Nure rokair piešauta uz Hondu pakaļām
! Pienakusi kārta manai graciozajai dāmai. Viss nebij tik slikti, kā tas bij redzets uz citam +03 hondām. Caurumu nebij, bet tomēr bij beidzamais laiks visu sakopt. Silti iesaku visiem, kam aizmugurējās arkās stāv filča paspārņi paņemt tos nost un apskatīties, kas tur notiek, jo laigan arkas ir cinkotas (to lieliski varēja redzet strūklošanas laikā), tās ir cinkotas elektroķīmiski un takā zem paspārņiem ir patstāvīgis mitrums un mēsli - rūsa vālē uz nebēdu.
Nu un pēc prāva laika ar drāšu birsti un visādiem griežamajiem instrumentiem, viss sagatavots strūklai. Jāpiebilst ka nācās drilēt nost diezgan daudz mastikas.
tik sterīlu degvielas trubu nebīju nekad redzējis
daudz sūdu un mastikas
Pēc smiltiņas
nu un krasotāji teica lai zviežu virsū skābo grunti, darīts
Nu un šitādu tak atpakaļ neskrūvēs. Smiltiņa un prom uz pulveri.
Laimīgais auto atdots krāsotājiem, jo pie reizes jāpaloka atpakaļ apskādetie sliekšņi (buktes) un uzkrāsos pakaļējos spārnus, jo pa punktiņiem spīd rūsa, ko protams garantē uz mūsu ceļiem dzīvojošie iesālītie akmēņi. Gaidam, kas būs pēc krāsošanās
.
P.S. Moška jāspiež uz sterīlāko FR-V
??