Nu ibio rio, cik sen te nekas nav raxtīts.
Izdarīts pa lielam ir daudz kas un tajā pašā laikā nekas
Diemžēl vasarā visādas problēmas bija, nesauksim tās cūkas vārdos ja, bet nu sanāca tā, ka kaut kur ap vasaras vidu biš pazuda iedvesma , bet nu kā sacīt jāsaka *** s ņim. Turpināju darboties,cik paspēju līdz prombraukšanai tik paspēju. Bildes nebūs daudz jo sašķīda telefons un vidus daļa build`am netika dokumenteta. Aiziet pikčas studijā
Kamēr biju skolā paniekojos ar visādam iekārtām.
Tad atbraucu uz mājām , 1.06.2014, domāju sākšu darboties, bet nekā. Sencis atkal haltūrē.
Kkāds tur 72 gada kadets uz metināšanu , nasing spešal priekš viņa.
Tikmēr čoms izdomājis apgreidot savu sportiniekam paradzēto motoru, ko ziemā ieķērām no jūzera vetaks, (tagad kkāds tur šdrmgalskjdaskd), kopā ar visu kupeju, par kuru ar vēl būs stāsts.
Rezultāta etanols, elektriķis regulē, hzin kas tur notiek, bet cik saprotu pat tagad atrodas igaunijā un kas tur notiekās.
Kamēr man nav ko darīt, jo garāža aizņemta, sāku domāt kā tur to dībeli iestiprināt izņemot atstāt viņu karājoties vados un trubās. Tad nu zvans Volvim un viņa taiperam haube vaļā. Sākam spiegot
Tā izskatās orģinālais k20 kārbas puses stiprinajums iekš EP3 kuzava.
Šeit jau dabūju savu kronšteinu un bliežam tālāk.
Mēram kā motors izskatās uz klucīšiem.Domāju ka haubi vares aiztaisīt ciet
Līdz zemei arī kkāds attālums ir, bet nu skaidrs, ka ne tik liels jo piekare atslogota.
Te jau sāk parādīties pirmās pazīmes ka šitam motoram ne visai patīk šajā kuzavā.
Ja kas motors ne tikai uz klucīšiem , kaut kāda darba drošiba jau tiek ievērota
Nepatika man , ka paduškai tur tik garš kronšteins, cenšos amputēt. Gan jau vēlak būs bilde ar to kā sanāca.
Talāk jau kaut kas līdzīgs taipera atbalsta tornim te top. Tas tika uztaisīts no Range Rover Sport pakaļējā beņķa kronšteina kautkāda.
Un arī vadi nav sveša lieta. Soli pa solim un kkā jau izdodas tur arī kaut ko sakopt.
Jāsāk otra puse būvet. Izmantoju Rover 214 motora kronšteinu no labās puses. Tam kuram bāze kā concerto, tikai motors jau standartā ir spoguļrakstā. No 216 nederēs jo nāk jau crx motors. Pati paduška ir no crx kārbas gala.
Šitais brīdis ir jau laikam tuvu iedvesmas zušanas brīdim
Izdomāju noraut piekari un pačekot ko notiek!
Skaitās manas pārmetinātās arkas un sliekšņi. Nekas vienmēr esmu gribejis iet senča pēdās un pats arī kko pārmetināt.
Pārējais kuzavs nu tāds, boļej meņei,lasīt priekš CRX ir top zustand.
Uzklupu virsū tai rūsai, un neskatoties uz to, ka tas man aizņēma nedēļu, tikai aizmugures daļai, jo pārejo vel neesmu pabeidzis, droši varu apgalvot ka tur rūsas točna nav un kādu laiku nebūs.
Bardaks vienā brīdi bija tošna kārtīgs.
Izmantoju Rīgas un laku krāsu rūpnicas grunti "EpoPrim", kā arī šuvju mastiku. Pec tam grubulis un krāsa pa virsu.
Šad tad pie Volvja un Brālīc servisā ar visādām muļķībām nodarbojāmies
Šad tad vajag "iedvesmu"....
Turpinājums sekos,jo šodien apnika rakstīt un man rītā agri uz skolu. Pagaidām viss ir rosolā, ceru ka sapratīsiet kas tur galā ir iznācis, kad ielikšu turpinājumu....
Pīsiņš...