Maz kas mani vairs var pārsteigt, bet šad un tad gadās un, laikam tās ir karmas vai čakru problēmas, tiesi uz maniem autiņiem
.
3-4 nedēļas atpakaļ netīšām pamanīju ka pazudis antifrīz. Pavisam pazudis. Pielējās gandrīz 5L. Smalkākais visā pasākumā, pečka sildija uz urrā un dzinējs nekādas pārkaršanas pazīmes pat nemēģināja izrādīt - milzīgs cepums Hondas indženieriem
Tadnu tika sagādāts jauns Koyo radiators, dabūts aplauziens uz to ka man galīgi nestāv iekšā oriģinālais, sadabūti sterīli oriģinālie FR-V ventelātori, jauns temperatūras dačiks (jo tas skrūvejas radiatorā), piesauktas visas pagānu dievības nolādot gejus, kas bij "labojuši un uzstādījuši" to ko patreiz mainīju un tagad jau ar lepnu seju un patiešām strādājošu dzesēšanas sistēmu turpinu lietot FR-V, kā iepriekš - bez bēdas.
Mazliet bildītes
Kas tika atrasts un ķipa pildija radiatora funkcijas
Pec 2h katalogu pētīšanas un radiatora pētīšanas secinats ka tas ir X Hondas pārbūvēts bindzīnieka radiators
Un mazās aizdomas ka radiators varētu nebūt vesels
un skaists epoksīda ielāps ns.1
un vēlviens
silikonu malēja kur vien varēja
arī iekšā
i magiskos caurumu lapīšanas pulverus bij gāzuši
Un pakašējo paduški aizstājēji
Un vietā nāk tā kā tam ir jābūt un neka savādāk
un apakšējie spilveni, kas nav mainījusies no prelūdes laikiem tāpat kā jaunā temp. dačika štepsels
Un salabots arī eksotisko seksa veidu piekopeju šmuce