja arī izgāzt pāris apļus pa biķernieku kartodromu, lai pēc endžin apgreida būtu ar ko salīdzināt.

Dzenam uz ADPartiem.
Image

Nu tāda tā skarbā patiesība ir
(salonā nav nekā lieka-tikai radžiņš un bākā bija 10l)
Image

Aizbraucām uz eksotiku, parēcām un pasiekalojāmies ,un braucām raut ārā veco dzinuli.

Te vēl pēdējā bilde ar to kā izskatījās.
Image

Tad atbrauca pārējie DDM`isti no eksotikas un tad nu sākās bezpriģels...
Image

Image

Image

Pāris dienas vēlāk sākās motora spraušanas/merīšanas darbi.
Image

Image

Image

Diemžēl nācās pieņemt lēmumu ka kronšteinu metināšanu utt. atliekam uz jūniju, jo servisā vislaik norit darbs un nevar atstāt tur tādu mironi ,kuru nevar kustināt, ja motors turas uz 53.575 koka klucīšiem. Jūnijā būs brīva blakus senča garāža,kur patreiz tiek pabeigts restaurēt vienu 123 mersi un tad jau tur varēs plosīties.

Bet ar to jau mans brīvlaiks nebeidzās. Aizskrējām pie jūzera zirguzagliss ieķert dažas detaļas:
Konkrēti-šofera spārns , buferu pavarotņiki un pečkas panelītis.

Tad sanāca biš, iekarst...
Image

Image

Beigās, tā kā man ir 3 spārnu komplekti, un jūzerim Agriic ir biš sliktak ar spārniem tad nolēmu sev pa fikso salasīt vienu labu komplektu. Beidzās ar visu purna sataisīšanu(uz 85%), lai ir taisns. Tagad pašam prieks ,ka vismaz haube veras līdz galam ciet :D (protams,bad look tiks nahrenizēts)

Image

Image

Tagad esmu jau atpakaļ uz salas un rakstu eksāmenus. Atpakaļ 1.jūnijā, un tad arī turpinam.
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby zirguzagliss » 05 Jun 2014, 09:30

prieks ka manas detalas nodereja :-D
Pagaidām ir ee5 :D
zirguzagliss
LHK ex-biedrs
 
Posts: 462
Joined: 07 Aug 2009, 15:52
Location: Tervete

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby girts.bricis » 13 Nov 2014, 03:36

Nu ibio rio, cik sen te nekas nav raxtīts.

Izdarīts pa lielam ir daudz kas un tajā pašā laikā nekas :D
Diemžēl vasarā visādas problēmas bija, nesauksim tās cūkas vārdos ja, bet nu sanāca tā, ka kaut kur ap vasaras vidu biš pazuda iedvesma , bet nu kā sacīt jāsaka *** s ņim. Turpināju darboties,cik paspēju līdz prombraukšanai tik paspēju. Bildes nebūs daudz jo sašķīda telefons un vidus daļa build`am netika dokumenteta. Aiziet pikčas studijā :D

Kamēr biju skolā paniekojos ar visādam iekārtām.
Image

Tad atbraucu uz mājām , 1.06.2014, domāju sākšu darboties, bet nekā. Sencis atkal haltūrē.
Image
Image
Image

Kkāds tur 72 gada kadets uz metināšanu , nasing spešal priekš viņa. :D

Tikmēr čoms izdomājis apgreidot savu sportiniekam paradzēto motoru, ko ziemā ieķērām no jūzera vetaks, (tagad kkāds tur šdrmgalskjdaskd), kopā ar visu kupeju, par kuru ar vēl būs stāsts.
Image
Rezultāta etanols, elektriķis regulē, hzin kas tur notiek, bet cik saprotu pat tagad atrodas igaunijā un kas tur notiekās.

Kamēr man nav ko darīt, jo garāža aizņemta, sāku domāt kā tur to dībeli iestiprināt izņemot atstāt viņu karājoties vados un trubās. Tad nu zvans Volvim un viņa taiperam haube vaļā. Sākam spiegot :D

Image
Image
Tā izskatās orģinālais k20 kārbas puses stiprinajums iekš EP3 kuzava.

Šeit jau dabūju savu kronšteinu un bliežam tālāk.
Image

Mēram kā motors izskatās uz klucīšiem.Domāju ka haubi vares aiztaisīt ciet :-D
Image

Līdz zemei arī kkāds attālums ir, bet nu skaidrs, ka ne tik liels jo piekare atslogota.
Image

Te jau sāk parādīties pirmās pazīmes ka šitam motoram ne visai patīk šajā kuzavā.
Image

Ja kas motors ne tikai uz klucīšiem , kaut kāda darba drošiba jau tiek ievērota :D
Image

Nepatika man , ka paduškai tur tik garš kronšteins, cenšos amputēt. Gan jau vēlak būs bilde ar to kā sanāca.
Image
Talāk jau kaut kas līdzīgs taipera atbalsta tornim te top. Tas tika uztaisīts no Range Rover Sport pakaļējā beņķa kronšteina kautkāda.
Image
Image

Un arī vadi nav sveša lieta. Soli pa solim un kkā jau izdodas tur arī kaut ko sakopt.
Image
Image
Image


Jāsāk otra puse būvet. Izmantoju Rover 214 motora kronšteinu no labās puses. Tam kuram bāze kā concerto, tikai motors jau standartā ir spoguļrakstā. No 216 nederēs jo nāk jau crx motors. Pati paduška ir no crx kārbas gala.

Image
Image
Image
Image
Image


Šitais brīdis ir jau laikam tuvu iedvesmas zušanas brīdim :D
Izdomāju noraut piekari un pačekot ko notiek!
Image
Image

Skaitās manas pārmetinātās arkas un sliekšņi. Nekas vienmēr esmu gribejis iet senča pēdās un pats arī kko pārmetināt.
Image
Image
Image
Image
Image

Pārējais kuzavs nu tāds, boļej meņei,lasīt priekš CRX ir top zustand. \:D/
Image

Uzklupu virsū tai rūsai, un neskatoties uz to, ka tas man aizņēma nedēļu, tikai aizmugures daļai, jo pārejo vel neesmu pabeidzis, droši varu apgalvot ka tur rūsas točna nav un kādu laiku nebūs.
Image
Image
Image
Image
Image

Bardaks vienā brīdi bija tošna kārtīgs.
Image

Izmantoju Rīgas un laku krāsu rūpnicas grunti "EpoPrim", kā arī šuvju mastiku. Pec tam grubulis un krāsa pa virsu.
Image
Image
Image

Šad tad pie Volvja un Brālīc servisā ar visādām muļķībām nodarbojāmies :D
Image

Šad tad vajag "iedvesmu"....
Image
Image

Turpinājums sekos,jo šodien apnika rakstīt un man rītā agri uz skolu. Pagaidām viss ir rosolā, ceru ka sapratīsiet kas tur galā ir iznācis, kad ielikšu turpinājumu....

Pīsiņš... =;
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby Pakalns » 13 Nov 2014, 09:40

LAbi tempi, galvenais tiec ar vadiem galaa un paareejais sīkums :)
Honda civic sedan Ed4 - summer party car
Honda crx ed9 B16A1 - iedod kārbu
Kymco super 9 50 LC - drink & drive
Toyota carina 2.0D - (kaput)??????
VAZ 2103 1.6 1974.g - marineejaas
User avatar
Pakalns
LHK biedrs - maigais zefīriņš
LHK biedrs - maigais zefīriņš
 
Posts: 3441
Joined: 12 Sep 2005, 12:08
Location: Brasalona, Vijciems

Re: Skaistule un Briesmonis

Postby girts.bricis » 13 Nov 2014, 20:36

Laikam jau jāturpina šitā padarīšana, ja iesāku.
Image
Image

Tātad bildes no pabeigtiem kronšteiniem man neizdevās atrast. Tāpēc būs jāizstāsta kas tur notika.
Respektīvi ielikām ar senci to motoru uz sānu kronšteiniem, un pisec. Nolaižu mašīnu zemē, un ir labi ja 10 cm līdz zemei karteris. Beidzās ar to, ka nācās celt visu uz augšu. Tas tika panākts ar to, ka to alumīnija kronšteinu kas ir šofera pusē , maksimāli saīsinājām viņam tās uz āru iznākošās kājas, lai kārba panāk uz augšu.

Pasažiera pusē izmetu ārā crx kārbas spilvenu un atradu kaut kādu random mega kronšteinu ar lielu apaļu gumijas buksi iekšā, kurai skrūves caurums bija ekscentrisks. Izgriezu ārā no tā veidojuma tikai apaļo aploci ar gumiju iekšā.Tālāk sagraizīju to crx kārbas padušku un no tās piemetināju ausis uz apaļās aploces. Rezultātā motors pacēlās nevis par 2 cm ko mēs ar fāteri sarēķinājām, bet daudz vairāk, precīzi neatceros.
Image
Image
Image
Image
Image

Tad jau aimugurējais tika uztaisīts no oriģinālā taipera aizmugurēja , to ļoti sagraizot un apaļās/presētās kantītes piemetinot atpakaļ, lai izskatās kā oriģināls. Tālāk viņam pieksrūvejās klāt atsaite ar visu kronšteinu no jaunā rover 214(tas kurš aiz tā kas koncerto līdzīgs, tipa apaļais.)
Image


Priekšējo uztaisīju no crx oriģinālā kārbas kronšteina kas piemetinās pie virsbūves, papildināju formu ar gabaliņiem no citiem kronšteiniem un dzelzs loksnēm.
Kaut kur jābūt līdzīgai otrai daļai.
Image

Tad tika pieņemts lēmums fiksi jo fiksi salikt visu uz testo draivo, jo drīz bija jābrauc prom. Vienā vīkendā ar čomiem no DDM Garaž sametām kopā degvielas sistēmu(oriģinālai taipera reikai Agriic izurba caurumu un piemetināja štuceri, kurš tik savienots ar oriģinālo crx spiediena regulatoru. (Tam galā ir plāksne ar vēl vienu piemetinātu štuceri, kur jāieiet pašai degvielai)Rezultātā iegūta atplūde uz bāku.) Tad Maserios ar Quattromaniac uzbūeja dzesēšanas sistemu no crx radiatora un daudz jo daudz gumijas trubām. Pats jājos ar preludes pārslēdzēju un trosēm. Varu pateikt ka nesūda viņs tur neder. Nācās baig griezt un metināt, bet beigās izdarīju visu. Nācās arī piekombinēt taipera troses pie prelūdes pārslēdzēja-atškīrās savienojuma gali pie paša pārslēdzēja.Kaut kad pa starpu arī tika uztapināts pagaidu kolektors lai nenodedzina ugunssienu kad uzdarbina.
Image

Vienkārši atgriezu augšā, pielocīju tuvāk klāt lai nemetas balkā. Apakšā nogriezu visus kronšteinus un savienojumu un pievārīju klāt trubu no kkāda defendera, lai var izgāzt.
Galu galā viss beidzās ar to, ka kaut kādā random sakarā ir izdzēsusies atslēga un nevar pielaist, jo kompis neredz imobilaizera signālu. Tad nu arī pievīlis visu tautu un čomus ieziemoju crx un devos prom no valsts :D
Image
Image
Ar jau iepriekš pieminēto Maserios!
Image
Image
Image
Tagad plāns atbraukt decembra vidū un sakārtot to lietu ar atslēgu. Tad pielaist dūmā, un sākt pārmetināt. Vēl jāuzbūvē DC Sports kopija no Volvja taipera izplūdes.
Image
Pavasarī sākt krāsot un likt pamazām kopā , lai uz vasaras vidu var dot rokturī!


P.S stāts par vetaka kupeju tāds, ka pats viņu gribēju nopirkt, iekrāmēt savu DOHC ZC un braukāt riņķī, bet nebija finanses. Tad nu septembrī čoms nopirka, jo pirms pāris mēnešiem pārdeva savu kupeju un atkal sailgojās pēc tās.
Image

Kā sacīt jāsaka, turās bet nedurās, gan jau tiekas Decembrī!
Vot tagad ir UZDEVUMS!
User avatar
girts.bricis
----
----
 
Posts: 422
Joined: 18 Jun 2012, 23:25
Location: Rīga/Hatfield

PreviousNext

Return to Civic&CRX - EC / ED / EE / u.c. (līdz '91)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron